Ja dat weet ik ook wel, alleen klopt de hele titel/DVD verhouding niet meer...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef steve2003 het volgende:
TT is faut, the DVD THAT wasn't there zou het moeten zijn
Paintshop Pro 9 + Geduld hebben..quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef pascalheister het volgende:
Dizer hoe heb je dat plaatje voor elkaar gekregen?
RESPECT!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paintshop Pro 9 + Geduld hebben..
Eerst eigenlijk het achtergrond plaatje van de film zelf bijelkaar gevoegd uit 4 verschillende plaatjes.
Mooi met eraser functie op elkaar laten vloeien. Daarna een tweede layer met deze lettertype eroverheen gedaan. Met Magic Pen de tussenstyukjes geknipt waardoor je de achtergrond kan zien. Uurtje werk
Thxquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
[..]
RESPECT!!
Erg cool zeg! Zou ik ook ooit nog wel eens willen kunnen
Tskk. Je hebt gewoon alle letters om er "THAT" van te maken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel, alleen klopt de hele titel/DVD verhouding niet meer...
Dus express zo gelaten
erg netjes, mijn complimentenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paintshop Pro 9 + Geduld hebben..
Eerst eigenlijk het achtergrond plaatje van de film zelf bijelkaar gevoegd uit 4 verschillende plaatjes.
Mooi met eraser functie op elkaar laten vloeien. Daarna een tweede layer met deze lettertype eroverheen gedaan. Met Magic Pen de tussenstyukjes geknipt waardoor je de achtergrond kan zien. Uurtje werk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:13 schreef Chielus het volgende:
ziet er goed uit.
Thx! Echt tijd heb ik niet over om dat soort dingen te doen hoor. Zie het eerder als een computer hobby. Heb het niet zo op Internet en msn en de tijd die ik achter de computer besteed (naast die van 8 uur lang op kantoor vanwege stage) is eigenlijk FOK!, eBay, DVD's en Paintshop Pro. Ik maak graag zelf Wallpapers en zo..quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:58 schreef Eippie het volgende:
looking good,
toch altijd impressive als mensen tijd over hebben en gaan klooien met paintshop of photoshop
Deze?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef tonks het volgende:
Zo die is erg gaaf Hare,
Ik ben nu opzoek naar lost in translation.
Ach ja, alles is relatief hequote:
quote:
Die pic is de R2japanquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ik die lost in translation r3 gewoon van cdwow haal, 11,99
Zou je hem niet gewoon zelf kopen bij dvdfromkorea?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Hare, kan jij nog via je "connecties" aan zo een hele mooie U571 komen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |