Vorige topic (The DVD from Planet Arous) was bijna vol, en ik vond de vermelding dat ik de Special Edition van 'Plan 9 from outer space' besteld heb wel een mooi begin van een nieuw topicje.
Hier weer verder met de meldingen waar je nu je DVD collectie mee uitgebreid hebt. .
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 15-01-2003 02:47]
quote:haha prachtig,
Op zondag 17 november 2002 00:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[afbeelding]Vorige topic (The DVD from Planet Arous) was bijna vol, en ik vond de vermelding dat ik de Special Edition van 'Plan 9 from outer space' besteld heb wel een mooi begin van een nieuw topicje.
Hier weer verder met de meldingen waar je nu je DVD collectie mee uitgebreid hebt.
.
quote:Die wil ik ook!!
[afbeelding]Vorige topic (The DVD from Planet Arous) was bijna vol, en ik vond de vermelding dat ik de Special Edition van 'Plan 9 from outer space' besteld heb wel een mooi begin van een nieuw topicje.
Nieuw in mijn collectie: Re-animator Millennium Edition en met gebrek aan beter de absoluuut crappy RCV uitgave van Braindead
quote:Mwah. De 'normale' versie is DD Mono, de SE is maar liefst DD 2.0 Stereo
Op zondag 17 november 2002 22:02 schreef anima het volgende:
haha prachtig,
een hele special edition van plan 9.
Wat willen ze er voor extras opzetten
Voor de liefhebbers: Hier issie te bestellen. De 'normale' versie hebben ze daar ook overigens.
quote:Dat vertel ik je zogauw ik de DVD heb ontvangen
Op maandag 18 november 2002 15:23 schreef MoJo het volgende:
Hoe leuk is dat om te kijken?
quote:topictitel:
Hier weer verder met de meldingen waar je nu je DVD collectie mee uitgebreid hebt.
.
zijn allemaal binnen!
quote:Nice!
Op dinsdag 19 november 2002 15:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg net telefoon van het thuisfront:Band of Brothers Lord of the Rings SE Star Wars II Futurama Season 2 zijn allemaal binnen!
Ik heb net Spiderman r2 gehaald..
Band of Brothers Tin Box
Army of Darkness 2-disc edition van Anchor Bay (YAAY, DTS!)
Futurama Seizoen 1
Futurama Seizoen 2
Monsters Inc. 2-disc edition (UK import, dus mèt DTS!)
Amadeus Director's Cut (of had ik die al gezegd?)
Travelling Birds 2-disc set
-Armageddon: Collector's Edition (2 Disc's) (R2 UK)
En voor Neonfreak lag Transformers takara ook in de bus
Nog steeds aant wachten op Spider-man... Verwacht hem volgende week thuis
quote:goddammit ik wil ook mijn army of darkness 2-disc van play... aarghh
Op dinsdag 19 november 2002 18:18 schreef MikeyMo het volgende:
Oh yeah, Army of Darkness 2 disc editie is binnen!En voor Neonfreak lag Transformers takara ook in de bus
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:18 schreef MikeyMo het volgende:
Oh yeah, Army of Darkness 2 disc editie is binnen!En voor Neonfreak lag Transformers takara ook in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |