Een nieuwe episode in de reeks "Wat is je laatste DVD die je gekocht hebt".
Eerder bekend als:
Laatst gekochte dvd..
The Return of The Laatst gekochte dvd
De laatstgekochte DVD strikes back
In de ban van de laatstgekochte DVD
The Incredibly strange DVD's who stopped living...
[dvd] Theo en Thea en de ontmaskering...
Faster, DVD! Kill! Kill!
The Cook, The Thief, His wife & her DVD
The DVD from Planet Arous
DVD 9 from outer space.
L' Année dernière à DVD
Invasion of the DVD-snatchers
The DVD on the River Kwai
Alien: de achtste DVD
The DVD who would be king
Lock, stock & two smoking DVD's
The Day The DVD Stood Still
Laatste aankoop:The Usual suspects SE
quote:cd-wow.com.hk
Op dinsdag 16 september 2003 15:11 schreef Snok het volgende:
weet iemand waar ik de dvd van Underworld (Everything-Everything) het goedkoopst kan bestellen?
elcheapo.nl helpt bij het zoeken
quote:Oei. Dune is een mooie film, maar niet zoals die uitgegeven wordt in Nederland. Staat er 'Boxxz' linksonder op de voorkant? Dan ben ik bang dat je teleurgesteld zal zijn over de beeldkwaliteit.
Op dinsdag 16 september 2003 14:02 schreef Webby het volgende:
Killing zoe ¤ 6,99 (frs)
Dune ¤ 5,99 (frs)
28 Days Later ¤ 29,99 (frs)
Princess Mononoke £ 9.99 (play.com)
Ring 2002 £ 14.99 (play.com)
quote:Lekker
Op zaterdag 13 september 2003 22:42 schreef SODA het volgende:
..Evil Dead 2..
Iemand anders hetzelfde probleem?
quote:Als het de Nederlandse regio 2 van RCV is, dan heb ik niet hetzelfde probleem. Ligt het aan de speler?
Op dinsdag 16 september 2003 15:12 schreef SODA het volgende:[..]
Iemand anders hetzelfde probleem?
quote:niet doen!!! niet fight club bestellen bij play.com..die is gecut.. zoals een vriend van mij heeft ondervonden een hele tijd geleden
Op dinsdag 16 september 2003 15:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
heeft iemand Fightclub SE bij play.com besteld? is de ned. ondertiteld? Staat namelijk niet op de site, en ze kunnen daar zelf ook geen zinnig antwoord op geven.Laatste aankoop:The Usual suspects SE
quote:Hmm dat is niet de bedoeling, wel vreemd. Iemand die hier nog meer ervaring mee heeft?
Op dinsdag 16 september 2003 15:22 schreef AntiChrist het volgende:[..]
niet doen!!! niet fight club bestellen bij play.com..die is gecut.. zoals een vriend van mij heeft ondervonden een hele tijd geleden
,je mist de kopstoten...
quote:Dat is em idd.
Op dinsdag 16 september 2003 15:19 schreef Cascade het volgende:
Als het de Nederlandse regio 2 van RCV is, dan heb ik niet hetzelfde probleem. Ligt het aan de speler?
Ik zie dat ie het op de computer wel doet, al staan de 'selectiestreepjes' niet gelijk met de te selecteren talen. Misschien is dat het foutje.. of misschien ligt het toch aan de speler..
achja..
quote:Jazeker. In de UK zijn kopstoten in een film met 'PG' rating verboden , daarom is bijvoorbeeld de Engelse uitgave van Star Wars Attack of the Clones ook geknipt... Het scheelt maar 1 seconde, maar toch.
Op dinsdag 16 september 2003 15:25 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Hmm dat is niet de bedoeling, wel vreemd. Iemand die hier nog meer ervaring mee heeft?
Om dit soort dingen te voorkomen (vooral als je bij Play.com bestelt) is het handig om even bij www.dvdcompare.net te kijken. Daar kun je zien wat de 'beste' versie is en of erin geknipt is. Voorbeeld: Fight Club.
Eerste twee zijn toppertjes maar de 3e vind ik maar niks
1e steengoed, 2e wel vermakelijk maar meer niet.
quote:Okee, dat wist ik niet
Op dinsdag 16 september 2003 15:32 schreef Cascade het volgende:[..]
Jazeker. In de UK zijn kopstoten in een film met 'PG' rating verboden , daarom is bijvoorbeeld de Engelse uitgave van Star Wars Attack of the Clones ook geknipt... Het scheelt maar 1 seconde, maar toch.
Om dit soort dingen te voorkomen (vooral als je bij Play.com bestelt) is het handig om even bij www.dvdcompare.net te kijken. Daar kun je zien wat de 'beste' versie is en of erin geknipt is. Voorbeeld: Fight Club.
quote:Maak het even moeilijk!
Op dinsdag 16 september 2003 15:54 schreef SterkStaaltje het volgende:[..]
Okee, dat wist ik niet
als ik nu kijk bij cd-WOW dan staat er dat die fightclub regio 2&4 is. dit is dus ook Australie volgens Rewind geen cuts. maar regio 2 UK wel. Wat is het nou
quote:Die is niet Nederlands, alleen Engels ondertiteld... maar door het prijsverschil zeker het kopen waard daar.
Op dinsdag 16 september 2003 15:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
heeft iemand Fightclub SE bij play.com besteld? is de ned. ondertiteld? Staat namelijk niet op de site, en ze kunnen daar zelf ook geen zinnig antwoord op geven.Laatste aankoop:The Usual suspects SE
Misschien zou je ook wel met een Engelse bankrekening kunnen betalen, maar daar heb je ook niks aan denk ik.
quote:Dat is me nog nooit opgevallen... maar aangezien het maar over 3 seconde ofzo gaat maakt het me niet echt uit...
Op dinsdag 16 september 2003 15:22 schreef AntiChrist het volgende:[..]
niet doen!!! niet fight club bestellen bij play.com..die is gecut.. zoals een vriend van mij heeft ondervonden een hele tijd geleden
,je mist de kopstoten...
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 16-09-2003 18:15]
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
vanmorgen bij cd-wow.com.hk besteld:Speed - Special Edition (5.1/DTS) (2 Discs) @ EUR 9,12
quote:Kloon?
Op dinsdag 16 september 2003 18:09 schreef Ericovich het volgende:
ik typ bij de registratie op Play mijn bankrekeningnummer in en dan staat er ' Number is too short ' moet je daar een andere pas voor hebben ofzo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |