Hmm, weirde zooi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Elke keer als ik m'n profiel aanpas bij FOK!, vraagt ie of hij het wachtwoord moet wijzigen, terwijl het elke keer hetzefde is.
Dat lijkt me beter, ja.quote:Maar ik ga wel even naar DIG
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
En om nou te zeggen dat ik op die foto's leuk sta.....
Hoe kom je daar nou weer aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:15 schreef Bupatih het volgende:
De Passeig Svensation...Sventenius
[afbeelding]
I'll show you mine of you show me yoursquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van de vakantiefoto's sta ik er maar bij een paar op... En om nou te zeggen dat ik op die foto's leuk sta.....
O ja, wat dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wat krijgen.
if.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I'll show you mine of you show me yours![]()
![]()
De programma’s waar jij wel weg van bent zijn BB en ER correct? BB heb ik nog steeds niet een hele aflevering van gezien, ben dat wel van plan, maar van wat ik heb gezien vond ik het niet echt super. ER heb ik gister gemist maar ga ik ook zeker volgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef Svensational het volgende:
Maar daar irriteer ik mij ook aan. En ik heb echt geprobeerd om al die programma's een kans te geven, Samen, LL, P&Z. Maar de meeste programma's kunnen mij gewoon niet boeien, terwijl ik er echt veel vertrouwen in had.En ik ga volgende week ook gewoon weer kijken, het is ook kinderachtig om een nieuwe serie al na 1 aflevering geen kans meer te geven
quote:
quote:Tania18 zei :
[..]
Teveel moeite
Als jij nou eerst wat meer foto's plaatst dan heb ik misschien nog een filmpje
Gemaakt op mijn vakantie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan![]()
?
BB en ER vind ik wel super jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:23 schreef Dada het volgende:
[..]
De programma’s waar jij wel weg van bent zijn BB en ER correct? BB heb ik nog steeds niet een hele aflevering van gezien, ben dat wel van plan, maar van wat ik heb gezien vond ik het niet echt super. ER heb ik gister gemist maar ga ik ook zeker volgen![]()
Ik dacht ik pleur hem hier neer anders is het zo off topic in het P&Z topic
En daar kom je nu pas meequote:
Ik wachtte op het juiste moment.quote:
Hou nou eens op me te verbeterenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:24 schreef Bupatih het volgende:
Sven.!
Je kunt je niet aan iets irriteren.
Jeez.
Iets irriteert je of je ergert je aan iets, maar je kan je niet érgens aan irriteren
Flauw zegquote:
Je leert snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hou nou eens op me te verbeteren. Je irriteert me en ik erger me aan je Buup
www.rapidshare.dequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar kon je ook alweer filmpjes uploaden?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef Tania18 het volgende:
http://rapidshare.de/files/4537361/AVI00004.AVI.html
quote:You have requested the file AVI00004.AVI (6397568 Bytes). This file has been downloaded 2 times already.
IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account!
Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account
Ik zal het doorgeven (ik heb het niet gefilmdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
Wel een beetje schokkerig gefilmd, Miss Spielberg
Qua geluid sta je erop, ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven (ik heb het niet gefilmd)
Je hoort mij klappen op de achtergrond, dus ik sta er wel op![]()
Of wel..maar dan deed die achterste het verkeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Die bal van de voorste dolfijn! Was niet helemaal volgens de planning, of wel?
Allemaal dolfijntjes aan het downloadenquote:
Oh...dan deed die achterste het dus verkeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Allemaal dolfijntjes aan het downloaden![]()
En die bal moest het publiek in Bupa, maar dat ging niet helemaal goed
Ik had er wel bijna 1 gevangen![]()
Voor een handtekeningquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Heb je ook de mogelijkheid gehad om dichter bij de dolftijntjes te komen? Wanneer ze bijvoorbeeld niet met een show bezig waren?
Mooi is dat, hè? Tania horen klappenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Svensational het volgende:
Tania, nu weet ik eindelijk hoe het klinkt als jij klapt
Dankzij mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
Hind zometeen bij Boulevard zegt ze net..
Je was met haar aan het ©h@tTuh 0p mSn¿quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef BVO het volgende:
Hind zometeen bij Boulevard zegt ze net..
Jij mag nooit meer raden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was met haar aan het ©h@tTuh 0p mSn¿?
Die is hier nog niet gesignaleerd vandaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef PeRi het volgende:
Timbob?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef Svensational het volgende:
Jensen krijgt vanaf volgende week een dagelijkse talkshow
!
!
!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]!
Leuk juist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]! [afbeelding]! [afbeelding]!
potver.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is hier nog niet gesignaleerd vandaag..
Maar waarom komt zequote:
quote:
quote:BVO zei :
Ach ja, zal m'n slechte smaak wel weten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |