Bitchfight.quote:Robert Jensen is aanstaande maandag dagelijks op de buis met zijn eigen talkshow. Bij RTL 5 ontvangt hij gasten en praat hij over de actualiteit. Hoewel hij dit seizoen een aardige gastenlijst heeft te vullen gezien het aantal aflevering, maakt hij zich niet echt populair bij zijn collega's in showbizzland.
Zo haalt hij in een interview uit naar Gordon en Gerard Joling. Op de vraag "Gordon of Gerard" antwoordde Jensen: "Het is eigenlijk gewoon kiezen tussen AIDS en kanker, het is allebei even erg." In RTL Boulevard vertelden Gordon en Gerard dat zij geschokt waren door deze uitspraak van de talkshowhost.
Joling: "Ik vind het een misselijke uitspraak. We roepen zelf natuurlijk ook nog wel eens wat, maar dit gaat te ver." Gordon: "Robert Jensen is natuurlijk een heel gefrustreerd persoon. Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel. Dus dan krijg je dat. Het is een heel naar persoon in de omgang. Hij heeft geen vrienden, gaat ook altijd alleen op vakantie. Het is eigenlijk heel triest. Ik zou eigenlijk willen wensen dat hij twee vrienden krijgt zoals wij zijn."
quote:Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Mooie uitspraak van Jensen. Meest grappige is nog dat mensen er serieus op ingaan. Gordon is een veel grotere kwal dan Jensen.
Vind ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Mooie uitspraak van Jensen. Meest grappige is nog dat mensen er serieus op ingaan. Gordon is een veel grotere kwal dan Jensen.
Zijn grappen gaan inderdaad meestal ten koste van anderen. Makkelijke vorm van humor. En de andere grappen die hij maakt zijn van een niveautje waar zelfs een Van Duin zich voor zou schamen.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Dezz het volgende:
Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
En dan nog maar te zwijgen over die internetfilmpjes die al jaren op het web staan.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn grappen gaan inderdaad meestal ten koste van anderen. Makkelijke vorm van humor. En de andere grappen die hij maakt zijn van een niveautje waar zelfs een Van Duin zich voor zou schamen.
Eens, echt een verschrikkelijk figuur. Dat ze die vent op de tv laten met zn ontzettende kuttekop.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Dezz het volgende:
Ik haat die Jensen echt, wat een verschrikkelijke vent. Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
In dit geval kun je beter zeggen dat het programma van Jensen minder niveau heeft dan het programma van Joling & Gordonquote:Op donderdag 1 september 2005 12:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het programma van Joling & Gordon meer niveau hebben, dat het programma van Jensen
Tja, ik ben meer zo'n type van het glas is half volquote:Op donderdag 1 september 2005 12:47 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
In dit geval kun je beter zeggen dat het programma van Jensen minder niveau heeft dan het programma van Joling & Gordon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |