van Collateral R1?quote:Op maandag 20 december 2004 15:19 schreef Miesjel het volgende:
Weet iemand wat de extra's zijn op de DVD?
Ja, als je 8 berichtjes achter elkaar post gaat het snelquote:Op maandag 20 december 2004 16:41 schreef sampoo het volgende:
Wat zit zo'n topic toch weer vlug vol!
tvp
Misschien is de dvd stiekum toch wel regiovrijquote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef Cheiron het volgende:
tvp
Bij binnenkomst van Queen, live at the bowl blijkt dat alle dvd spelers in het huis regiovrij zijn
aangepastquote:Op maandag 20 december 2004 15:09 schreef Atreidez het volgende:
het linkje naar The Phantom of the DVD moet nog in je OP
AntiChristquote:
Zie signature join the club.quote:Op maandag 20 december 2004 22:04 schreef Durbin het volgende:
Ik ben gezwicht.
Sinds enkele minuten ben ik de trotse bezitter van een Fidelity ICard.
Screw me.![]()
quote:Op maandag 20 december 2004 22:04 schreef Durbin het volgende:
Ik ben gezwicht.
Sinds enkele minuten ben ik de trotse bezitter van een Fidelity ICard.
Screw me.![]()
hij kwam gewoon bij dvdsoon vandaan. het is juist de speciale bonus/extras disc die ontbreekt. lijkt er eerder op dat mgm verkeerde informatie heeft verstrekt aan de retailers. heb dvdsoon al een mailtje gestuurd..ben benieuwd. (op hun site staat ook nog steeds 6 discs)quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef kinky_queen het volgende:
Amazon waar je hem waarschijnlijk gekocht heb geeft idd aan dat er 6 discs in zouden moeten zitten
Ze kunnen gewoon niet tellen!!
Deze kwam ik zonet toevallig tegen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:42 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Haute Tension R3 DTS 2-Disc
[afbeelding]
Godver de god weer een gecutte versie..... dit is al de 2de keer dat ik hem koop en meteen de prullenbak in kan gooien.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |