Wahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 september 2005 19:34 schreef Dizer het volgende:
Hij krijgt steeds: Pagina niet beschikbaar. Op alle drie de computers bij hem thuis
Voorlopig kan hij het toch niet lezenquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Heeft hij draadloos internet?? Ik wel en ik heb 2 (!) verschillende problemen daarmee:
Oplossing 1: Blah techniek lala netdinges.
Oplossing 2: Techiek bla techniek oplossing 1.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Heeft hij draadloos internet?? Ik wel en ik heb 2 (!) verschillende problemen daarmee:
Oplossing 1: Als rechtsonderin staat dat er geen verbinding is met draadloos netwerk, rechtermuisknop op het internet-icoontje en dan: verbinding herstellen.
Oplossing 2: Wel verbinding met draadloos netwerk maar geen pagina's? Router resetten en daarna oplossing 1.
![]()
Talk nerdy to me.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Maar hij is wel op msn dus?? Dan is het oplossing 2 geloof ik, dns-error ofzo.. Een échte oplossing ervoor heb ik nog niet
quote:
Ik heb op 4 computers hier geprobeerd om op FOK! te komen, zowel met FF als IE. Maar dat lukte gewoon niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef MissBliss het volgende:
Oplossing 1: Als rechtsonderin staat dat er geen verbinding is met draadloos netwerk, rechtermuisknop op het internet-icoontje en dan: verbinding herstellen.
Oplossing 2: Wel verbinding met draadloos netwerk maar geen pagina's? Router resetten en daarna oplossing 1.
![]()
quote:
Drenthe boycott Fok?quote:Op donderdag 1 september 2005 20:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb op 4 computers hier geprobeerd om op FOK! te komen, zowel met FF als IE. Maar dat lukte gewoon niet.. Wel andere internetpagina's, alleen FOK! niet.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wahahahahahahahahahahahahahaha
Zeg maar dat ik hem uitlach.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets jaquote:
Dat krijg je heh, als je in de derde wereld woont.quote:
Dit is nog niksquote:Op donderdag 1 september 2005 19:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zegt ze allemaal? Zo ken ik je niet, MissB!
Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 1 september 2005 20:11 schreef MissBliss het volgende:
Maar het is dus alleen Fok? Dan weet ik het ook niet
Dat is dus precies het omgekeerdequote:Op donderdag 1 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad.
Dat alleen Fok, Gmail en Google het deden.
Dat is dus precies het omgekeerdequote:Op donderdag 1 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of alleen Fok die het niet deed maar dat is dan als Fok weer eens down isquote:Op donderdag 1 september 2005 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |