ja weet nu hoe je topics moet makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef AQuila360 het volgende:
Applaus voor Theamerican![]()
Ik speel nu alleen nog maar ouwe prutspellen en Crackdown duurt nog zo lang.![]()
Bij Microsoft hebben ze een helpdeskquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:29 schreef Evil_Jur het volgende:
MIJN 360 START NIET MEER OP!!!
Ik krijg de melding system error, E79.
Help!
Ik noem niet graag iemand een hoer maar...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik hoop dat ie snel lekt want ik heb Lost Planet net uitgespeeld.
Als je Google iets verder had gebruikt had je dit gevonden:quote:
verderop stond weer dat power supply kan zijn maar google geeft vele opties weer van forums waar iedereen wat anders zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je Google iets verder had gebruikt had je dit gevonden:
E79: Hard Drive Error... It could be a problem with the Hard Drive itself or a problem with the internal connection to the hard drive, Try removing the hard drive and playing without it
sorryquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Houden jullie je mond eens, jullie jinxen het topic
Ja, nu weggooien!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:01 schreef BMH het volgende:
Mijn 360 doet het nog steeds... Binnenkort loopt de garantie af... Moet ik nu bang worden?
Het leek wel een hoerententquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Rode lichtjes, begint goed hier
Nou, het is niet zozeer de HD denk ik. Zonder HD gaf hij alleen 3 rode lichtjes, maar sindsdien met HD ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:53 schreef Theamerican het volgende:
[..]
verderop stond weer dat power supply kan zijn maar google geeft vele opties weer van forums waar iedereen wat anders zegt.
dus om zeker te weten toch eventjes bellen denk ik![]()
Ze fixen niks, je krijg gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Die draaien daar wel overuren bij Microsoft om al die xboxen weer te fixen.
er gaan best veel 360-consoles kapot, vooral die exemplaren uit 2005quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Is het dan geen incident? Heb het niet zo gevolgd de laatste tijd...
De teller staat op 1quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik noem niet graag iemand een hoer maar...Warez-hoer
.
Heb je sowieso niet nodig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:55 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik ben aan de hand van jouw verhaal even op zoek gegaan naar het bonnetje van mijn boxje en die heb ik gelukkig terug gevonden.
poeh... wel een opluchting zeg.
Kan kloppen maar uit ervaring weet ik dat dit soort dingen bij mij altijd een hoop trammelant opleveren.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:40 schreef jehovaguerilla het volgende:
Mijn 360 is beter dan die van jullie
![]()
iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Als ze dood zijn komen ze idd niet meer terug dus dat klopt niet helemaal!
Als ze dood zijn komen ze de volgende dag gewoon weer terug, tenzij je de jeep van ze molt, dan blijven ze weg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Jawel, ze komen elke nacht terug. Dus je moet ze 3 keer verslaan. Maar alleen de eerste keer is het lastig, als je eenmaal wat wapens weet te liggen / hebt en zelf ook wat beter bent wordt het simpel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
Laat jorienvdherik het maar niet horenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:12 schreef kreuk050 het volgende:
Fantastisch spul is het, paar vrienden hebben 'm ook gekocht en nu kunnen we fijn Fifa 2007 spelen s'avonds ook al ben ik toch de Koning van FIFA en niemand ownt mij.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:12 schreef kreuk050 het volgende:
Fantastisch spul is het, paar vrienden hebben 'm ook gekocht en nu kunnen we fijn Fifa 2007 spelen s'avonds ook al ben ik toch de Koning van FIFA en niemand ownt mij.
Eigenlijk moeten we weer es een retro avondje doen met een zooi fokkers, lekker ouwehoeren en dan over de Behemothquote:
Wacht er dan wel ff mee tot ik m'n 360 hier weer hebquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:17 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we weer es een retro avondje doen met een zooi fokkers, lekker ouwehoeren en dan over de Behemoth
Bron:modnetquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Mijn ''nieuwe'' 360 :
[afbeelding]
Tevens ook zwarte 360 controllers met opkleurende knopjes
die is wel erg tofquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Mijn ''nieuwe'' 360 :
[afbeelding]
Vind die controller niet echt vet, de witte in ieder geval vetterquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef Wessiej het volgende:
Klopt, morgen solderen en ik ben benieuwd!
Die 360 controllers zijn wel vet, hier een filmpje ervan : http://www.youtube.com/watch?v=O1vrAVT99mU
Waar is je 360 dan? Kaput? Of is ie toevallig niet waar je nu zit?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wacht er dan wel ff mee tot ik m'n 360 hier weer heb
Gelukkig dan maarquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef Retuobak het volgende:
Toevallig niet waar ik nu zit
Over een week of 2-3 heb ik hem wel weer hier
omgquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef lordteddybeer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ETYQ0UJ8e4Y&a mp;eurl=GoW in het japans
LED-modsquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Mijn ''nieuwe'' 360 :
[afbeelding]
SPOILER: Dead Rising!??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al bekendquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
[Upd]Nieuwe naam en 360-versie van Unreal Tournament 2007
lolquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef lordteddybeer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ETYQ0UJ8e4Y&a mp;eurl=GoW in het japans
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
UT hoort mijn inziens overigens gewoon op de PC...
GoW kent nog enig duiken enzo, UT is wel heel erg rondrennen en springenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:39 schreef TwyLight het volgende:
Wacht nou eerst maar eens af. Gears of War is ook een snelle game, en dan hebben ze ook goed opgelost.
Dus op de 360 werkt het heus allemaal wel goed.
Tegelijk emt de demo van PES6quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik gooi d'r even een TVP tegen aan.
Heb m'n XDOOS al bijn a 2 weken niet aangehad.
GoW trekt me niet (zonde van m'n geld), PES 6 ligt eigenlijk weg te rotten hieren ik zit vast in Saints Row al een paar weken.
En dinsdag komt Vanguard uit en dan zal m;n XBOX voorlopig wel helemaal moeten gaan stof happen![]()
Maareh wanneer komt Worms ?
Meer de extreme modbaarheid die het voor mij voor de PC aantrekkelijker maakt dan voor een console.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:33 schreef Niek. het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Manier van spelen is te snel voor een controller.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:16 schreef bigore het volgende:
UT3 moet toch gewoon op de PC gespeeld worden, kom op zeg, elke controller zou compleet van de vloer geveegd worden, vooral met instagib, das gewoon snel mikken.
Heb je het wel eens gespeeld op de xbox? nee? dacht ik al.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:16 schreef bigore het volgende:
UT3 moet toch gewoon op de PC gespeeld worden, kom op zeg, elke controller zou compleet van de vloer geveegd worden, vooral met instagib, das gewoon snel mikken.
UT inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:43 schreef Ron.666 het volgende:
Ik heb inderdaad een Unreal Tournament die verdomde goed was op de xbox. En vooral heeeel snel. Ik weet alleen niet meer of dat een Unreal Tournament was. Na Unreal II ben ik een beetje de draad van dat spel kwijt geraakt met alle vervolgen. Unreal Tournament is toch de reeks die vooral alleen om de multiplayer draait? Zo ja, dan is hij erg goed op de xbox.![]()
Gears of War is helemaal geen snelle game, dat maakt het juist zo geschikt voor een console.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:39 schreef TwyLight het volgende:
Wacht nou eerst maar eens af. Gears of War is ook een snelle game, en dan hebben ze ook goed opgelost.
Dus op de 360 werkt het heus allemaal wel goed.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef TwyLight het volgende:SPOILER: Dead Rising!??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
Dat geloof ik best, maar ik denk wel dat met de pc gewoon veel sneller spelen is, UT is dan ook echt mijn spel, was echt supergoed, ik bedoel, zie jij maar eens iemand voor je door kop heen te schieten, direct binnen 4 milliseconde omdraaien de volgende kapot raggen en dan binnen een paar milliseconde naar boven mikken en diegene meteen kapot te knallen, dat gaat je niet lukken op een controller.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gespeeld op de xbox? nee? dacht ik al.
Potjes daarop waren net zo spannend als dat je ze op de pc speelt.
Metal Slug 3 & 4-5 zijn al voor de Xbox 1.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:04 schreef Die4iT het volgende:
metal slug zou toch ook op de 360 komen , of is die er al en heb ik hem dus gemist?
ja maar het zou een arcade game worden toch?,,,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Metal Slug 3 & 4-5 zijn al voor de Xbox 1.
Ik krijg ook steeds weer meer zin om Oblivion verder te spelen... alleen moet nog zoveel andere games eerst afmakenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:06 schreef Tumble het volgende:
grumble.. heb ik echt super veel zin om oblivion weer eens op te pakken.. heb ik hem uitgeleend zit die kerel in Frankrijk.. ik vrees dat ik dan maar saints row beet moet gaan pakken.
Ik wil niet lullig doen, maar dat hele gedoe van 'Worms komt volgende week' is nooit ook maar enigszins waar geweest. Een paar weken terug werd gemeld dat de game 'zo goed als af was'. Direct beginnen de fanboys op en neer te springen bij de gedachte aan een game van tien jaar oud en roepen om 't hardst dat 'ie er dus volgende week al moet zijn.quote:
mogen we niet eens meer optimistisch zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar dat hele gedoe van 'Worms komt volgende week' is nooit ook maar enigszins waar geweest. Een paar weken terug werd gemeld dat de game 'zo goed als af was'. Direct beginnen de fanboys op en neer te springen bij de gedachte aan een game van tien jaar oud en roepen om 't hardst dat 'ie er dus volgende week al moet zijn.
Sorry hoor, je bent wel een enorme grafmongool als je zo optimistisch tegen dingen aankijkt. Aangezien de game pas net in certification zit zal het nog wel een paar weken duren voordat 'ie er is...Op z'n vroegst.
Optimisten hierheen : [PS3 #52] Is het al maart?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
mogen we niet eens meer optimistisch zijn
Vanaaf gaan we PGR3 spelen gijs, kom je ook ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Vooral je hoofd!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
Doe normaal man, met je hoofd!
Dus jij noemt een onophoudelijke stroom van geklaag 'optimisme'?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:49 schreef kepler het volgende:
[..]
denk het niet, heb volleybal en daarna bierquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vanaaf gaan we PGR3 spelen gijs, kom je ook ?
tegen de wind in pissen is nooit optimistischquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus jij noemt een onophoudelijke stroom van geklaag 'optimisme'?
Ik denk, ik pis even tegen de wind in, misschien dat het helpt. Jammer genoeg vergat ik normaal te doen, met mijn hoofd.
Ik beweerde ook niet optimistisch te zijn. Ik piste tegen de optimistische wind in.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
tegen de wind in pissen is nooit optimistisch
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
denk het niet, heb volleybal en daarna bier
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik beweerde ook niet optimistisch te zijn. Ik piste tegen de optimistische wind in.
Enfin, laat ook maar![]()
Serieus,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:02 schreef Theamerican het volgende:
wil een spel kopen zit te denken aan call of duty deel 2 is dat wat?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Serieus,
ik heb je nu al NFS:Carbon, GoW, Saint's row en Viva pinata zien spelen in amper 2 weken, ben je daar nu allemaal al op uitgekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |