Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
Met krassen en zonder crackdown, mag dat ook?
Mjaquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
dat word dan een tijdje Viva Pinata met rust laten MMaRsu
Yea sure, alsof mensen hem daarom hebben gekochtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik koop crackdown wel op Ebay zodra de Halo3 demo hype voorbij is.
Waar zeg ik dat dan? maar veel mensen die 'm nu kopen zullen crackdown wel houden tot na de halo 3 demo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yea sure, alsof mensen hem daarom hebben gekocht
Jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Toch raar dat ik iedereen over crackdown hoor, en geen reet over die Halo 3 beta nogwat.
Komt die later pas beschikbaar of zo?
veel mensen wel denk ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef MMaRsu het volgende:
Yea sure, alsof mensen hem daarom hebben gekocht
Tsja, een game als Mass Effect speel je gewoon met de standaard soundtrack, KotOR doe je toch ook niet zonder Star Wars muziekquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:41 schreef AQuila360 het volgende:
Lezers van IGN kregen enkele dagen geleden de kans om vragen over Mass Effect aan Bioware's Project Director Casey Hudson te stellen en hierdoor zijn er wat kleine nieuwtjes naar buiten gebracht.
Je kon al in Knights of The Old Republic kiezen hoe je personage er uit moest zien, of je personage man of vrouw was en wat voor een soort achtergrond( soldier, tech, etc.) je had. Al deze dingen zijn in Mass Effect terug te vinden, maar met natuurlijk veel meer mogelijkheden dan dit in KOTOR het geval was.
Terwijl Hudson en het development team zegt dat Mass Effect custom soundtracks ondersteunt, geeft hij wel aan dat Mass Effect's soundtrack een orginele score is die zeker iets aan de ambiance van de game toevoegt.
Idd, tenzij een game een simulatie is van het leven, Second Life, speel je gewoon met de soundtrack. Zelfs een game als GTA moet dat gewoon, want de soundtrack is geniaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:08 schreef twi het volgende:
Dat doe ik sowieso wel bij de meeste games. Die custom soundtracks zijn echt dikke onzin, films bekijk je toch ook niet met ander geluid, voetbal kijk je toch ook niet met commentaar van een andere wedstrijd?
Games worden als geheel gemaakt, met beeld en geluid die bij elkaar horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |