Neequote:Op zondag 22 augustus 2004 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
D? Kan het niet iets duidelijker?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:24 schreef Hare het volgende:
[..]
D: DVD under uns van maken
Neeeehhhquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
quote:Le fabuleux DVD d'Amelie Poulain.
Praat Nederlandsquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:33 schreef Timo20 het volgende:
butt titel![]()
Dat snappen we, anders had je 'm niet gedaan. Hoop ik tenminste.quote:vond mijn suggestie in t vorige topic nog thans best goed
sinds wanneer praat jij dan geen Engels??quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef California het volgende:
[..]
Praat Nederlands.
niets te doen dan loze opmerkingen te maken ofwat?quote:Dat snappen we, anders had je 'm niet gedaan. Hoop ik tenminste.
My sentiments exactly!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
I am thoroughly flabbergasted by this nincompoop.
Ik kan je opmerking wel naar Nederlands vertalen, maar daar word ik niet veel wijzer van.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:51 schreef Timo20 het volgende:
sinds wanneer praat jij dan geen Engels??
titel is toch echt nederlands hoor![]()
Maar jouw opmerking "Wat ik daarnet zei was heel knap van mij hoor!" is nuttig?quote:niets te doen dan loze opmerkingen te maken ofwat?![]()
Excusez moi?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
I am thoroughly flabbergasted by this nincompoop.
Dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef Gorro het volgende:
Ik heb er even een ondertitel bijgezet, anders is het egt te onduidelijk, dat vindt niemand terug.
laat ik dan maar de verstandigste zijn en er niet verder op in gaan. want dan gaan we veels te veel off topic en das niet koel ( goed zo, California: koel ipv coolquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:56 schreef California het volgende:
[..]
Ik kan je opmerking wel naar Nederlands vertalen, maar daar word ik niet veel wijzer van.
[..]
Maar jouw opmerking "Wat ik daarnet zei was heel knap van mij hoor!" is nuttig?
* Hare stelt voor dat ANTICHRIST eens ophoudt met mij te pestenquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:03 schreef AntiChrist het volgende:
* Hare stelt voor dat volgende keer iemand anders dan HARE een topic opent anders blijven we met deze kut titels zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |