Ja, zeg, ik mocht niet meer quoten van je vorige OP, en ik heb hier geen lijst liggen van alle vorige topics en ze allemaal gaan invoeren vind ik een beetje overdone. Wie kijkt er nog in de oude topics btw?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef Gorro het volgende:
Waar is het plaatje en de links naar de vorige topics
Het gaat er vooral om dat je het ontstaan van de traditie eraan kunt zien en die oude titels teruglezen is altijd wel even leuk.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Wie kijkt er nog in de oude topics btw?
Uch! Chief BS heeft gesproken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Open het topic dan niet als je toch de moeite niet wil steken in de OP.
Er zijn genoeg mensen die wél elke keer een leuk plaatje maken en de titels erin zetten.
Heeft niks te maken met moeite willen steken in iets, heeft gewoon te maken met het kunnen maken van zoiets en ik wil best de cover van Sen to Chihiro no Kamikakushi hier neerzetten, maar daar blijft het dan toch echt bijquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Open het topic dan niet als je toch de moeite niet wil steken in de OP.
Er zijn genoeg mensen die wél elke keer een leuk plaatje maken en de titels erin zetten.
Dat wil ik ook wel doen, maar omdat Gorro aan mijn op heeft gezeten kan dat niet meer.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:27 schreef AntiChrist het volgende:
ow ja voor de mensen die het niet begrijpen topic naam slaat op Spirited Away... dus als ie daar nou een plaatje van erin knalt is het nog een beetje te doen.
al zou ik persoonlijk voor bruce campbell vs the army of dvd's 2 kiezen
Zou je niet linken naar deze? Doet het dag en nacht!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:16 schreef Gorro het volgende:
Nu met plaatje
Daar staat geen 'DVD'.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:32 schreef Hare het volgende:
Zou je niet linken naar deze? Doet het dag en nacht!
[afbeelding]
Goed, nu dat eindelijk allemaal opgelost is, (iedereen tevreden zo?) kunnen we weer verder met hetgeen waar dit topic voor bedoeld is. Toch?
Gorro maakt daar morgen welquote:Op zondag 18 juli 2004 00:37 schreef California het volgende:
Daar staat geen 'DVD'.
quote:Op zondag 18 juli 2004 00:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Gorro maakt daar morgen wel
Spirited dvday van
![]()
yupquote:Op zondag 18 juli 2004 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
okay, Hare heeft zich bij deze officieel gediskwalificeerd om in het vervolg nog DVD-aanschaf topics te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |