Uit een winkelquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:48 schreef Sai het volgende:
SoK, waar heb je die Stanza del Figlio vandaan?
Waarom nou een superbit versie? Das totale onzin wat ze zeggen!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:05 schreef kinky_queen het volgende:
Ze kwam zojuist binnen met dit
En nog iets van een biography van Madonna of zoiets...
20 ¤.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Fuck, fnac!! Caro Diario zoek ik al een eeuwigheid!! Geweldige italiaanse Woody Allen! En dan nog in een box met la stanza.
Hoeveel heb je daar voor betaald?
wat is de engelse titel hiervan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:10 schreef Hare het volgende:
Een van de leukste films die ik dit jaar heb gezien:
[afbeelding]
My Sassy Girlquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is de engelse titel hiervan?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
My Sassy Girl
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
SaintOfKillers + 1
Alleen die maarquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:46 schreef Sai het volgende:
Mijn pappa kwam terug uit New York en heeft voor mij de Criterion van Il Gattopardo meegebracht..
'Une DVD est une DVD'.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:13 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we trouwens met z`n allen al nagedacht over de titel van t volgende topic??
Kd8 zelf aan "From Dusk Till DVD". of is die al geweest??
ach hou er maar over op ik voorspel dat er alleen nog maar filmhuis filmtitels komen want dat staat zo interresant.........quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:13 schreef Timo20 het volgende:
Hebben we trouwens met z`n allen al nagedacht over de titel van t volgende topic??
Kd8 zelf aan "From Dusk Till DVD". of is die al geweest??
Alsof Goderie ook maar iets weet van wat oudere intellectuele films.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach hou er maar over op ik voorspel dat er alleen nog maar filmhuis filmtitels komen want dat staat zo interresant.........net alsof we met zn allen jacq goderies (ofzoiets) zn reet aan het likken zijn
al roept 50 man de meest geniale b-titels dan nog komt er een stuk verdriet met dit soort titels.....
Una DVD particolare.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:33 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach hou er maar over op ik voorspel dat er alleen nog maar filmhuis filmtitels komen want dat staat zo interresant.........net alsof we met zn allen jacq goderies (ofzoiets) zn reet aan het likken zijn
al roept 50 man de meest geniale b-titels dan nog komt er een stuk verdriet met dit soort titels.....
Is het niet:quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Una DVD particolare.
In the mood for DVD.
Les 400 DVD's.
Raise the red DVD.
DVDpolis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |