quote:Op zondag 4 april 2004 18:19 schreef SODA het volgende:
[afbeelding]
Naar t schijnt staat de 'Dogville Confessions' documentaire niet op de Koreaanse dvd. Bovendien is ie niet meer verkrijgbaar/poepduur. Ik ga ook maar gewoon voor de r2 dubbel dvd.quote:Op zondag 4 april 2004 20:16 schreef Timo20 het volgende:is ook leuk: zie ik nu hier de afbeelding van die box. heb ik dus net vorige week de "gewone" dubbel dvd gekocht
![]()
ja "Dogville Confessions" staat idd. op de R2 dubbel dvdquote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef SODA het volgende:
[..]
Naar t schijnt staat de 'Dogville Confessions' documentaire niet op de Koreaanse dvd. Bovendien is ie niet meer verkrijgbaar/poepduur. Ik ga ook maar gewoon voor de r2 dubbel dvd.
quote:Op maandag 5 april 2004 23:22 schreef sweek het volgende:
Cabaretdvd'tje...
[afbeelding]
Tweedehands van een Fok!ker..
Het is de zogenaamde limited bag set (R3), met 2 speciale plastic tassen, mooi voor aan de muurquote:Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef sweek het volgende:
Dat kun je wel zeggen, ja..
Wat zit er nog op die gewone versie van Kill Bill dat niet bij die box zit?
quote:Op zondag 4 april 2004 12:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
3 zelfs.
mag ik vragen waar je die versie van Hero en Kill bill (niet de limited boxset, maar bag setquote:Op maandag 5 april 2004 23:59 schreef knep het volgende:
[..]
Het is de zogenaamde limited bag set (R3), met 2 speciale plastic tassen, mooi voor aan de muur.
Daarbij was deze versie zeker niet duur en is hij ook geheel uncut.
Eventueel nog goed te verkopen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |