zijn allebei cool dat wel!!!quote:Op zondag 12 september 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik had trouwens al The Texas DVD Massacre helemaal zitten photoshoppen omdat Antichrist dat aandroeg als mogelijk titel. Bleek hij achteraf al een keer gebruikt te zijn
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 september 2004 10:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zijn allebei cool dat wel!!!
* Hare dankt god op blote knieen dat hare geen topic heeft geopend(voor de rest vind ik je wel lief hoor hare
)
Idd, denk dat ik dat volgende keer maar ga doen, maar vooruit: Netjes gedaan MM!quote:Op zondag 12 september 2004 10:34 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan natuurlijk hier ook gaan aftellen van 295 naar 0 en zelf snel een topic openen
Maar goed. Ik heb 'Around the World in 80 days' gisteren ontvangen, de 2004 versie.
aangepastquote:Op zondag 12 september 2004 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
je mag pas posten als het binnen is. dat ontbreekt in de OP
Ach als ik zie dat zo'n topic bijna vol is op een paar posts na, en ik heb wat tijd over en ik ga Photoshoppen ga ik natuurlijk niet wachten totdat er nog 3 mensen wat gepost hebben voordat ik een nieuwe aanmaak. In het verleden zijnd iet topics wel vaker op slot gegaan op 290 posts of iets meer enkel omdat er al iemand een al helemaal had gefabriceerd. Anders krijg je dat bij 299 een iemand snel een topic aanmaakt zonder plaatje terwijl een ander eerst een plaatje gaat aanmaken om vervolgens erachter te komen dat er al een topic is...quote:Op zondag 12 september 2004 10:34 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan natuurlijk hier ook gaan aftellen van 295 naar 0 en zelf snel een topic openen
Maar goed. Ik heb 'Around the World in 80 days' gisteren ontvangen, de 2004 versie.
Pfff.quote:Op zondag 12 september 2004 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
je mag pas posten als het binnen is. dat ontbreekt in de OP
Die Bourne Identity versie schijnt nogal een domper te zijn i.v.t. de eerste uitgave. itt wat de hoes zegt is het geen langere versie en mist deze uitgave en dts track en het audiocommentaar. Het enige dat je daarvoor terug krijgt zijn promotie featurettes.quote:Op maandag 13 september 2004 19:13 schreef dapluiz het volgende:
zit zelf te wachten op :
[afbeelding]
[afbeelding]
Explosive Extended Edition nog wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, titel deed me denken aan hellraiser, en voor die paar euro-tjes dat ie was
Verder van de week een zooi cabaret dvd's ophalen bij van leest en FRS.
quote:Question - When is an Extended Edition not quite an Extended Edition?
Answer - When this The Bourne Identity Explosive Extended Edition features a running time exactly the same as the original version of the DVD.
Believe it or not, this disc features exactly the same version of the film that you will find on the original retail disc that has been in the stores for well over a year. The so-called bonus extended material consists of a couple of dodgy looking deleted scenes that have been clumsily integrated into the overall running time at the beginning and end of the film to make it appear as if we are getting an extended edition with around six extra minutes of footage. These deleted scenes (and that's what they should be called and relegated to the bonus materials section accordingly) add precious little to the story other than setting up a natural segue for the story to pick up in the sequel. In other words, this disc is nothing more than an advertisement for the upcoming The Bourne Supremacy. To add further insult, the quality of these scenes is well below that of the rest of the film and they haven't even been integrated with a seamless branching option. You must manually make a selection to activate the scenes even after choosing to play the extended version of the film from the menu.
ahum:quote:Op maandag 13 september 2004 19:13 schreef dapluiz het volgende:
zit zelf te wachten op :
Als je wilt vertellen wat je in bestelling hebt moet je dat maar hier doen: [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #3quote:Pats hier weer met je laatste aanwinsten, oftwel de DVD's waarmee je vers je collectie verrijkt hebt.
Je mag pas je titels posten als ze daadwerkelijk in je collectie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |