Die rechter he?!quote:
Idemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:03 schreef Tania18 het volgende:
Ja ja...
He, je kende 'm alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef Tania18 het volgende:
Dan zijn ze eerder bij het brood dan de eendjes![]()
Een aardbei?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:24 schreef Svensational het volgende:
Het is rood en het is geen aarbei.
Godver, das al de tweede keer vandaag dat je me verbetertquote:
Het was toch een aarbeiquote:
Nou ben jij aan de beurt.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef Tania18 het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is groen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Bupatih het volgende:
Het niveau daalt weer eens als ik weg ben.
Maar da's logisch.
quote:
Mooiere had Google niet in de aanbiedingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]????
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]????
Dan weet ik 't ook niet meer.quote:
Ja, je hebt natuurlijk ook wel heeeel erg je best gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan weet ik 't ook niet meer..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, je hebt natuurlijk ook wel heeeel erg je best gedaan
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh wacht...dat doet ze al. [afbeelding]
Nou ja.. het was m'n muismat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb minstens 5 minuten gegoogled ja
Nee. Ik moet hem donderdag op komen halen. Die introductie sluit daar op aan, maar het is niet zo dat ze het tijdens die introductie uitreiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
Buup, we kregen op de introductie trouwens onze roosters uitgereikt. Krijgen jullie dat niet (want dan mis je dat)
Okee, en nou een leuk raadseltjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja.. het was m'n muismat.
Dat je dat niet doorhad zeg![]()
![]()
Ga je in Zwolle op kamers?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik moet hem donderdag op komen halen. Die introductie sluit daar op aan, maar het is niet zo dat ze het tijdens die introductie uitreiken.
Dan heb jij geluk. Die eikels bij mij deden dat dus wel. Maar toen ik hem eenmaal had ben ik ook niet meer gegaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik moet hem donderdag op komen halen. Die introductie sluit daar op aan, maar het is niet zo dat ze het tijdens die introductie uitreiken.
Niet dat ik weet.quote:
Ik zou ook nog wat krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
O jee.. en dan krijg jij zeker ook nog wat van mij
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk. Die eikels bij mij deden dat dus wel. Maar toen ik hem eenmaal had ben ik ook niet meer gegaan![]()
Jouw OV is zeker pas vanaf oktober geldigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik had een mooie kamer gezien in Kampen: perfect gewoon.
Houden ze zo'n kijkavond, ik ben daar amper 10 minuten en werd later gemaild dat ze iemand anders gekozen hadden van die avond.
Ik bedoel...ik was daar maar 10 minuten!!!![]()
![]()
![]()
Maar ik heb (nog) geen kamer dus.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Tania18 het volgende:
O jee.. en dan krijg jij zeker ook nog wat van mij
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw OV is zeker pas vanaf oktober geldig?
Tools -> Options -> Privacy -> Saved Passwords -> View Saved Passwordsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
Buup, waar kan ik wachtwoordenbeheer vinden?
Dat had ik 2 jaar geleden ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja
Ik heb vanmiddag dus een jeugdmaandtrajectkaart (mooi woord) gehaald.
Ja euh....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:08 schreef Tania18 het volgende:
Leuke mail en mooie foto's(al sta jij er niet op
)
Oké, is goed.quote:Donderdag krijg je een verhaaltje met foto's terug (nu geen tijd voor)
quote:Ik heb een reuzenschildpad op de foto![]()
Van de vakantiefoto's sta ik er maar bij een paar op... En om nou te zeggen dat ik op die foto's leuk sta.....quote:
Elke keer als ik m'n profiel aanpas bij FOK!, vraagt ie of hij het wachtwoord moet wijzigen, terwijl het elke keer hetzefde isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tools -> Options -> Privacy -> Saved Passwords -> View Saved Passwords
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |