4 tegelijk zeg ik jequote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Wegwerpcamera's zijn lastig. Dan moet je de foto's weer inscannen etc. Heel vervelend
Ik neem aan dat je "Al" bent vergetenquote:
Jij zit ook naakt achter je computerquote:
Ik denk niet dat hij daar iets nieuws tegenkomt Svenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "Al" bent vergeten???
Zeker nog nooit op Shok geweest ook
Ook? Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit ook naakt achter je computer?
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar iets nieuws tegenkomt Sven
MissBliss. Lees je inquote:
Oi, dat had je niet door hoeven te vertellen hoorquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, dat had je niet door hoeven te vertellen hoorIk geloof dat ik die foto's maar eens online ga zetten
Dit was het "Hoort wat" De "voor wat" had je al gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven die van jou trouwens?![]()
Een leuk fotootje ja, maar meer ook niet, dus al zát ik hier naakt....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omHet gaat erom dat jij niet vies bent van een leuk fotootje plaatsen
!
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit was het "Hoort wat" De "voor wat" had je al gehad.
Mijn ruil was wel goed, hč.quote:
Bij jou was dit van mij wel de 'voor wat' dus krijg ik nog wel de 'hoort wat'quote:Op donderdag 1 september 2005 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn ruil was wel goed, hč. [afbeelding]Bupa_achter_de_kwallen_aan.jpg (46 kb)
Bupa_nakend_op_het_strand.jpg (37 kb)
Bupa_in_de_golven.jpg (52 kb)
Bupa_in_de_golven1.jpg (55 kb)
Wat bij mij?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bij jou was dit van mij wel de 'voor wat' dus krijg ik nog wel de 'hoort wat'![]()
ShowChat #462: We zijn terug. En kijken ER.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bij mij?
Pardon me, miss.Wie is hier begonnen met een verhaaltje + foto's versturen?
Oude koe -> sloot.quote:Op donderdag 1 september 2005 18:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
ShowChat #462: We zijn terug. En kijken ER.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 18:14 schreef Bupatih het volgende:Maar je hebt ergens wel een punt gelijk
quote:De foto's van Bupatih (ook bekend als Bupa) zijn beschermd door het auteursrecht (auteurswet van 30 juni 1994 en Berner Conventie) en door de Europese Richtlijn betreffende de rechtsbescherming van toffe foto's (Richtlijn 96/9/EC van 11 maart 1996 – Bupatihiaanse wet van 31 augustus 1998).
Dit houdt in dat iedere reproductie of aanpassing in welke vorm ook ( o.a. scanning, herdrukken, gebruik op het internet) met de bedoeling de foto('s) te publiceren en/of te verspreiden, enkel toegelaten is mits toestemming van Bupa.
Het hergebruik en/of de opvraging van substantiële delen van de inhoud van een foto zijn enkel toegelaten mits toestemming van Bupa.
©Bupatih 2003-2005
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |