Net zo'n mooie als die hierboven, bedoel je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:35 schreef Hare het volgende:
En ik wilde net zo'n mooie op maken
Mooiquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:53 schreef SODA het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst overigens:
[afbeelding]
De RCV, dus niet zo mooi nee..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:55 schreef Hare het volgende:
Mooi
Ik bedoelde meer dat ik gewoon totaal niks ziequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:59 schreef SODA het volgende:
[..]
De RCV, dus niet zo mooi nee..
Klik HIER voor goed nieuws over deze serie!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:36 schreef Wepeel2 het volgende:
De Schaduw tipte me in het vorige topic over het prettige prijsvergelijkingssysteem van dvdsoon. Ondertussen heb ik daar voor een scherpere prijs de Frankenstein: Legacy Collection dvd kunnen bestellen.
Wel een vaag systeem. Je vult het in en de prijs wordt automatisch (meteen) verlaagd. Maar het zal nog wel door een medewerker gecontroleerd worden. Of misschien gebeurt dat meteen door de pc. Hoe dan ook, ik had even een moment van verbazing.
En nu nog ff het plaatje voor de formaliteit:
Is dat met dat verrekijkertje invullen en dan invullen waar je die prijs lager hebt gezien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:36 schreef Wepeel2 het volgende:
De Schaduw tipte me in het vorige topic over het prettige prijsvergelijkingssysteem van dvdsoon. Ondertussen heb ik daar voor een scherpere prijs de Frankenstein: Legacy Collection dvd kunnen bestellen.
Wel een vaag systeem. Je vult het in en de prijs wordt automatisch (meteen) verlaagd. Maar het zal nog wel door een medewerker gecontroleerd worden. Of misschien gebeurt dat meteen door de pc. Hoe dan ook, ik had even een moment van verbazing.
En nu nog ff het plaatje voor de formaliteit:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Is dat met dat verrekijkertje invullen en dan invullen waar je die prijs lager hebt gezien?
Vermoedelijk hebben ze toch een bodemprijs ingevoerd. Die Frankenstein bleef ook iets van 20 dollarcent duurder dan die van dvdpacific. Maar goed, na gratis verzenden is dat toch weer een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:51 schreef De_Schaduw het volgende:
Dat systeem is bij DVDsoon idd raar. Ik heb op een avond m'n DVD Pacific wish list daar in zitten voeren, en redelijk wat dingen werden goedkoper. Al leek het of de korting niet hoger ging dan 40%, het amper werkt bij DVD's van Image, Criterion en Anchor Bay en dat het bij de meeste boxsets niet werkt.
Bij de onlangs verschenen Warner Hammer boxset kreeg ik een flinke korting.
Bij de Paul Verhoeven boxset helaas niks. Terwijl ze ver boven de prijs van DVD Pacific liggen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:28 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |