Nee, ik download geen DVDs. Wat niet wil zeggen dat ik geen films download, maar DVDs koop ik gewoon, waarschijnlijk ook meer dan wanneer ik geen films zou downloaden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:18 schreef Omkron het volgende:
Volgens mij houdt TS *biep* scherp in de gaten als ik de lijst zo eens bekijk..
Ik heb die DVD niet gekocht, dat is alleen voor de openingspost gebruikelijk om een filmposter te verneuken met DVD in de titel en dat ook als TT te nemen, vandaar. De Criterion kost iig ongeveer 25 euro (cd-wow en dvdsoon), maar bij dvdsoon heb je ook een versie van nog geen 10 euro.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:42 schreef RedWind het volgende:
@TS,
Waar heb je de die dvd (Carnival of souls oid was het toch) vandaan en hoeveel kostte die?
Hoezoi? Dit is toch gewoon een leuke film?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:11 schreef Hare het volgende:
Ik schaam me diep:
[afbeelding]
Gelukkig is ie niet voor mezelf![]()
jij speelt natuurlijk liever met je juwelenkistjequote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:11 schreef Hare het volgende:
Ik schaam me diep:
[afbeelding]
Gelukkig is ie niet voor mezelf![]()
Ik weet niet welke dat precies is, maar is dit ook niet een mooie?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:21 schreef Sai het volgende:
[offtopic]Toffe titel.[/offtopic]
[half-ontopic]Morgen ofzoiets ga ik eens naar de FAME om het Kubrick-boxje te kopen.[/half-ontopic]
Die hebbik al. Ik koop voor 25 euri een boxje met Paths of Glory, The Killing en (geloof ik) Killer's Kiss.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik weet niet welke dat precies is, maar is dit ook niet een mooie?
http://www.dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=18105
60 euro voor 9 discs!
klopt killer's kiss ik heb hem ook namelijkquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:48 schreef Sai het volgende:
[..]
Die hebbik al. Ik koop voor 25 euri een boxje met Paths of Glory, The Killing en (geloof ik) Killer's Kiss..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |