quote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je topictitel staat te luid.
Maar videodvd is leukerquote:Op zondag 7 november 2004 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
DVDdrome zou logischer zijn.
En je topictitel staat te luid.
Supergaaf AC, heel mooi.quote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef AntiChrist het volgende:
hier het gevraagde plaatje van de handtekening van linda blair (en de rest er ook maar bij)
[afbeelding]
die heb ik op de www.londonfilmandcomiccon.com gekocht en de handtekening zijn van de mensen die in de pakken hebben gezeten.quote:Op zondag 7 november 2004 21:16 schreef Satanix het volgende:
hoe kom je aan die A & P fotos?! en wie zijn handtekening staat erop?
ja je moet betalen voor die handtekeningen tussen de 10 en 20 euro hier in nederland en 10 en 20 pond in engeland.quote:Op zondag 7 november 2004 21:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Supergaaf AC, heel mooi.
Echt leuk om te hebben zoiets! Zetten die gasten trouwens gewoon overal hetzelfde op? En moest je nou nog betalen voor zo'n handtekening?
Weet iemand misschien nog ergens waar deze te krijgen is? Ik was verdomme net te laat...quote:Op zondag 7 november 2004 21:42 schreef ArmaniXL het volgende:
De aanwinsten van afgelopen week:
[afbeelding]
2 disc SE met dts (oop)
Die heb ik volgens mij al eens gezien, was toch van the A-Team, e.d., van zo'n beurs in Nl.quote:Op zondag 7 november 2004 21:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja je moet betalen voor die handtekeningen tussen de 10 en 20 euro hier in nederland en 10 en 20 pond in engeland.
ik heb trouwens al veel meer foto's en dvd's laten signeren als je wilt kan ik van de rest ook wel eens een pic maken
Dank u, dank u, ik begin het te lerenquote:Op zondag 7 november 2004 23:12 schreef Sai het volgende:
Zeker voor een topic van Hare een zeer okay-e titel.
tvp
Gaaf zeg, in Londen waren wel veel lui zeg.quote:Op zondag 7 november 2004 23:07 schreef AntiChrist het volgende:
er zijn bepaalde beurzen die ieder jaar er zijn. daar loop je toevallig tegen.
www.newstarcon.com
www.londonfilmandcomiccon.com
www.collectormania.com (in mei volgend jaar weer, daar ga ik waarschijnlijk ook heen)
en op die beurzen zelf krijg je natuurlijk weer info over andere beurzen
er komt altijd van alles wat, mensen die nog actief zijn en mensen die minder actief zijn. de beurzen in engeland zijn in ieder geval groter en trekken ook grotere namen.
quote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Dank u, dank u, ik begin het te leren
Volgende keer iets als:
The Night DVD Came Out of the Grave
Nicequote:Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef AntiChrist het volgende:
hier het gevraagde plaatje van de handtekening van linda blair (en de rest er ook maar bij)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |