abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 september 2005 @ 12:04:30 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30161399
quote:
Robert Jensen is aanstaande maandag dagelijks op de buis met zijn eigen talkshow. Bij RTL 5 ontvangt hij gasten en praat hij over de actualiteit. Hoewel hij dit seizoen een aardige gastenlijst heeft te vullen gezien het aantal aflevering, maakt hij zich niet echt populair bij zijn collega's in showbizzland.

Zo haalt hij in een interview uit naar Gordon en Gerard Joling. Op de vraag "Gordon of Gerard" antwoordde Jensen: "Het is eigenlijk gewoon kiezen tussen AIDS en kanker, het is allebei even erg." In RTL Boulevard vertelden Gordon en Gerard dat zij geschokt waren door deze uitspraak van de talkshowhost.

Joling: "Ik vind het een misselijke uitspraak. We roepen zelf natuurlijk ook nog wel eens wat, maar dit gaat te ver." Gordon: "Robert Jensen is natuurlijk een heel gefrustreerd persoon. Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel. Dus dan krijg je dat. Het is een heel naar persoon in de omgang. Hij heeft geen vrienden, gaat ook altijd alleen op vakantie. Het is eigenlijk heel triest. Ik zou eigenlijk willen wensen dat hij twee vrienden krijgt zoals wij zijn."
Bitchfight. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 september 2005 @ 12:06:19 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30161472
wehehehe , go gordon
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30161731
Gordon slaat de spijker op z'n kop

Behoorlijk trieste uitspraak van Jensen
pi_30161767
haha grappige uitspraak weer. En zeker lachen dat gordon en Joling die nooit iets serieus nemen dit wel heel serieus nemen.
pi_30161837
quote:
Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30161870
Mooie uitspraak van Jensen. Meest grappige is nog dat mensen er serieus op ingaan. Gordon is een veel grotere kwal dan Jensen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 september 2005 @ 12:22:46 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30162088
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Mooie uitspraak van Jensen. Meest grappige is nog dat mensen er serieus op ingaan. Gordon is een veel grotere kwal dan Jensen.
ben je gek ? Jensen vernederd veel meer mensen dan Gordon, Gordon heeft nog een hart
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 1 september 2005 @ 12:22:50 #8
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_30162090
Jensen is gewoon een onderontwikkelde idioot en dat spreekt sommige mensen aan...van hetzelfde niveau.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_30162116
Wat een onzin zeg. Jensen vernederd helemaal niemand. Hij vernederd alleen maar mensen omdat sommige mensen onzin niet van de waarheid kunnen scheiden en hem serieus nemen.
  donderdag 1 september 2005 @ 12:24:09 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30162124
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
Vind ik niet.
Gordon is in de omgang een aardig persoon, Jensen een zelfingenomen mannetje.
Daarbij vind ik deze uitspraak getuigen van wansmaak, om over lompheid maar te zwijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30162140
Jensen is eigenlijk ook in alles beperkt. Hij heeft altijd maar een beperkt aantal gasten (Kelly en Patty Brard), en hij heeft maar een beperkt aantal "grappen".

Volgens mij heeft hij deze vergelijking weleens eerder gemaakt, zo orgineel is onze Robert.
pi_30162157
wat een ontzettend gezeik weer om een of andere domme uitspraak in hitkrant Iedereen weet toch dat je jenssen niet serieus moet nemen. Bovendien vind ik dat ie nog bijna gelijk heeft ook. Die 2 vuile nichten komen me werkelijk waar de strot uit Talpa
Jupiler is goed
pi_30162263
Ik haat die Jensen echt, wat een verschrikkelijke vent. Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  donderdag 1 september 2005 @ 12:29:33 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30162311
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Dezz het volgende:
Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
Zijn grappen gaan inderdaad meestal ten koste van anderen. Makkelijke vorm van humor. En de andere grappen die hij maakt zijn van een niveautje waar zelfs een Van Duin zich voor zou schamen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30162348
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zijn grappen gaan inderdaad meestal ten koste van anderen. Makkelijke vorm van humor. En de andere grappen die hij maakt zijn van een niveautje waar zelfs een Van Duin zich voor zou schamen.
En dan nog maar te zwijgen over die internetfilmpjes die al jaren op het web staan.
pi_30162427
Gordon: "Robert Jensen is natuurlijk een heel gefrustreerd persoon. Hij is dik, hij is lelijk, hij is eigenlijk homoseksueel."

Goh, het lijkt kortom wel een dubbelganger van Gordon zelf
pi_30162439
Ik geloof er niks van. Gordon en Joling zijn zogenaamd boos over uitspraken van Jensen over hen in een blad. Geheid dat dit kijkers oplevert als de talkshow maandag van start gaat, zal Jensen hierop nog reageren, vast wél dus en alles wordt weer afgezoend cq weggegrapt. wat ik eerder schreef in een ander topic. Het zijn ras-pr-mannetjes.
pi_30162497
Ik kan vaak wel lachen om Jensen, je moet hem alleen idd niet zo serieus nemen.
Gordon en Joling vind ik een stuk erger.
pi_30162598
Als Gordon en Joling AIDS en kanker zijn, is Jensen op zeker ebola......
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30162602
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:28 schreef Dezz het volgende:
Ik haat die Jensen echt, wat een verschrikkelijke vent. Hij is gewoon totaal niet grappig, het enige wat hij kan is mensen vernederen
Eens, echt een verschrikkelijk figuur. Dat ze die vent op de tv laten met zn ontzettende kuttekop.
pi_30162679
Jensen heeft op zich wel gelijk, wat Gordon en Joling doen bij Talpa is beneden elk niveau en sneu. Ik was van de week aan het zappen en kwam voor het eerst langs Talpa. Daar was Gordon een anedre BN-er totaal aan het vernederen. Later zag ik Joling en Gordon weer toen ik zapte. Sneu gedoe.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_30162758
Jensen is gefrustreerd, helaas moet ik elke dag die radioshow van hem luisteren op mijn werk. Hij is absoluut niet grappig en is contact gestoord. Hij kan met niemand een normaal gesprek voeren. Verder is hij afhankelijk van een kleine grot-nicht die hij als side-kick gebruikt. Maar goed misschien hebben ze in de kleedkamer samen veel plezier. Maar van mij mogen ze Jensen uitleveren aan de Duitsers. Hij heeft het figuur en de kop er al voor.
<a href="http://www.babybrabbel.org/fotopoll/fotogalerij.php3?pollnaam=baby_dec6&pg=6#glalissa_12470">Stemmen</a>
pi_30162793
Ik vind het programma van Joling & Gordon meer niveau hebben, dat het programma van Jensen
pi_30162884
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind het programma van Joling & Gordon meer niveau hebben, dat het programma van Jensen
In dit geval kun je beter zeggen dat het programma van Jensen minder niveau heeft dan het programma van Joling & Gordon

Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_30162896
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:47 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

In dit geval kun je beter zeggen dat het programma van Jensen minder niveau heeft dan het programma van Joling & Gordon

Tja, ik ben meer zo'n type van het glas is half vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')