quote:Op donderdag 1 september 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft er 1 maar ik wou hem niet.
Daar zitten alle vrouwen en homo's op te soppen hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:30 schreef Svensational het volgende:
Ik kijk nu al een week en kom er net achet dat er ook een Menno inzit
Joost.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
van wat???? oh ja, BB
en Beevje, wie zou jij nomineren??
Dat waren toch Roel en Rikkertquote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar zitten alle vrouwen en homo's op te soppen hoor..
Ik niet, hoor. Vind het maar een nietsmannetje.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef BVO het volgende:
Daar zitten alle vrouwen en homo's op te soppen hoor..
Nee, Menno juist. Kijk 'ns in dat topic.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat waren toch Roel en Rikkert???
Vaag is leuk!!!quote:
Met d'r siliconentietenquote:
Ik wist alleen Menno en Chantal nietquote:Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik ken al die namen nog niet...
Niet zozeer qua uiterlijk, dan ga ik voor Dido.quote:
Chantal is die oude?? Ja, dioe mag weg van mij, maar Menno zegt me ook niks en Rikkert ook niet en Joost ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2005 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist alleen Menno en Chantal nietDus die mogen weg
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.htmlquote:Op donderdag 1 september 2005 12:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Chantal is die oude?? Ja, dioe mag weg van mij, maar Menno zegt me ook niks en Rikkert ook niet.
die is wel grappig jaquote:
Ik heb maandag al op die site gekeken en wat streamverslagen gelezen.. Nu hoop ik dat het verder vanzelf komtquote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/big-brother/bewoners.html
bobvanopstal27@hotmquote:Op donderdag 1 september 2005 12:38 schreef Tania18 het volgende:
Beev, wat is je e-mailadres ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |