Als jij die ergens kunt vinden in een redelijk formaatquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:10 schreef sampoo het volgende:
Ik had liever een dame in een natte t-shirtje.![]()
het is de cover van een cheapass editiequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:36 schreef Hare het volgende:
En dit is toch niet eens de echte cover van de dvd?
Die ziet er toch zo uit:quote:Op donderdag 17 februari 2005 02:44 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
het is de cover van een cheapass editie
die van mij ziet er zo uit...quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Die ziet er toch zo uit:
[afbeelding]
?
Dat is de SE, we hadden het over de cheap-ass editiequote:Op donderdag 17 februari 2005 10:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die van mij ziet er zo uit...
[afbeelding]
Dat is toch zo krenterig dat een winkelsite niet toestaat dat zijn plaatjes worden gehotlinkt.quote:
Zie jij de pics niet dan?quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:58 schreef sampoo het volgende:
[..]
Dat is toch zo krenterig dat een winkelsite niet toestaat dat zijn plaatjes worden gehotlinkt.
Ach dat is nog niet eens 40,- euro man, maak je niet druk!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:03 schreef pascalheister het volgende:
Vandaag deze ontvangen + papiertje van tpg met een leuk bedrag erop wat ik kan dokken voor de Lotr Box
quote:
als je the beyond niet meetelt wel ja......quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:56 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
OMG!! Is dat je eerste Fulci!!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |