Ik heb echt een grafhekel aan die mensen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef timbob het volgende:
beetje topic vullen en geen nieuwe maken!
Je hebt de goede OP gebruiktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:01 schreef timbob het volgende:
[..]
laagdrempelige minimalisme is okay
ja!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan die mensen..
Zeg dan: Hoi, ik zit nu naakt achter m'n computer. Dit is zo'n topickiller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Dit dus ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg dan: Hoi, ik zit nu naakt achter m'n computer. Dit is zo'n topickiller..
Ja, dat zei ik zelf toch al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:55 schreef Skaai het volgende:
En dan zeuren over de dooddoener van MB.
http://fotoboek.fok.nl/timbobquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef Skaai het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoe weet jij datquote:
Omdat jij altijd een punt na een smiley doet, lijkt het nu net alsof er as van zijn sigaar komt!quote:
Dan zeur je niet, dan moet je blij zijn dat je een hype hebt gezet.quote:
Ik heb het anders niet van jou gekopieërd.quote:
Ach ja...ik ben het ook gewend om trends en hypes te zetten in SHO.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan zeur je niet, dan moet je blij zijn dat je een hype hebt gezet.
'Gezet'.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Of hoe je dat woord ook mag schrijven.
quote:Trema (ä, ë) en koppelteken (-)
Hoofdregel
Het trema wordt afgeschaft tussen de delen van een samenstelling. Woorden als zeeëgel, zoëven en naäpen worden in het vervolg geschreven als zee-egel, zo-even en na-apen. Het trema blijft wel bestaan in woorden als reëel, kopieën, knieën, coördinatie en geïnd. Deze woorden zijn namelijk geen samengestelde, maar afgeleide woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |