Waar heb je die van jou gehaald?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar mijnes kostte dus veel minder, er staat van alles op, en hij is supersnelWat had ik voor die ¤1100 extra er nog bij gekregen dan
Oh ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vergeet LeBeau die in mijn kloon trapte
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
haha Sven had het laatst over een laptop, ik zag nu alleen 'n plaatje en 1 en 1 is twee...
anyway, in de herkansing: mooie laptop, Diz...
2000 euro, da's best wel [veel te] veel...
kun je een leuk autootje van kopen
www.mylaptopbundle.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar heb je die van jou gehaald?
Ik heb namelijk ook een laptop nodig.Liefst een zo goedkoop mogelijke.
Als ik maar kan tekstverwerken en wireless internetten.
quote:
En dan ga je voor Brabants?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Ik wilde even een exotische draai aan die zin geven..
Ja, en ik heb er nog geen klachten overquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, ze bieden er maar eentje aan.
Ik heb een deadline om 11 uur. Moet nog even wat maken. ben na 11en weer terugquote:
Nou ja, iedereen maakt fouten.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dan ga je voor Brabants?
Je stelt me teleur, Monsieur Beavje.
ééntje maarquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
godverdomme! word net in m'n teen geprikt door zo'n tyfusmug
Op zich best een prestatie.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef babette21 het volgende:
godverdomme! word net in m'n teen geprikt door zo'n tyfusmug
Maar ik moet een nóg goedkopere hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er nog geen klachten over!
Ha, bedankt, anders was ik dat weer vergetenquote:
Ik vond dit al vrij goedkoopquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik moet een nóg goedkopere hebben.Ik ben arm, weet je!
Ah, je hebt het waarschijnlijk opgenomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ha, bedankt, anders was ik dat weer vergeten
Arme mensen moeten genoegen nemen met een schrijfblok en een bic pen, Boep.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik moet een nóg goedkopere hebben.Ik ben arm, weet je!
Ah. Da's al beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond dit al vrij goedkoopBij de Neckerman hebben ze trouwens laptops voor ¤100 minder, maar dan zonder accessoires.
Maar ik mág niet eens genoegen nemen met een schrijfblok+pen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:08 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Arme mensen moeten genoegen nemen met een schrijfblok en een bic pen, Boep.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:09 schreef Svensational het volgende:
#4.
Stomme rot LeBeau.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:09 schreef Svensational het volgende:
#4.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
Talpa nutteloos afzeiken.
Hier ga ik niet posten, dag
Dat Papatih en Mamatih niet zo'n investering maken in de toekomst van hun zoon, pfft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik mág niet eens genoegen nemen met een schrijfblok+pen.
Ik moet een laptop aanschaffen.
Als jij liever was dan had ik je wel 4 op een rij laten hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stomme rot LeBeau. [afbeelding]
Ik was er alweer van afgestapt.quote:
Als jij in die post boven jou niet van die leuke woordgrapjes had gemaakt, dan lag je nu in het zieken huis.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:12 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als jij liever was dan had ik je wel 4 op een rij laten hebben.
Wat is het verschil tussen een zieken huis en een ziekenhuis?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij in die post boven jou niet van die leuke woordgrapjes had gemaakt, dan lag je nu in het zieken huis..
Dat is niet liever!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als jij in die post boven jou niet van die leuke woordgrapjes had gemaakt, dan lag je nu in het zieken huis..
Pfft.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat Papatih en Mamatih niet zo'n investering maken in de toekomst van hun zoon, pfft.![]()
Jawel man. Ik geef je toch een complimentquote:
Domme Dizer.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een zieken huis en een ziekenhuis?
Doe eens normaal joh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een zieken huis en een ziekenhuis?
Dat wel, maar het dreigen met fysiek geweld haalde het lieve er toch een beetje af.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel man. Ik geef je toch een compliment
Ja, en dat is nou net wat ie niet doetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
Het kind heeft maar te werken voor die laptop als het zo graag die opleiding wil doen.
Waarom ben je nu niet aan het werk dan? Zo komt er nooit wat van!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfft.
Dat vind ik goed van Papatih en Mamatih.
Het kind heeft maar te werken voor die laptop als het zo graag die opleiding wil doen.
Ehhhh.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat wel, maar het dreigen met fysiek geweld haalde het lieve er toch een beetje af.
Ja euh...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waarom ben je nu niet aan het werk dan? Zo komt er nooit wat van!
Denk je dat ik zo makkelijk over te halen ben?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ehhhh.. Misschien helpt dit:
.
??
FF kijken, wat kreeg ik nou ook alweerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo makkelijk over te halen ben?
Nou, dat klopt helemaal!
![]()
Dag hoor. Ga maar fijn dormen over je nieuwe laptopquote:
Geluktquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |