quote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Dit blijft de mooiste uitzending éver... Zit hier verdomme bijna weer te janken
Nou laten we hopen van niet wat een vreselijk kind moet dat wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die turk gaat de draagmoeder worden van Bing, heb ik uit bronnen vernomen.
Ze had laatst een afspraak maar die had ze afgewimpeld om een nummertje met Ludo te kunnen maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:31 schreef MoiMoi85 het volgende:
Trouwens...Janine zie je ook echt nooit werken.
Haha konden wij maar zo makkelijk onze werkafspraak afzeggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze had laatst een afspraak maar die had ze afgewimpeld om een nummertje met Ludo te kunnen maken.
Een kind van Aysen & Bing?Everybody lock your doors!
Dat zou echt de slechtste en ongeloofwaardige move aller tijden zijn.quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die turk gaat de draagmoeder worden van Bing, heb ik uit bronnen vernomen.
Nou idd zegquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:59 schreef Blondgirl21 het volgende:
[..]
Haha konden wij maar zo makkelijk onze werkafspraak afzeggen![]()
Welk account was dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:07 schreef MikeTuinstra het volgende:
[..]
Copyright claim RTL Nederland en account gedelete. Geen uploads meer dus.
ik vind de scenes van jef, kim en sylvia in griekenland (?) toch mooierquote:Op woensdag 14 maart 2012 09:29 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Dit blijft de mooiste uitzending éver... Zit hier verdomme bijna weer te janken
Jij hebt gelijk die was ook veel beter.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind de scenes van jef, kim en sylvia in griekenland (?) toch mooier
maar dat komt misschien omdat ik anita gewoon niet zo'n leuk personage vond
Zij toch niet? Ze is gewoon jurist.quote:
Aikido is geweldig, een van de mooiste verdedigingsporten.quote:
....... en 'moeilijk kijken' natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze doet niets anders dan Lana naar school brengen en Bing zoenen... Hoe kon ik dit weten
Nou ja ik ben allang blij dat ze komen, tussen seizoen 1;2 en 3 zaten echt 2 jaar of meerquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:27 schreef LetsGame het volgende:
GTST seizoen 7 uitgesteld tot 4 december.
ik wou alleen zeggen dat iedereen wellicht een andere favoriete scene had.quote:
Ohhh okquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wou alleen zeggen dat iedereen wellicht een andere favoriete scene had.
niets lelijks over dr. mikey iig
Gelukkig is een dergelijke vorm van uitstel nog niet voorgekomen. Lijkt me financieel ook tamelijk onaantrekkelijk voor ze.quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ohhh ok
Jaja 7 december en dan daarna 7 maart en daarna 7 juni en voor je het weet ben je een jaar verder
Laten we het hopen voor jullie!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig is een dergelijke vorm van uitstel nog niet voorgekomen. Lijkt me financieel ook tamelijk onaantrekkelijk voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |