als je een megahuge foto had met het orgineel dan moet dat toch niet zo moeilijk zijnquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:13 schreef Gorro het volgende:
Helaas schoten mijn Photoshop kwaliteiten te kort om de vliegende schotels in DVD's te veranderen
je hebt ook al zo weinigquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
eindelijk weer eens wat binnen:
Ik weet het, ik ben verslaafd,quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
je hebt ook al zo weinig.
same problem here
Waar heb je Ghost World vandaan voor vijf euro?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef Hare het volgende:
eindelijk weer eens wat binnen:
ik schat een regio 3quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
En doe eens linkie naar die Roman Holiday Box?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OO +O +O
Mooi hequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:10 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar heb je Ghost World vandaan voor vijf euro?
En doe eens linkie naar die Roman Holiday Box?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OO +O +O
Arrggghhhhh, gaaaaaaaaf!!! Maar voor die prijs heb je wel bijna 9x Roman Holiday in Nederlandse winkelsquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Mooi he, 87 euro is ie hier te verkrijgen:
amazon.co.jp
regio 2 dus
Ja, ok, maar man o man, ik heb hem hier niet thuis staan, maar als ik dat zo zie is het volgens mij echt een van de mooiste gift sets everquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:55 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Arrggghhhhh, gaaaaaaaaf!!! Maar voor die prijs heb je wel bijna 9x Roman Holiday in Nederlandse winkels
Ik host hem zelf en snachts staat m'n pc uit, vandaar...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:15 schreef sweek het volgende:
Het plaatje werkt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |