Niet volgens de poster en IMDB:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef McNasty het volgende:
fistfull is met 2 L-en
quote:Also Known As:
A Fistful of Dollars (USA)
Krijg nou wat... je hebt helemaal gelijk (en dat terwijl hij gewoon op de plank tussen mijn DVD's staat)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet volgens de poster en IMDB:
[..]
JIJ DVD BARBAAR!!! Hoe durf je een collectors item uit zijn seal te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef slindenau het volgende:
Laat je alles altijd in de seal zitten?
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:34 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Omdat ik de film wil kijken wellicht?
Als je alleen het collectors item hebt, en geen gewone uitgaven, dan moet je 'em wel uitpakken.
Maar heel wat slechter dan 99,95quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
¤158,46 en da's heel wat beter dan ¤240,-
![]()
of ¤379,99
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je af
Niet zo happen julliequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:02 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.![]()
ik heb een keer een marathon gehad met die filmsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
Diezelfde marathon heb ik in de bioscoop gehouden. Van 9 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends! Ik heb alle mogelijke zitposities gehad die maar kon verzinnen in zo een bioscoopstoelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een keer een marathon gehad met die films
12 uur zitten ofzo.
of langer.
bij de 6de dvd was de speler overhit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Diezelfde marathon heb ik in de bioscoop gehouden. Van 9 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends! Ik heb alle mogelijke zitposities gehad die maar kon verzinnen in zo een bioscoopstoel
Bijna compleet zegt ie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
300 euro is me net te veel... Tis geen Band Of Brothersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Bijna compleet zegt ie.
En hij heeft niet eens de Wooden Box
Meen je dat nou!!??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
Bijna compleet zegt ie.
En hij heeft niet eens de Wooden Box
Pfff.. die foto's zijn wel speciaal voor jou hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Meen je dat nou!!??![]()
![]()
Pffff, die heb ik
IN SEAL
Als je nou ook nog eens interessante films had, had ik het niet erg gevonden dat je dat dubbel post. Maar nu is het wel teveel van het goedequote:
Noujah, hij post tenminste dvd's IPV lege DVD hoesjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens interessante films had, had ik het niet erg gevonden dat je dat dubbel post. Maar nu is het wel teveel van het goede![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Noujah, hij post tenminste dvd's IPV lege DVD hoesjes.![]()
![]()
Ik mag eigenlijk helemaal niets zeggen want ik post nu helemaal niets.![]()
Ahh, nice, zal hij er vast automatisch mee rekening mee hebben gehouden dat ie naar Europa verzondquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Hare....
De dvd's passen heel mooi in. Geen lose ruimte over
Hij kan trouwens de boxen ook nog op maat maken als je wiltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Ahh, nice, zal hij er vast automatisch mee rekening mee hebben gehouden dat ie naar Europa verzond
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Hare het volgende:
Wie is die lelijke knul trouwens in je avatar
Is dat niet die Jumping the couch gek
Is Be Cool al uit op DVD? En zo ja: waar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef i-spy24 het volgende:
* Update *
Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
rechts Be Cool DVD
[afbeelding]
Be Cool index
[afbeelding]
scene uit Be Cool
Jump the couch!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Tom Cruise is juist cool
![]()
En van dat scientology gebeuren... daar ben ik me ook in aan het verdiepen....![]()
Post je geen TVP dan nu?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/742547/1/50#29812473]
Ik mag eigenlijk helemaal niets zeggen want ik post nu helemaal niets.![]()
Pas maar op, straks begin je ook nog te springenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Tom Cruise is juist cool
![]()
En van dat scientology gebeuren... daar ben ik me ook in aan het verdiepen....![]()
Bedoel je zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Pas maar op, straks begin je ook nog te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |