Is dat een verkapte terugvindpost?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:09 schreef Mike het volgende:
Terugvindposts worden verwijderd. Je kunt een topic bookmarken of gewoon even terugzoeken in FTR...het staat bijna altijd wel bovenin.
Juist, maar sommige mensen kijken liever niet in hun bookmarks maar willen vanuit hun "My Active Topics" heel fok doorbrowsen...zoals ik (heeft MAT als snelkoppeling in mn bookmarks toolbar...)quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:09 schreef Mike het volgende:
Terugvindposts worden verwijderd. Je kunt een topic bookmarken of gewoon even terugzoeken in FTR...het staat bijna altijd wel bovenin.
Dat probleem is opgelost als je wat koopt of op iemand reageert.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Juist, maar sommige mensen kijken liever niet in hun bookmarks maar willen vanuit hun "My Active Topics" heel fok doorbrowsen...zoals ik (heeft MAT als snelkoppeling in mn bookmarks toolbar...)
Verkapte TVP voor mn DVD'tjes voor maand April. Mn grootste bestelling tot nu toe, 65 euri...totaal 18 schijfjes.
Het raadsel opgelostquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Deze dus, plus nog wat zut uit de 3/33 (ja ik weet dat de DTS maar half bitrate is), maar daar gaat het nou niet om. Wat ik me afvraag is, in het boekje staat een stuk text van Irvin Welsh, (c) 1997, en daaronder staat "The Criterian Collection" als bron van de text.
Het zal wel een type-fout zijn, maar het grotere mysterie is dat er helemaal geen criterion van Trainspotting is! Heb ik een teruggetrokken versie gemist? Komt er binnenkort een? Bestaat er wellicht toch een Criterian Collection naast de bekende variant met de o?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Het raadsel opgelost
Criterion bestaat al wel wat langer dan de dvd
Ben daar ook nog steeds op aan het wachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:54 schreef Smots het volgende:
[..]
En als ze deze laserdisc nou ook nog op dvd knikkeren dan zijn we allemaal een klein beetje blijer:
http://www.imdb.com/title/tt0119174/laserdisc
Krijg nou tieten... Criterion laserdiscs... Nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Het raadsel opgelost
Criterion bestaat al wel wat langer dan de dvd
Tssss...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:59 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Krijg nou tieten... Criterion laserdiscs... Nooit van gehoord!
Thanx voor de info!
Wat voor versie is die Fucking Amal, want mijn hoesje ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 15:43 schreef WheeleE het volgende:
Uit 1 bestelling bij Bol.com:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |