Viel wel mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:09 schreef kwiwi het volgende:
Ludo begint weer uit z'n winterslaap te ontwaken
Zat ook al te hopenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dacht ie wat feller zou zijn toen ie opstond
Doe normaal. Straks krijgen ze nog kinderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bing en Aysen moeten elkaar neuken en dan samen een enkeltje buitenland nemen.
Bing is een prof in vrouwtjes onvruchtbaar duwen dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Doe normaal. Straks krijgen ze nog kinderen.
Geboren bijlmoordenaars worden het.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bing is een prof in vrouwtjes onvruchtbaar duwen dus dat komt wel goed.
En in kinderen kwijtrakenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren. Straks duwt Mike Sjors en word ze ineens toch zwangerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren. Straks duwt Mike Sjors en word ze ineens toch zwanger
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:15 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren. Straks duwt Mike Sjors en word ze ineens toch zwanger
Ik vind het anders best een leuk stel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:21 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nee, je ziet het al aan komen.
Ach hij is beter af zonder mevrouw hondenbrokkengezicht.
Als ze Noudster laat vallen door die gladde paalharing, dan gun ik haar noudster niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een leuk stel.
Ze zijn al meer dan een half jaar getrouwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:22 schreef alors het volgende:
Ze halen hun halfjarige huwelijk dus niet eens?
Die is allang opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
gtst schrijvers hebben geen inspiratie meer?
Ah zo, oke daar kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ze Noudster laat vallen door die gladde paalharing, dan gun ik haar noudster niet.
Ze kennen dat hele woord nieteens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef vincerusso het volgende:
gtst schrijvers hebben geen inspiratie meer?
pingeltje?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is dat telkens met dat vreselijk irritante pingeltje bij bepaalde scenes?
Is hip, net als dat irritante toontje bij de Lorena/Jack scenes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef douche-eendje het volgende:
Wat is dat telkens met dat vreselijk irritante pingeltje bij bepaalde scenes?
Mag ik dat doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Bing, Sjors en Aysen mogen wel overreden worden door een vrachtwagen.
Of die echo als er iets ''spannends'' of ''schokkends'' gebeurtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hip, net als dat irritante toontje bij de Lorena/Jack scenes.
zoals net dusquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Of die echo als er iets ''spannends'' of ''schokkends'' gebeurt
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben ik je bijrijder.
VRACHTWAGEN TOETOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Ohja.. dan nog. Ik hoop echt dat ze bij elkaar blijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zijn al meer dan een half jaar getrouwd.
Ga je gang.quote:
uiteraard, snode plannen deel 2quote:
Je mist er ook niet veel aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef fotostarter het volgende:
Ik denk GTST gaat door, maar Charlie zit er heul niet meer in
quote:
Ja, als je zo gaat schelden, dan doet ze het helemaal niet meer.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
jezus sjors, maak het gewoon uit dan domme hoer.
Volgens mij vind ze het alleen maar lekker om zo behandeld te wordenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat schelden, dan doet ze het helemaal niet meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Terwijl Lucas zat te dinerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef loezzzje het volgende:
Ik vroeg me af hoelaat het was toen Bing & Sjors sushi aten. Noud & Nina komen van de disco en gaan naar bed en hun eten sushi. Hoelaat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |