En Hare, die sticker kan eraf hoorquote:Kon het niet laten. De laatste op Amsterdam Centraal, daar hoef je niet meer te zoeken
Had alleen wel op een boekje gehoopt..
Wow!!quote:
Nouja, hoe zullen we het zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze kunnen het dan toch nog hier in nederland![]()
Hoeveel kostte die? En dit was toch een actie van Media Markt? Weet iemand of hij nog in Rijswijk te krijgen is.quote:
En een klein anderhalf uur later, ben ik ook in het bezit van:quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:31 schreef Cheiron het volgende:
Geen actie van de MM, hij is "gewoon" overal te krijgen.
Adveisprijs is geloof ik 24.99
Gelukkig kan je je dat bij deze film ook wel veroorloven......quote:Otto E Mezzo
[afbeelding]
(Heb mijn eigen regels overtreden door een film te kopen die ik nog niet heb gezien.)
Bij mij is dat geen regel, eerder een slechte gewoonte, ik koop alleen films die ik al ken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:04 schreef Lonewolf2003 het volgende:
(Heb mijn eigen regels overtreden door een film te kopen die ik nog niet heb gezien.)
Ik heb voor je gekeken, maar er zitten geen Engelse subtitles op. Sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:46 schreef Hare het volgende:
Zou iemand voor me kunnen checken of er Engelse subs op deze release staan? Thanks![]()
Daar wordt ik echt doodziek van. En zowel A-film als die kutbrein hebben dus geen emailadres waar je naar kunt mailen. Belachelijke zaakquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
En je moet rekening houden met het feit dat je ook nog eens door de hele reklame van Piraterij is een misdrijf" moet gaan zitten
Waarom in godsnaam die versie van Raging Bull?!?!!?!?!???quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef dvdfreak het volgende:
deze maar besteld
Pfff, dat zijn wel twee zeer zware no no's voor mij.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb voor je gekeken, maar er zitten geen Engelse subtitles op. Sorry.
En je moet rekening houden met het feit dat je ook nog eens door de hele reklame van Piraterij is een misdrijf" moet gaan zitten
Toen ik hem van die afbeelding afzag, vond ik dat ook maar nu ik hem hier heb liggen moet ik zeggen dat hij erg netjes is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:24 schreef Gorro het volgende:
[..]
Sticker of geen sticker, ik blijf het een verschrikkelijk lelijke hoes vinden
Or you just learn to read Dutch, Harequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Pfff, dat zijn wel twee zeer zware no no's voor mij.
Misschien toch maar m'n gewone simpele R1 houden dan tot er een leuke Koreaanse versie op de markt wordt gebracht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |