mocht een keer tijd worden he??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
Hij heeft z'n topic!!!
Via de douane waarschijnlijk. Hoop 't niet voor je ...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:19 schreef Hare het volgende:
Ik zal dit topic de komende tijd wel weer mooi volposten. Moeten nog een stuk of 15 dvd's binnenkomen
Mijn "room divider" is allang vol. Met cd's en dvd's. ben nu begonnen met direct op elkaar stapelenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik doe het nu wat rustiger aan juist, m'n kast is bijna vol
Waar heb je die besteld ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Oja, ik heb recentelijk natuurlijk de R3 versie van Army of Darkness besteld. Dat mag in dit topic ook wel even genoemd worden.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:49 schreef kinky_queen het volgende:
vandaag van het postkantoor gehaald
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:34 schreef GhostMan84 het volgende:
die staat ook op de "nacht van de wansmaak" dvd
www.dddhouse.comquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Durbin het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld ?
De Nederlandse versie schijnt gedeeltelijk identiek te zijn qua beeldkwaliteit aan de R3 versie (ook via MGM), maar toch weer net niet helemaal in sommige stukken.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:26 schreef Stallion75 het volgende:
Heb gisteren Army of Darkness gekocht bij de zaak met de duim in de 3 voor 33 Euro actie en heb de Regio 3 versie ook besteld.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:41 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
'invasie vanuit de ruimte'
![]()
tis een heuse b-classic
Heb net de dvd gekeken en ik moet zeggen ik vond het beeld best goed, maar inderdaad in sommige stukken zie je dat het soms wat minder is, vooral bij donkere stukken maar niet echt hinderlijk ofzo. Het geluid is 5.1 Dolby Digital en dat klonk wel goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De Nederlandse versie schijnt gedeeltelijk identiek te zijn qua beeldkwaliteit aan de R3 versie (ook via MGM), maar toch weer net niet helemaal in sommige stukken.
Blijft een raar verhaal met dat Army of Darkness gebeuren.
zie links in de openingspost van ARMY OF DARKNESSquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Heb net de dvd gekeken en ik moet zeggen ik vond het beeld best goed, maar inderdaad in sommige stukken zie je dat het soms wat minder is, vooral bij donkere stukken maar niet echt hinderlijk ofzo. Het geluid is 5.1 Dolby Digital en dat klonk wel goed.
Ben daarom erg benieuwd naar de Regio 3 versie, kijken op welke stukken die beter scoort qua beeld.
Is het trouwens waar de dat Anchor bay een DTS spoor heeft? ik weet niet op welke disc , ik dacht de Disc 1: U.S. Theatrical version maar weet het niet zeker.
Misschien dat iemand anders dit weet?
Bebop!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:33 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |