Ik vind Jack Spijkerman minder cool.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Hind. het volgende:
VEEL TE VROEGIK HAD ER EEN KLAAR STAAN
JULLIE MOETEN ME NIET HE
Ik had trouwens dezelfde titel. Met i.p.v. Dizer mijn eigen naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind Jack Spijkerman minder cool.
It's all about the connections, TheBeautiful.quote:
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:27 schreef Hind. het volgende:
[..]
Ik had trouwens dezelfde titel. Met i.p.v. Dizer mijn eigen naam.
Hoe komt het dat jij het niet weet?quote:
Ook: "En goed ookquote:
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ook: "En goed ook"
?????????
Juistquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
Oh wacht, ik had beloofd vanaf 11 uur weer te gaan posten hier
De TT is toch juist een complimentquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:44 schreef Dizer het volgende:
Oh wacht... ik zie nu pas de TT.... WTF... nou... dan boycot ik maar.. Gjeez.. wat kut TT.
Je DVD-topicquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:46 schreef Dizer het volgende:
Oh ennuh, heb toch al een ander slowchat topic. Is veel leuker dan hier
Je hebt trouwens nog 11 minuten om 1528 posts te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Dizer het volgende:
Ja zeg, nou ben ik er en post je niet. Slowsational
Ooh.. zo moet ik het dus zien. Maar ik zuig niet. Ik word gezogenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
De TT is toch juist een compliment
Jah!! Weer een SlowChat reeks op mijn naamquote:Je DVD-topic?
MOet makkelijk kunnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt trouwens nog 11 minuten om 1528 posts te maken.
Ik hou je niet tegenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Zullen ze het leuk vinden als ik 5 topics in mijn eentje volpost?
KUTKINDquote:
Geef nou maar gewoon toe dat je gefaald hebt, kun je rustig gaan slapen.quote:
Kunnen we minimeetenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
Vanaf morgen is mijn OV geldig.
Mooi nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je gefaald hebt, kun je rustig gaan slapen.
Als jij liever was dan had ik je wel 10 op een rij laten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
KUTKINDNou moet ik weer opnieuw beginnen voor 10 posts op een rij
![]()
Jij wil niet meetenquote:
Mooi welquote:
Liever dan ik al tegen je ben? Stuur die verjaardagskaart die ik je heb gestuurd maar weer terugquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij liever was dan had ik je wel 10 op een rij laten hebben.
Zonder te kijken, weet ik nu al dat ik het stoer vindquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Hey sven, heb je mijn dvd's wel eens gezien???
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer
Stoer he?
Kijk nou even naar de hoeveelheidquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder te kijken, weet ik nu al dat ik het stoer vind
Dude, dat was een LeBeau-quotequote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liever dan ik al tegen je ben? Stuur die verjaardagskaart die ik je heb gestuurd maar weer terug
Ik ben al over de helft van mijn Tom Cruise films verzameling. Maar ik denk niet dat ik alles van hem ga kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zonder te kijken, weet ik nu al dat ik het stoer vind
Ja, Iwan heeft er meer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kijk nou even naar de hoeveelheid
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, dat was een LeBeau-quote
Ik haat het om iemand "dude" te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |