Neeeeeeeee!!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen, weer een aan/uit/aan/uit tafereeltje met Sjors & Bing
Het lijken Ludo & Janine wel, maar dan in een paar weken in plaats van verspreid over een aantal jarenquote:
Ze moeten eens Bing een sms'je sturen dat hij naar een verlaten loods in de Vogeltjesbuurt moet gaan, en wat hij daar aantreft...quote:Op maandag 12 maart 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik kijk nu al uit naar morgen, weer een aan/uit/aan/uit tafereeltje met Sjors & Bing
Oh god, Lucas zegt 1 keer iets onhandigs. Ik hoop niet dat ze nu elke keer als ze wat flikt de racistcard speeltquote:Op maandag 12 maart 2012 20:42 schreef vencodark het volgende:
Ik begin inmiddels ook te hopen dat het oorlog wordt tussen Ludo en Aysen. Dat Ludo minstens zo'n grondige hekel aan haar krijgt als aan Dian en Bowien.
Om welke reden dan ook. Ik zag alleen wel in de shortie dat Aysen zich in de slachtofferrol gooit.Trut!
Dat hoop ik dus ook niet. Maar dat moet Lucas ook niet doen met de gaycard natuurlijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Oh god, Lucas zegt 1 keer iets onhandigs. Ik hoop niet dat ze nu elke keer als ze wat flikt de racistcard speelt
"Oh, jij hebt iets tegen homo's! Dat zie je toch vaak bij jullie?"quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook niet. Maar dat moet Lucas ook niet doen met de gaycard natuurlijk.
Nee, inderdaad. Daar word ik ook echt gestoord van.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hoop ik dus ook niet. Maar dat moet Lucas ook niet doen met de gaycard natuurlijk.
Hij trollt haar gewoon terug.quote:
Wat moet het moeilijk zijn om een homoseksuele Turk te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Daar word ik ook echt gestoord van.
Die oprijlaan staat al helemaal vol met de pooierbakken van Ludoquote:Op maandag 12 maart 2012 20:26 schreef kwiwi het volgende:
Sinds wanneer hebben ze bij de familie Sanders de auto op straat staan trouwens? Ze hebben toch een enorme oprijlaan..
Laat haar maar, hopelijk maakt Ludo gehakt van haar.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef loezzzje het volgende:
Aysen moet zich tot Bing beperken. Ze wil echt niet fucken met de familie Sanders
Hopelijk ja.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Laat haar maar, hopelijk maakt Ludo gehakt van haar.
wat is er dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:54 schreef LetsGame het volgende:
21 augustus, wauw kan echt niet wachten gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lorena met haar; je komt er niet tussen, het is echte liefde tussen die 2.quote:
Sowieso 'echte liefde' in soapsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 06:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Lorena met haar; je komt er niet tussen, het is echte liefde tussen die 2.
Kom op, het is een soap. Ik geef het 3 weken
Lucas
Net voordat ze weer op de volgende man duiktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Sowieso 'echte liefde' in soapsdat zei Charlie ook steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan wel hoor. Arnie & Roos.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ben pas begonnen aan seizoen 1 en ik volg alles netjes. Toen was het boeiend.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:07 schreef GSMboy het volgende:
Best tof die GTST boxen, maar zijn er echt mensen die de hele reeks nou afkijken? Of zijn de meesten gewoon de beste verhaallijnen, afleveringen en scenes aan het kijken?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:14 schreef PeterKelder het volgende:
Spoiler voor maandag 26 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler voor maandag 26 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel die ook regelmatig uit elkaar zijn geweest, in seizoen 4 begon Roos te twijfelen (en vooral te zeiken om niks), Arnie was toen gaan kanoën met Stan en Roos deelde eenmalig het bed met Arthur en werd toen betrapt door Laura. Vervolgens ging Arnie eenmalig met Linda naar bed. Hierna legden ze het bij en trouwden zelfs aan het eind van het seizoen.quote:
Dat vond ik zo'n zeikverhaallijn, en daarbij nog eens veel te lang durenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoewel die ook regelmatig uit elkaar zijn geweest, in seizoen 4 begon Roos te twijfelen (en vooral te zeiken om niks), Arnie was toen gaan kanoën met Stan en Roos deelde eenmalig het bed met Arthur en werd toen betrapt door Laura. Vervolgens ging Arnie eenmalig met Linda naar bed. Hierna legden ze het bij en trouwden zelfs aan het eind van het seizoen.
Was het niet zo datquote:Het werd nog erger in seizoen 6 toen Arnie een tijd op een schip zat om na te denken wie hij nu eigenlijk wilde, hij koos toen voor Roos. Eind seizoen 6 maakte hij helemaal een wilde periode door en ging hij weer met Linda. Uiteindelijk net voor zijn overlijden koos hij toch weer voor Roos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets was het toch?
Ik denk dat het koppel Arnie/Roos anders te zoetsappig en idyllisch had geleken. Sowieso had ik het idee dat de makers de familie Alberts na Instituut Karma te braaf vonden een hele tijd. Eerst problemen tussen Arnie en Roos, toen tussen Robert en Laura, daarna tussen Robert en Jef en tegelijkertijd Jef en Silvia. Daarna kwam het ondanks het verschijnen van Dian en Remco weer in een wat rustiger vaarwater.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik zo'n zeikverhaallijn, en daarbij nog eens veel te lang duren
[..]
Dit soort dingen zet ik niet spoilers, ze zijn immers al gebeurd.quote:Was het niet zo dat
[spoiler]Linda de liefde aan Arnie verklaarde, waarop Arnie er eerst niets over wilde weten maar intussen begint te twijfelen en een affaire begint met Linda. Intussen komt Roos erachter dat ze zwanger is en laat het kind weghalen. Als Arnie dit te weten komt, gaat hij mee met dit cruiseschip omdat hij er even helemaal doorheen zat.[/spoiler]
Zoiets was het toch?
Toen kreeg je in seizoen 6 weer gedonder binnen de familie tijdens dat gedoe met die oorbellen: Remco gaf Arnie de schuld ervan dat ze waren verdwenen, en Jef geloofde dat. Volgens mij was er toen opnieuw gelazer tussen Jef en Robert, totdat Jef erachter kwam dat Remco achter de verdwijning zat en zijn excuses aanbood aan Arnie (en Robert).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat het koppel Arnie/Roos anders te zoetsappig en idyllisch had geleken. Sowieso had ik het idee dat de makers de familie Alberts na Instituut Karma te braaf vonden een hele tijd. Eerst problemen tussen Arnie en Roos, toen tussen Robert en Laura, daarna tussen Robert en Jef en tegelijkertijd Jef en Silvia. Daarna kwam het ondanks het verschijnen van Dian en Remco weer in een wat rustiger vaarwater.
Ik ben er wat voorzichtiger mee, voor je het weet krijg je er weer gezeik overquote:[..]
Dit soort dingen zet ik niet spoilers, ze zijn immers al gebeurd.
En daarna kwam hij tot het inzicht dat hij beter af was bij Roos en kwamen de twee weer bij elkaar, totdat Arnie naar Venuzuela moestquote:Klopt, dat is ook wat ik zei, al ben ik de reden waarom hij niet meer wist vergeten te vermelden. In ieder geval kwamen zowel Linda als Roos hem toen van een cruiseschip halen. Toen koos hij voor Roos, maar bleef moeilijk toen en ging toch weer flikflooien met Linda. Toen kreeg hij ook dat ongeluk met dat jacht van Robert.
Ja maar dat was Remco die liep te zieken en die boeide me vrij weinig, tussen Arnie/Robert en Jef ontstond wel wat frictie, maar het werd deze keer geen hele vete. Eigenlijk hebben Robert en Jef sinds seizoen 5 geen vete's meer gehad onderling, wel af en toe een uithaal her en der, maar dat vaak direct weer goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toen kreeg je in seizoen 6 weer gedonder binnen de familie tijdens dat gedoe met die oorbellen: Remco gaf Arnie de schuld ervan dat ze waren verdwenen, en Jef geloofde dat. Volgens mij was er toen opnieuw gelazer tussen Jef en Robert, totdat Jef erachter kwam dat Remco achter de verdwijning zat en zijn excuses aanbood aan Arnie.
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja maar dat was Remco die liep te zieken en die boeide me vrij weinig, tussen Arnie/Robert en Jef ontstond wel wat frictie, maar het werd deze keer geen hele vete.
Die vete in seizoen 5 was opzich wel interessant, maar duurde gewoon te lang. En dan heb ik het nog niet eens over Sylvia's gezeurquote:Eigenlijk hebben Robert en Jef sinds seizoen 5 geen vete's meer gehad onderling, wel af en toe een uithaal her en der, maar dat vaak direct weer goed.
Ach, is ze de weg kwijt geraakt tijdens het verstoppertje spelen in de enorme Sanders Mansion?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:49 schreef Starlie het volgende:
Donderdag ben ik uiteten geweest en door wie werden we bediend..... de dochter van Ludo, Amy
Dat snap ik Freyquote:
Doodgereden dacht ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:42 schreef LetsGame het volgende:
Balou![]()
Hoe ging Balou ook alweer uit de serie??
Zoiets dacht ik ook, ja.quote:
Die is geëmigreerd naar Frankrijkquote:Later had je Parijs, maar geen idee wat daarmee gebeurd is.
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.quote:
Die was geheel zomaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die is geëmigreerd naar Frankrijk
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een betere rol dan die kat van de Huygens.
Charlie zat zo vol met liefde, dat kon ze onmogelijk aan maar 1 man besteden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mike heeft die leader zeker gemaakt. Hij kende dat programma toch?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef LetsGame het volgende:
Interessant artikel over de GTST leader:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)making_of_leader.xml
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Mike heeft die leader zeker gemaakt. Hij kende dat programma toch?
Niet geheel "zomaar"... GTST werd toen gesponsord door de Whiskas/Shiba oid, en dus hadden ze een kat nodig - waarvoor iedereen zijn/haar kat kon opgeven.quote:
Kijk, dát zijn nou eens interessante dingenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef LetsGame het volgende:
Interessant artikel over de GTST leader:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)making_of_leader.xml
"Wauw, Ronja heeft een kat! Laat ik nu maar Whiskas kattenvoer kopen!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet geheel "zomaar"... GTST werd toen gesponsord door de Whiskas/Shiba oid, en dus hadden ze een kat nodig - waarvoor iedereen zijn/haar kat kon opgeven.
En uiteindelijk is dat rotbeest 2 keer te zien geweest ofzo![]()
Yups, je kon je kat opgeven en uit al die verschillende katten werd de "gelukkige" uitgekozenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
"Wauw, Ronja heeft een kat! Laat ik nu maar Whiskas kattenvoer kopen!"
Was het niet zo dat je kat een rolletje kon winnen?
Wat een handige link, bedankt!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.geertdelange.com/archives/608
Hier de uitleg van de maker van de leader
Dat zag ik net ook, ik dacht echt: "WTF?!"quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Wat een handige link, bedankt!
Maar kijk eens naar de leader, helemaal aan het eind hoe misvormd het logo wordt!
Ach, je ziet het niet op TVquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat zag ik net ook, ik dacht echt: "WTF?!"
GTST meets Star Warsquote:
Ach, een tijdje terug was dat ook zo bij de aftiteling: de cliff fade-out naar zwart, waarop de aftiteling "gelijk" kwam, in plaats van een fade-in van zwart naar aftiteling.quote:Er zat trouwens een fout in het middenstuk van de afl van afgelopen vrijdag volgens mij. Normaal moet het "infaden", maar het kwam gewoon gelijk. Wat niet hoort natuurlijk.
Weten we ook meteen waar de achternaam van Rutger vandaan kwamquote:Echter mijn Endemol collega Gijs Goedhart
Volgens mij had ik dat ook gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST meets Star Wars
[..]
Ach, een tijdje terug was dat ook zo bij de aftiteling: de cliff fade-out naar zwart, waarop de aftiteling "gelijk" kwam, in plaats van een fade-in van zwart naar aftiteling.
Nee, dacht op een woensdag. Zal van de week even kijken of die aflevering nog terug te kijken is.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat ook gezien
Ook op een vrijdag toch??
De huidige leader vind ik qua uiterlijk er echt mooi uitzien, maar de tune...quote:Niet lullig bedoelt, maar ze moeten echt die leader van 1995-2003 hergebruiken.
Ik vind het best een leuke tune hoor, is me alleen opgevallen dat die van begin seizoen 21 anders klinkt dan die van deze. Vooral hoe ze "Goede tijden" aan het begin zingt. Maar lelijk gezongen vind ik zeker niet hoor en het klinkt wel vrolijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dacht op een woensdag. Zal van de week even kijken of die aflevering nog terug te kijken is.
[..]
De huidige leader vind ik qua uiterlijk er echt mooi uitzien, maar de tune...
Waar letten jullie op zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, een tijdje terug was dat ook zo bij de aftiteling: de cliff fade-out naar zwart, waarop de aftiteling "gelijk" kwam, in plaats van een fade-in van zwart naar aftiteling.
Yep, en daarbij; deze tune is nog gecomponeerd door Ronald Schilperoortquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuke tune hoor, is me alleen opgevallen dat die van begin seizoen 21 anders klinkt dan die van deze. Vooral hoe ze "Goede tijden" aan het begin zingt. Maar lelijk gezongen vind ik zeker niet hoor en het klinkt wel vrolijk
Over 3 weer een nieuwe GTST leader, ik heb de songtekst bemachtigd:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, en daarbij; deze tune is nog gecomponeerd door Ronald Schilperoort
Ach, gezien het feit dat de inhoud van de serie de laatste tijd echt volkomen ruk is, is er voor ons nog íéts om op te lettenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:54 schreef fotostarter het volgende:
Weet iemand wanneer Aysen er weer uit gaat? Wil me weer ergeren aan Bing, maar dat kan niet zolang dat stuk boomschors er nog in zit
Of:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Over 3 weer een nieuwe GTST leader, ik heb de songtekst bemachtigd:
"En soms verdriet.. Wooaaahoowoowoooahhhahooh"
Ho, "weer"???? Je wil toch niet zeggen dat ze je filmpjes van de cd-rom er ook afgeflikkert hebben????quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Frey het volgende:
RTL is weer bezig, dus ik upload helemaal niks meer.
Er zal idd wel een trauma achter zittenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:04 schreef MissJ het volgende:
ik denk dat Aysen zwaar misbruikt is geweest door mannen en daarom is ze nu agent geworden zodat zij nu de macht over mannen kan uitoefenen. Denkt ze dan. Dat wijf komt iig zwaar gefrustreerd en gestoord over.
Viel wel mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ludo begint weer uit z'n winterslaap te ontwaken
Zat ook al te hopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dacht ie wat feller zou zijn toen ie opstond
Doe normaal. Straks krijgen ze nog kinderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bing en Aysen moeten elkaar neuken en dan samen een enkeltje buitenland nemen.
Bing is een prof in vrouwtjes onvruchtbaar duwen dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Doe normaal. Straks krijgen ze nog kinderen.
Geboren bijlmoordenaars worden het.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bing is een prof in vrouwtjes onvruchtbaar duwen dus dat komt wel goed.
En in kinderen kwijtrakenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren. Straks duwt Mike Sjors en word ze ineens toch zwangerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren. Straks duwt Mike Sjors en word ze ineens toch zwanger
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren. Straks duwt Mike Sjors en word ze ineens toch zwanger
Ik vind het anders best een leuk stel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, je ziet het al aan komen.
Ach hij is beter af zonder mevrouw hondenbrokkengezicht.
Als ze Noudster laat vallen door die gladde paalharing, dan gun ik haar noudster niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een leuk stel.
Ze zijn al meer dan een half jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef alors het volgende:
Ze halen hun halfjarige huwelijk dus niet eens?
Die is allang opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
gtst schrijvers hebben geen inspiratie meer?
Ah zo, oke daar kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ze Noudster laat vallen door die gladde paalharing, dan gun ik haar noudster niet.
Ze kennen dat hele woord nieteens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
gtst schrijvers hebben geen inspiratie meer?
pingeltje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is dat telkens met dat vreselijk irritante pingeltje bij bepaalde scenes?
Is hip, net als dat irritante toontje bij de Lorena/Jack scenes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is dat telkens met dat vreselijk irritante pingeltje bij bepaalde scenes?
Mag ik dat doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing, Sjors en Aysen mogen wel overreden worden door een vrachtwagen.
Of die echo als er iets ''spannends'' of ''schokkends'' gebeurtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hip, net als dat irritante toontje bij de Lorena/Jack scenes.
zoals net dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of die echo als er iets ''spannends'' of ''schokkends'' gebeurt
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben ik je bijrijder.
VRACHTWAGEN TOETOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Ohja.. dan nog. Ik hoop echt dat ze bij elkaar blijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zijn al meer dan een half jaar getrouwd.
Ga je gang.quote:
uiteraard, snode plannen deel 2quote:
Je mist er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef fotostarter het volgende:
Ik denk GTST gaat door, maar Charlie zit er heul niet meer in
quote:
Ja, als je zo gaat schelden, dan doet ze het helemaal niet meer.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
jezus sjors, maak het gewoon uit dan domme hoer.
Volgens mij vind ze het alleen maar lekker om zo behandeld te wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat schelden, dan doet ze het helemaal niet meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Terwijl Lucas zat te dinerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik vroeg me af hoelaat het was toen Bing & Sjors sushi aten. Noud & Nina komen van de disco en gaan naar bed en hun eten sushi. Hoelaat was het
Ja verrek, dat is wel zo ja!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Lucas is weer veel leuker nu Edwinweg is.
Ik vond Lucas altijd een verwend zeikerig aanstellerig rotjong. Maar nu toont ie wel dat ie familie is van The Bossquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Terwijl Lucas zat te dineren
Lucasik hoop dat hij niet meer in de dramaqueenrol vervalt en zijn stiefvader opvolgt
En kwam Sjors van haar werk of wat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Terwijl Lucas zat te dineren
Lucasik hoop dat hij niet meer in de dramaqueenrol vervalt en zijn stiefvader opvolgt
Overigens, dat Noud en Nina vroeg naar bed gingen wil niet zeggen dat het daarmee ook tijd was om te slapen. Misschien samen film kijken of seks. En sushi kan je natuurlijk ook na 9 uur 's avonds eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En kwam Sjors van haar werk of wat?
Conclusie: Noud & Nina gaan om 19.00 naar bed of Sjors & Bing eten om 1.00 s'nachts sushi
LucasIk ben benieuwd naar het plan wat ze gaan verzinnen
Ja maar omdat hij zo zat te gapen leek het mij dat hij naar bed ging. Maar misschien was het een act om haar in bed te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens, dat Noud en Nina vroeg naar bed gingen wil niet zeggen dat het daarmee ook tijd was om te slapen. Misschien samen film kijken of seks. En sushi kan je natuurlijk ook na 9 uur 's avonds eten.
Dat kan. Of je geeuwt uit verveling dus ga je lekker met je vrouw rollebollen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja maar omdat hij zo zat te gapen leek het mij dat hij naar bed ging. Maar misschien was het een act om haar in bed te krijgen
sjors gaat nooit meer naar t werk lijkt tquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En kwam Sjors van haar werk of wat?
Conclusie: Noud & Nina gaan om 19.00 naar bed of Sjors & Bing eten om 1.00 s'nachts sushi
LucasIk ben benieuwd naar het plan wat ze gaan verzinnen
Huh? Heeft ze werk dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:16 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
sjors gaat nooit meer naar t werk lijkt t
Niet haten op Aïkido.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef LetsGame het volgende:
Bing had het pak aan uit de leader van seizoen 16 en z'n oude Aikido sessies
Dit moet wel echt leuk worden hoor, en niet zo'n slappe verhaallijn.quote:
Tja ik ben hem ook allang zatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef vencodark het volgende:
Brrr hoe kan Sjors nog opgewonden raken van dat stuk vreten? Wat een saaie scène. Denken de schrijvers nu echt dat wij daar warm van worden?
Ik ben het helemaal met je eens,.. in Sjors en Bing zit toch gewoon geen toekomst meer schrijvers verzin wat anders voor die twee dan dit en laat Noud en Nina lekker bij elkaarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja ik ben hem ook allang zat![]()
Mikeverpest de enige jonge koppel die nog enigszins leuk is in de serie.
Noud heeft net een goedbetaalde megaklus achter de rugquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef James1988 het volgende:
Nouds klusbedrijfje loopt kennelijk goed
Typisch GTST weer, Mike wil Noud & Nina uit elkaar drijven en ja hoor, ze hebben al hun eerste onenigheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:16 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Tja ik ben hem ook allang zat![]()
Mikeverpest de enige jonge koppel die nog enigszins leuk is in de serie.
Copyright claim RTL Nederland en account gedelete. Geen uploads meer dus.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:59 schreef Frey het volgende:
RTL is weer bezig, dus ik upload helemaal niks meer.
Nou idd zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:10 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Jack had vandaag een zeer boeiende rol, moet ik zeggen.
Oké... RTL is dus écht krankzinnig gewordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:07 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Copyright claim RTL Nederland en account gedelete. Geen uploads meer dus.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Dit blijft de mooiste uitzending éver... Zit hier verdomme bijna weer te janken
Nou laten we hopen van niet wat een vreselijk kind moet dat wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die turk gaat de draagmoeder worden van Bing, heb ik uit bronnen vernomen.
Ze had laatst een afspraak maar die had ze afgewimpeld om een nummertje met Ludo te kunnen maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef MoiMoi85 het volgende:
Trouwens...Janine zie je ook echt nooit werken.
Haha konden wij maar zo makkelijk onze werkafspraak afzeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze had laatst een afspraak maar die had ze afgewimpeld om een nummertje met Ludo te kunnen maken.
Een kind van Aysen & Bing?Everybody lock your doors!
Dat zou echt de slechtste en ongeloofwaardige move aller tijden zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou idd zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:59 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Haha konden wij maar zo makkelijk onze werkafspraak afzeggen![]()
Welk account was dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:07 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Copyright claim RTL Nederland en account gedelete. Geen uploads meer dus.
ik vind de scenes van jef, kim en sylvia in griekenland (?) toch mooierquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Dit blijft de mooiste uitzending éver... Zit hier verdomme bijna weer te janken
Jij hebt gelijk die was ook veel beter.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind de scenes van jef, kim en sylvia in griekenland (?) toch mooier
maar dat komt misschien omdat ik anita gewoon niet zo'n leuk personage vond
Zij toch niet? Ze is gewoon jurist.quote:
Aikido is geweldig, een van de mooiste verdedigingsporten.quote:
....... en 'moeilijk kijken' natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan Lana naar school brengen en Bing zoenen... Hoe kon ik dit weten
Nou ja ik ben allang blij dat ze komen, tussen seizoen 1;2 en 3 zaten echt 2 jaar of meerquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef LetsGame het volgende:
GTST seizoen 7 uitgesteld tot 4 december.
ik wou alleen zeggen dat iedereen wellicht een andere favoriete scene had.quote:
Ohhh okquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wou alleen zeggen dat iedereen wellicht een andere favoriete scene had.
niets lelijks over dr. mikey iig
Gelukkig is een dergelijke vorm van uitstel nog niet voorgekomen. Lijkt me financieel ook tamelijk onaantrekkelijk voor ze.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohhh ok
Jaja 7 december en dan daarna 7 maart en daarna 7 juni en voor je het weet ben je een jaar verder
Laten we het hopen voor jullie!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig is een dergelijke vorm van uitstel nog niet voorgekomen. Lijkt me financieel ook tamelijk onaantrekkelijk voor ze.
Beter hadden ze seizoen 6 een maand of twee eerder uitgebracht (dus juni ipv augustus). Maar sowieso leek het me al onwaarschijnlijk dat ze twee seizoenen op één dag zouden uitbrengen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef LetsGame het volgende:
GTST seizoen 7 uitgesteld tot 4 december.
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk krijg je een boete(s) van rechercheur Aysenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Magic Affair Omen IIIquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt, dadelijk krijg je een boete(s) van rechercheur Aysen.
Het kindje van Bing & Aysen gaat vast Damien heten.
[ afbeelding ]
Dit was duidelijk Kennard Bos.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Sowieso alsof een kind van 1,5 binnen de lijntjes kleurt.
Wat een afschuwelijk uitnodiging. Die tekst ook! Kinderlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:32 schreef loezzzje het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)kaart_sjors_bing.xmlLana wat teken je mooi. Je nieuwe vader is alleen wel een neger
![]()
Die kaartquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk uitnodiging. Die tekst ook! Kinderlijk.
Kan je mijn hun email ff pm'en waarmee ze jou hebben gemailt?quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze seizoen 6 een maand of twee eerder uitgebracht (dus juni ipv augustus). Maar sowieso leek het me al onwaarschijnlijk dat ze twee seizoenen op één dag zouden uitbrengen.
Kreeg overigens een mail van JustBridge met de vraag of ik mijn adresgegevens kon doormailen, zodat "ze de vervangende disc naar mij toe kunnen sturen"
Oh, wacht ik snap al waarom ik die email niet gekregen heb, heb mn adres al gestuurd en ze hebben me verzekerd dat ik het ieder moment bij post kan vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter hadden ze seizoen 6 een maand of twee eerder uitgebracht (dus juni ipv augustus). Maar sowieso leek het me al onwaarschijnlijk dat ze twee seizoenen op één dag zouden uitbrengen.
Kreeg overigens een mail van JustBridge met de vraag of ik mijn adresgegevens kon doormailen, zodat "ze de vervangende disc naar mij toe kunnen sturen"
Hier ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 15:08 schreef PeterKelder het volgende:
Zo weet hij ook hoe hij erbinnen moet kleuren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:51 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die bepaald toch die verhaallijnen?
Dat is mooiquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, wacht ik snap al waarom ik die email niet gekregen heb, heb mn adres al gestuurd en ze hebben me verzekerd dat ik het ieder moment bij post kan vinden
Kijk daar alsnog wél mee uit; Van Houten Rules plaatste ook vrijwel alleen filmpjes van de boxen en nu is het account dankzij RTL helemaal verwijderd.quote:Ik zou de aflevering sws op Youtube uploaden voor de mensen die de disc nog niet hebben, door "© RTL Netherlands" in de beschrijving te plaatsen mag ik gewoon uploaden
JustBridge komt in actiequote:
Ik zal oppassen, maar ik krijg alleen emails over geldverdienen aan mn filmpjes blabla van Youtube ,geen interesse natuurlijk, maar zolang je laat merken dat de copyrights van RTL Netherlands zijn vinden ze het goed blijkbaar?quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is mooi
[..]
Kijk daar alsnog wél mee uit; Van Houten Rules plaatste ook vrijwel alleen filmpjes van de boxen en nu is het account dankzij RTL helemaal verwijderd.
[..]
JustBridge komt in actie![]()
Naja, zolang het maar niet ineens zo is dat jouw kanaal is verwijderd ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik zal oppassen, maar ik krijg alleen emails over geldverdienen aan mn filmpjes blabla van Youtube ,geen interesse natuurlijk, maar zolang je laat merken dat de copyrights van RTL Netherlands zijn vinden ze het goed blijkbaar?
Mooi manquote:Nieuwe Youtube filmpje geupload btw:
Oorspronkelijk van het oude GTST youtube account
Ja, die heb ik ook nog!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naja, zolang het maar niet ineens zo is dat jouw kanaal is verwijderd ofzo
[..]
Mooi man
Heb je die van 1 januari 1996 toevallig ook?
Zou je die dan ook willen plaatsen. Dat vind ik gewoon zo'n leuke aflevering, daarnaast heeft de tune daar ook een ander "einde" dan normaalquote:
Ook nog "Roos", omdat Guusje Nederhorst toen 5 jaar dood wasquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:42 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]die was inderdaad echt ongelofelijk mooi!
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
Kijk daar alsnog wél mee uit; Van Houten Rules plaatste ook vrijwel alleen filmpjes van de boxen en nu is het account dankzij RTL helemaal verwijderd.
Ja klopt, wat uitgebreider, wat raar is omdat de afleveringen uit december en februari dit niet haddenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou je die dan ook willen plaatsen. Dat vind ik gewoon zo'n leuke aflevering, daarnaast heeft de tune daar ook een ander "einde" dan normaal
VanHoutenRules (De YouTube-hemel hebbe de ziel van het kanaal) had ook een aflevering uit seizoen 6 (ik meen 21 december), waarbij die ook dat "uitgebreide" einde had. Vraag me af waarom die later weer is weggehaald, vond het wel leuk klinken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:43 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja klopt, wat uitgebreider, wat raar is omdat de afleveringen uit december en februari dit niet hadden
And here you go..
Geen probleemquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
VanHoutenRules (De YouTube-hemel hebbe de ziel van het kanaal) had ook een aflevering uit seizoen 6 (ik meen 21 december), waarbij die ook dat "uitgebreide" einde had. Vraag me af waarom die later weer is weggehaald, vond het wel leuk klinken.
Bedankt trouwens voor het snelle plaatsen![]()
![]()
![]()
Bij die leader hebben ze de audio van de leader van (begin) seizoen 6 eronder geplakt omdat daar het "flitsgeluidje" wanneer het logo verschijnt niet onder zat en omdat de tune eerder werd ingestart dan het beeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen probleem
En ik ben het met je eens, ik vond het ook superleuk klinken.
De video die Frey op zn account had genaamd "Leader 2" uit de 20 jaar jubileumweek had ook een hele leuke instrumentatie die volgens mij nog niet werd gebruikt.
Er zat wel een flitsgeluidje, maar voor de rest heb je gelijk. Daarom vind ik het raar, ik heb het op mijn computer staanquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij die leader hebben ze de audio van de leader van (begin) seizoen 6 eronder geplakt omdat daar het "flitsgeluidje" wanneer het logo verschijnt niet onder zat en omdat de tune eerder werd ingestart dan het beeld.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er zat wel een flitsgeluidje, maar voor de rest heb je gelijk. Daarom vind ik het raar, ik heb het op mijn computer staan
Idd.quote:
huh? wat mis ikquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nick wordt betrapt door een factuur van die spuitjes![]()
stom rtlquote:
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nick wordt betrapt door een factuur van die spuitjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |