quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
- Screenshots van de menu's of de film zelf zijn niet echt nodig en dus overbodig![]()
Tjah... vond de plaatjes zelf leuker dan TT eerlijk gezegd. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Hare het volgende:
Hmmm, kan helaas deze keer toch geen complimentjes uitdelen, vind de titel een beetje tegenvallen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Hare het volgende:
Denk dat ik deze keer dit topic maar eens niet bezoek
Ach ja, zo nu en danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah... vond de plaatjes zelf leuker dan TT eerlijk gezegd. Volgende keer beter
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapjas
Perfectquote:Maaruh, zeg nou eens eerlijk. Wel mooie regels
seriously? pff kreeg hem vandaag pas binnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nu pas??
Hij is Zaterdag gepost...
nee gewoon de eerst pic gepakt die er wat op leek. Toch wel jeugd sentiment terwijl ik natuurlijk nog niet eens zo oud benquote:
zijn de winkels zo lang open bij jullie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:31 schreef Ericjuh het volgende:
net gekocht..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
over 2 weken kopen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]En wie zegt dat je deze editie mag kopen?
![]()
*zucht*quote:
owhh haha.. had ik helemaal niet gezienquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
owhh haha.. had ik helemaal niet geziensnapte het grapje ook al niet
als dit geen compliment voor je is weet ik het ook niet.. kan gewoon die van jou niet onderscheiden van de echte
en dat terwijl de meeste mensen blade 3 en ring 2 nog wel vonden gaan en resident evil 2 verschrikkelijk vonden.... ik vond ze alledrie wel gaan dus..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef Retarded het volgende:
Zie dat toch nog aardig wat mensen Blade 3 en Ring 2 kopen... iets waar ik eerlijk gezegd de ballen van snap, ik heb ze beide gezien afgelopen week.. en wist dat ze tegen gingen vallen, maar ze waren wel echt heel erg! Resident Evil 2 vond ik dan wel weer erg coolMaargoed, ieder zijn smaak!
psstt...waar koop je die?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
Zojuist opgehaald bij het postkantoor
[afbeelding]
Eindelijk een mooie kill bill uitgave in mijn collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |