Godver de Graftering tyfus aan je linkerhartklep!!!! het topic zou moeten heten Bruce Campbell VS the Army of Darkness................... zoals al 3 keer is afgesproken in de desbetreffende topics...quote:Op maandag 26 april 2004 13:52 schreef kinky_queen het volgende:
Antichrist gaat ERG pissig worden!
Bruce Campbell VS the Army of DVD's bedoel ik uiteraard... "witheet is"quote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Godver de Graftering tyfus aan je linkerhartklep!!!! het topic zou moeten heten Bruce Campbell VS the Army of Darkness................... zoals al 3 keer is afgesproken in de desbetreffende topics...
Echt die namen worden steeds minder van deze topics het begon zo mooi met cult titels...
ik noteer hem voor jequote:Op maandag 26 april 2004 13:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Bruce Campbell VS the Army of DVD's bedoel ik uiteraard... "witheet is"
auwquote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Godver de Graftering tyfus aan je linkerhartklep!!!!
footquote:Op maandag 26 april 2004 13:56 schreef Shogo het volgende:
Attack of the 50 feet DVD's
he dat verbaast me nou nietsquote:Op maandag 26 april 2004 14:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
foot
maar DVD of the dead vind ik toch ook wel een ijzersterke hoor!
![]()
Hij doet het nog steeds goed hoorquote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Godver de Graftering tyfus aan je linkerhartklep!!!!
jammergenoeg wel jaquote:Op maandag 26 april 2004 14:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij doet het nog steeds goed hoor![]()
ziet er wel heel cool uitquote:Op maandag 26 april 2004 14:28 schreef kinky_queen het volgende:
zojuist op de mat gevallen en wat istie MOOI!!!
[afbeelding]
origineel/2004?quote:Op maandag 26 april 2004 14:28 schreef kinky_queen het volgende:
zojuist op de mat gevallen en wat istie MOOI!!!
[afbeelding]
Ik heb het wel goed bij je verprutst hequote:Op maandag 26 april 2004 14:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
jammergenoeg wel ja
oh mijn GOD, wat issie geil zeg, maar daar kan Antichrist over mee lullen...quote:Op maandag 26 april 2004 14:30 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ziet er wel heel cool uit![]()
nogmaals: origineel/2004?quote:Op maandag 26 april 2004 14:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
oh mijn GOD, wat issie geil zeg, maar daar kan Antichrist over mee lullen...
[afbeelding]
yup yup het metalen plaatje is erg sexy ook!!quote:Op maandag 26 april 2004 14:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
oh mijn GOD, wat issie geil zeg, maar daar kan Antichrist over mee lullen...
[afbeelding]
Het was een ware Rocky Horror DVD Showquote:Op maandag 26 april 2004 13:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Godver de Graftering tyfus aan je linkerhartklep!!!! het topic zou moeten heten Bruce Campbell VS the Army of Darkness................... zoals al 3 keer is afgesproken in de desbetreffende topics...
Echt die namen worden steeds minder van deze topics het begon zo mooi met cult titels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |