Niet volgens de poster en IMDB:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef McNasty het volgende:
fistfull is met 2 L-en
quote:Also Known As:
A Fistful of Dollars (USA)
Krijg nou wat... je hebt helemaal gelijk (en dat terwijl hij gewoon op de plank tussen mijn DVD's staat)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet volgens de poster en IMDB:
[..]
JIJ DVD BARBAAR!!! Hoe durf je een collectors item uit zijn seal te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef slindenau het volgende:
Laat je alles altijd in de seal zitten?
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:34 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Omdat ik de film wil kijken wellicht?
Als je alleen het collectors item hebt, en geen gewone uitgaven, dan moet je 'em wel uitpakken.
Maar heel wat slechter dan 99,95quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
¤158,46 en da's heel wat beter dan ¤240,-
![]()
of ¤379,99
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je af
Niet zo happen julliequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:02 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.![]()
ik heb een keer een marathon gehad met die filmsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |