Van de *andere* kant.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch van de verkeerde kant [afbeelding]
Sorryquote:
Oh, jij zei het recht in iemands gezichtquote:Op donderdag 1 september 2005 15:54 schreef BVO het volgende:
Heb dat ook een keer gezegd, die kerel vloog me zowat aan..
Soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, jij zei het recht in iemands gezicht??
Als vrouw moet je dat niet zeggen, als man maakt dat niet zo veel uit tochquote:Op donderdag 1 september 2005 16:04 schreef LeBeau het volgende:
Dat is er wel eentje uit de catagorie "Dingen die je niet zomaar tegen een man moet zeggen", Beev.![]()
Als man kan je eerder een stoot voor je bek verwachten dan als vrouw, en daar komt nog bij dat mannen zo iets over het algemeen beter van een vrouw kunnen horen. Tegenover een vrouw is het (vooral tegenwoordig) minder belangrijk om mannelijk of macho over te komen dan tegenover andere mannen. Haantjesgedrag, enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als vrouw moet je dat niet zeggen, als man maakt dat niet zo veel uit toch
Als ik een meisje probeer te versieren en zij zegt ineens:"Maar jij was toch van de verkeerde kant" zou ik dat een stuk kutter vinden als bijvoorbeeld een BVO dat zou zeggen.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als man kan je eerder een stoot voor je bek verwachten dan als vrouw, en daar komt nog bij dat mannen zo iets over het algemeen beter van een vrouw kunnen horen. Tegenover een vrouw is het (vooral tegenwoordig) minder belangrijk om mannelijk of macho over te komen dan tegenover andere mannen. Haantjesgedrag, enzo.
Ja, maar wie neemt BVO ook serieus?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik een meisje probeer te versieren en zij zegt ineens:"Maar jij was toch van de verkeerde kant" zou ik dat een stuk kutter vinden als bijvoorbeeld een BVO dat zou zeggen.
*slikt een flauw Gordon-grapje in.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar wie neemt BVO ook serieus?
Dan zou je tenminste wel ontopic blijven.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef LeBeau het volgende:
Dan zal ik me weerhouden van een opmerking over slikken.
Ja, en in-character.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zou je tenminste wel ontopic blijven.
O ja joh? Leuk zegquote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
boeiend feit
Had je niet verwacht he?quote:
Nee, ik dacht hoogstens 10%quote:Op donderdag 1 september 2005 17:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he?
Hoi trouwens
Alwéér naakt achter de computer?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:03 schreef MissBliss het volgende:
Hoi [insert boeiend feit waardoor het topic niet doodvalt na deze post]
Ja, en ze heeft nog steeds geen webcam/digitale camera/wegwerpcameraquote:Op donderdag 1 september 2005 17:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alwéér naakt achter de computer?
Misschien niet als jij het vraagt...quote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft nog steeds geen webcam/digitale camera/wegwerpcamera.
Zou ze die wel hebbenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ze heeft nog steeds geen webcam/digitale camera/wegwerpcamera.
4 tegelijk zeg ik jequote:Op donderdag 1 september 2005 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Wegwerpcamera's zijn lastig. Dan moet je de foto's weer inscannen etc. Heel vervelend
Ik neem aan dat je "Al" bent vergetenquote:
Jij zit ook naakt achter je computerquote:
Ik denk niet dat hij daar iets nieuws tegenkomt Svenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "Al" bent vergeten???
Zeker nog nooit op Shok geweest ook
Ook? Wie nog meer dan?quote:Op donderdag 1 september 2005 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit ook naakt achter je computer?
Daar gaat het niet omquote:Op donderdag 1 september 2005 17:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar iets nieuws tegenkomt Sven
MissBliss. Lees je inquote:
Oi, dat had je niet door hoeven te vertellen hoorquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oi, dat had je niet door hoeven te vertellen hoorIk geloof dat ik die foto's maar eens online ga zetten
Dit was het "Hoort wat" De "voor wat" had je al gehadquote:Op donderdag 1 september 2005 17:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven die van jou trouwens?![]()
Een leuk fotootje ja, maar meer ook niet, dus al zát ik hier naakt....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omHet gaat erom dat jij niet vies bent van een leuk fotootje plaatsen
!
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit was het "Hoort wat" De "voor wat" had je al gehad.
Mijn ruil was wel goed, hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |