geinige titel, mooi geshoptquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:18 schreef sweek het volgende:
Mijn nieuwe:
[afbeelding]
Lola Rennt, Belgische versie..
Bij de MediaMarkt in Hasselt.
Dankje... ben niet helemaal blij met de shop hoor, maargoed.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
geinige titel, mooi geshopt
waar ligt in Hasselt n MediaMarkt?? wist ik niet eens
[offtopic]Kweet hoe ik bij de Kinepolis (ff buiten Hasselt) moet komen, hoe ik op de Ring rond Hasselt en bij t busstation moet komen maar daar houdt t ver opquote:
quote:Special Features
*Limited edition with 'Mr Blonde' style slipcase packaging
Disc One:
Audio commentary by writer/director Quentin Tarantino, producer Lawrence Bender and select cast and crew
Trailer
Disc Two:
Deleted scenes
Original interviews with Chris Penn, Kirk Baltz, Michael Madsen, Lawrence Bender, Tim Roth and writer/director Quentin Tarantino
Class of '92 interviews and Sundance Institute Filmmakers Lab
Scenes of Reservoir Dogs
Tributes and dedications
Film Noir Files
Securing the Shot
Location scouting with Billy Fox
nee heb m nog niet besteld, maar dat gaat wel gebeuren. Alleen dan bij www.cdwow.com want daar ligt ie voor 11,99 pondquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Reservoir Dogs - Mr Blonde Special Edition (2 Discs) (Limited!)
[..]
[afbeelding]
Voor 23.99 eurootjes bij Play.com, maar ik ben vast niet de enige die 'm gehaald heeft.
12,99, maar nog 2 pond goedkoper dan bij Play...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee heb m nog niet besteld, maar dat gaat wel gebeuren. Alleen dan bij www.cdwow.com want daar ligt ie voor 11,99 pond![]()
CDWOW
dvds importeren=geld besparenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:28 schreef yohan.nl het volgende:
Aan Timo20 nog even het antwoord op de vraag waarom ik geen R1 dvd's wil:
- Dvd-speler is niet regiovrij
- Die zooi is in Nederland nauwelijks verkrijgbaar (altijd importeren)
- Geen NL ondertiteling!
Voor anderen misschien onzinnige argumenten, voor mij redenen om R2's te kopen
Ik wilde er nog enkele kopen, maar ik had niet genoeg geld bij. En alle bankautomaten die ik tegenkwam waren defect.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef California het volgende:
[..]
Why so glum?
Dat probleem heb ik ook ontzettend vaak in België.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik wilde er nog enkele kopen, maar ik had niet genoeg geld bij. En alle bankautomaten die ik tegenkwam waren defect.
Wat is glum dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:26 schreef California het volgende:
[..]
Why so glum?
Glum -> somber, triestquote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is glum dan?
Aan zijn antwoord te zien iets van weinig ofzo? Maar hoe kom je dan aan die term?
glum ( P ) Pronunciation Key (glm)quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is glum dan?
Aan zijn antwoord te zien iets van weinig ofzo? Maar hoe kom je dan aan die term?
http://www.m-w.com/quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:55 schreef Hare het volgende:
Wat is glum dan?
Kennis van de Engelse taalquote:Maar hoe kom je dan aan die term?
ok, want op de FRS site kun je er een bestellen maar daar staat een plaatje van de DTS-versie voor 7 euro. Maar als je dana slnog de crappyass versie krijgt..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:51 schreef sweek het volgende:
Hij was veertien euro MikeyMo, maar ik vond het hem wel waard... bij de Belgische FRS hadden ze de NL'se versie ook voor 7 ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |