Sebastiaan Labrie blijft gewoon hoor...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:45 schreef Nano het volgende:
Weet iemand wat ze zeiden over de persoon die Ray Groenoord in GTST ging spelen?
Ik vond op een gegeven moment dat het te lang duurde.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef static het volgende:
Weet niet waarom, maar Boulevard boeit me helemaal niet zo veel meer.
En nee, dat heeft niets met Talpa te maken voordat we dat weer krijgen.
Ze ziet er echt goed uit de laatste dagen ... vond d'r eerder maar zozo maar nuquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef vw_caddy het volgende:
Daphne ziet er lekker uitZe doet het goed.
Bitchfight!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef Toad het volgende:
Albert valt nu Daphne aan in de aftiteling.
Waarover ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef Toad het volgende:
Albert valt nu Daphne aan in de aftiteling.
En dat moet in bold, want?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, ik ook eigenlijk een man!
Ze doet het wel heel leuk die Daphne![]()
Omdat het een baggeruser is, snap dat dan.quote:
Thnx!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Suko het volgende:
@ Toad, hier geloof ik: Desperate Housewives (VS-kijkers!) #2
Daphne,klets gezellig mee met Albert en Peter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:14 schreef Toad het volgende:
Over Desperate Housewives (is hier overigens een FOK!topique over???):
Albert: Het is gemaakt door een homoseksueel. Dat kan je aan alles zien.
Daphne: Jaaa, kwaliteit hé!
Ze zit echt lekker in d'r rol!
quote:Alleen Viola Holt of Joopm Braakhekke had het beter kunnen doen.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 8 september 2005 16:41 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vind haar lach juist erg aanstekelijk
Albert Verlinden als een wijf, dus dat compenseert elkaar mooi.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:56 schreef marsu het volgende:
ze lacht als een kerel, maar prima
Ik moet echt lachen om jou persoon hier op Fok!quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne doet het ook goed !
Nee ,daar is niks over te zeggen.Ik vind het knap van haar om de opvolgster van Beau te zijn. Met goede resultaat,
Ik begin ook meer te wennen aan Daphne,ik kijk elke avond naar Boulevard....De ene keer is leuker als de andere keer de uitzending....Dat blijf je toch houden !
Maar in het algemeen TOPPIE![]()
Heb jij geen fans.quote:Op maandag 12 september 2005 19:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om jou persoon hier op Fok!
Peter met een korst avatar en je kijkt en luistert alles (radio en tv).![]()
![]()
on topic : Daphne blijft leuk om naar te kijken.
Ik kijk inderdaad lang niet meer zo vaak naar Boulevard als toen Beau van Erven Dorens het nog presenteerde. Ik heb er gewoon geen tijd meer voorquote:Op donderdag 22 september 2005 10:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus je kijkt nooit naar BoulevardDaphne doet het idd leuk
![]()
Meteen al,deed ze het goed.![]()
Waaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:56 schreef static het volgende:
Ze moeten die Leco voor levenslang de toegang tot het pand weigeren.
Eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:56 schreef static het volgende:
Ze moeten die Leco voor levenslang de toegang tot het pand weigeren.
Dat heb ik dus met die Fiona... Jeetje wat een verschrikkelijk dom ding is dat!quote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef Suko het volgende:
Leco en Irene zijn voor mij de zap-momenten, dat heb je met sommige mensen, niet te pruimen!![]()
Dat ben ik met je eens, daarbij vind ik Irene van de Laar overkomen als een domme doos. Ze zal heus wel hersens hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef Suko het volgende:
Leco en Irene zijn voor mij de zap-momenten, dat heb je met sommige mensen, niet te pruimen!![]()
Ik moet zeggen dat ik Jeroen op de plek van Albert het goed doet, veel beter als tijdens die testperiode met verschillende presentatoren ter vervanging van Beau. Náást de presentor, dus achter de desk issie best op z'n plek.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tovaho het volgende:
Ik zie liever Jeroen op de plaats van Albert. En jullie ?
Jeroen doet het heel leuk, nee, daar is niks mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:56 schreef Tovaho het volgende:
Ik zie liever Jeroen op de plaats van Albert. En jullie ?
Albert was er nuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:27 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik wil Albert weer terug. Ik heb het niet zo op die Kijk in de Vegte.
Die is op reis voor RTL Travel zo nu en dan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:48 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Jeroen echt drie keer niks, geef mij Daphne maar.
Dat weet ik, maar de discussie ging erover dat de meesten Jeroen als vaste presentator wilden hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:52 schreef static het volgende:
[..]
Die is op reis voor RTL Travel zo nu en dan.
Yeps. Ezel van Belinda Meuldijk vermoord.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef static het volgende:
Zeer waarschijnlijk een natuurlijke dood.
O ja, ik zie nu net andere topic erover.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:54 schreef static het volgende:
Zeer waarschijnlijk een natuurlijke dood.
Ja, dat vind ik ook, gelukkig dat ie niet is mishandeld !quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja, ik zie nu net andere topic erover.
Ezel van Belinda Meuldijk vermoord.
Nou ja, 'gelukkig' maar dat het geen mishandeling bleek.
Ja maar nu is 'ie in de ezelhemelquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, gelukkig dat ie niet is mishandeld !
Ik vind het wel erg voor het ezelDat ie zoveel pijn had !
Jah, kun je wel zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2005 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar nu is 'ie in de ezelhemel![]()
preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 19:12 schreef niksan het volgende:
Ik vind Daphne irritanter worden met de dag.
Alleen maar meepraten met Albert en dan dat lachje
zeg, reageer jij soms in al mijn topics?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:15 schreef ABBAfan het volgende:
Daphne lacht gelukkig nu een stuk minder. Ze doet het best aardig. Beau mis ik allang niet meer
Wil je dat soms schatje? Mag wel hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 19:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
zeg, reageer jij soms in al mijn topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |