Zien die explosies er ook als next gen uit, ben wel benieuwd namelijk.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:00 schreef bigore het volgende:
Ik zal straks wel mijn uiteindelijke oordeel geven, explosies zien er wel cool uit volgens mij.
je moet ook niet lopen, je moet springen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef bigore het volgende:
Jankerd, oeh ik kraak jullie spelletje afHejje gezien hoe die kerel beweegt in crackdown, kerel moonwalkt gewoon over het hele veld heen.
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zien die explosies er ook als next gen uit, ben wel benieuwd namelijk.....
... en een mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...
achquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...
de echte hoerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Graphicshoeren, achievementshoeren. Wat voor een hoeren hebben we nog meer?
soundhookers ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Geen idee, het coversystem misschien ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef bigore het volgende:
Waarom denken jullie dat ik zo van Gears of Whores hou
Nee, je moet er >in< springen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef -Struikrover- het volgende:
* -Struikrover- springt op en neer *
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezochtquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezocht
Vechten is sowieso niet mijn stijl, dus dan had ie zich flink kunnen uitlevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezocht
Wat is dit voor spel, ziet der fokking goed uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NO!!!!! Breng deze game naar de 360!!!![]()
Ik ben wat rustiger geworden inderdaadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat verassendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat is dit voor spel, ziet der fokking goed uit![]()
Daar vind ik dan weer niks op tegen, vooral als je een kleine heb, papa's die vechten of stoer doen is nogal NOT-done zeg maar...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden inderdaad
PC titel, thank you!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verassend![]()
Nee maar de titel luidt Enemy Territory: Quake Wars![]()
*Hele diepe zucht*quote:Blue Dragon eyes US summer release, UK much later
Online retailer tips the 360 RPG for a June 5 release in the US
6 CommentsUS online retailer Gamestop has listed Mystwalker's Blue Dragon RPG for a June 5 release in the US. Unfortunately that means we might not see it until the end of the year.
Microsoft has yet to give us any official release date for the popular Japanese 360 role-playing game over here but the game went down a storm in Japan and we'd expect a similar debut over here.
If Gamestop's suggestion that Blue Dragon will land in the US on June 5 turns out to be true then UK and Europe wouldn't see it until the end of the year at the earliest, given that all the text would have to be translated in several different languages.
And we know how long that can take... Final Fantasy III STILL isn't out over here yet on DS.
Jah.. altijd. weet je toch..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
Wat is er mis met de engelse tekst?
Moeten wij weer eens wachten op de duitsers en fransen?
We zijn inderdaad afhankelijk van de fransen en duitsers ja, those bastardsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
Wat is er mis met de engelse tekst?
Moeten wij weer eens wachten op de duitsers en fransen?
Gelukkig is de PS3 regiovrij en kan ik straks FF XIII tegelijk met de Amerikanen spelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef wc-eend het volgende:
Als het dezelfde snelheid heeft als de FF serie pas maart 2008 ofzo
Me lob joe long taim.quote:
Die was pas geleden bevestigd voor de X360 als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verassend![]()
Nee maar de titel luidt Enemy Territory: Quake Wars![]()
Do i hear Bigore 2 ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef ach het volgende:
Na een uur+ crackdown gespeeld te hebben vind ik het nog steeds niet mooi![]()
Hier was het in ieder geval nog een gerucht: \"Enemy Territory: Quake Wars komt naar Xbox 360\"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Die was pas geleden bevestigd voor de X360 als ik mij niet vergis.
Of was dat slechts een gerucht?
Nope, op dit moment only PCquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Die was pas geleden bevestigd voor de X360 als ik mij niet vergis.
Of was dat slechts een gerucht?
Help mij is jong...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
LOL @ de mensen die crackdown lelijk vinden.
Hebben jullie al op een hoog gebouw gestaan en de draw distance gekeken?
-vlekkeloze framerate
-veel npc's en auto's op straat zonder slowdown
-lekker levelen, net met wessiej 4 sterren in agility echt supervet ik kon overal komen op elk gebouw !
Mja ik vind het een topgame, snap niet dat mensen DIT echt lelijk kunnen vinden of een kutgame maargoed
Hmmm dit klinkt dan wel weer goed, ik ga vanmiddag zeker even sjekken, ik ga ff me Wief tuus ff bellen dat ze um vast mot downloaden, anders krieg ze kleppen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
-vlekkeloze framerate
-lekker levelen, net met wessiej 4 sterren in agility echt supervet ik kon overal komen op elk gebouw !
Mja ik vind het een topgame, snap niet dat mensen DIT echt lelijk kunnen vinden of een kutgame maargoed
Klinkt goed, maar hoe lang blijft het jumpen en klimmen leuk? Ik heb de demo gespeeld op de Gameplay 2006 en vond het erg leuk hoor, maar kan me niet voorstellen dat ik daar maanden zoet mee ben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
Crackdown is onverwachts vet zeg! Had er niks van verwacht, maar ga 'm nu zeker halen. Grafisch erg goed, framerate top, drawdistance ook, lekkere actie, veel vrijheid en gewoon heleboel fun! Dat wordt mn eerste aankoop van 2007
Joh, het begin is er, nog maar 19.800 tot de 20K.quote:
Mag ik je in je hol nemen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Over hoeren gesproken, ik heb gisteren de psygologische grens van 20.000 punten gepasseert.
Wie wil me aanraken?
Teringquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Over hoeren gesproken, ik heb gisteren de psygologische grens van 20.000 punten gepasseert.
Wie wil me aanraken?
Ik!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Wie wil me aanraken?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Maar ehm. Even serieus. Je hebt overduidelijk zeeën van tijd.. Agreed? Agreed!
Zou je niet eens een klein beetje van je gametijd steken in bijlessen Nederlands.
Echt NoFI hoor. Nou zijn d/t fouten niet echt een ramp, maar als je dingen als psygologische gaat schrijven, moet je je imo toch afvragen of je je prioriteiten niet elders liggen
Succes.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Zou je niet eens een klein beetje van je gametijd steken in bijlessen Nederlands.
Echt NoFI hoor. Nou zijn d/t fouten niet echt een ramp, maar als je dingen als psygologische gaat schrijven, moet je je imo toch afvragen of je prioriteiten niet elders liggen
Succes.
de dis van de week tegen de man met dyslectie (zo schrijf je dat toch?)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Echt NoFI hoor. Nou zijn d/t fouten niet echt een ramp, maar als je dingen als psygologische gaat schrijven, moet je je imo toch afvragen of je prioriteiten niet elders liggen
Succes.
Vanavond weer héquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
-vlekkeloze framerate
Wahaha, zojuist precies hetzelfde proberen te doen - maar ze zat bij schoonmoederquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:20 schreef bigore het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt dan wel weer goed, ik ga vanmiddag zeker even sjekken, ik ga ff me Wief tuus ff bellen dat ze um vast mot downloaden, anders krieg ze kleppen.
Je moet die groene orbs verzamelen na een tijdje ga je level upquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Help mij is jong...
Ik kan helemaal niet hoog springen na twee uur rondgelopen te hebben...
Ook dyslecten kunnen op F7 drukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef quantas het volgende:
[..]
de dis van de week tegen de man met dyslectie (zo schrijf je dat toch?)
gewoon 1 geheel topic gemist :|
je 360 aanzetten en zelf kijken is teveel moeitequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef SinjiOnO het volgende:
Kun je crackdown ook gewoon met silver downloaden?
Hehe, als ie een d of een t een keer juist gebruikt hoef het ik niet eens met m'n eigen ogen te zien om daar van op de hoogte te geraken. Dan staat het de volgende dag wel in de krant.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Succes.
Hoe snel kun je van mening veranderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
Crackdown is onverwachts vet zeg! Had er niks van verwacht, maar ga 'm nu zeker halen. Grafisch erg goed, framerate top, drawdistance ook, lekkere actie, veel vrijheid en gewoon heleboel fun! Dat wordt mn eerste aankoop van 2007
Even een overzichtje:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Teamkillhoerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Even een overzichtje:
- Graphicshoeren
- Achievementshoeren
- Cyberhoeren
- Gears of Whores
- Soundhookers
- Danshoeren
- Japansletten
- HD-kutjes
Meer? En doe er maar een tvp bij...
Heel snel blijkbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe snel kun je van mening veranderen![]()
Zal eerst nog even de stad in en daarna ff de demo gaan checken
Hmm probeer gewoon wat gebouwen op te springenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Leonos het volgende:
Ja, maar ik zie maar 1 groene orb aan het begin
kom ff coop dan, of iemand anders
Base rapers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:34 schreef Bastard het volgende:
Spawncamphoeren!
Bij mij ging die ook retesloom die d/l, ga straks wel verder ermee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Heintje het volgende:
Die demo downloaden gaat echt tering langzaam. Maar ik moest toch nog wat voor school doen. En nou nog maar eerst ff eten, hopelijk heb ik hem daarna binnen.
Ik weet dat ik niet goed ben in nederlands schrijven / typen. Vandaar ook die ene regel in mijn sig. Ik snap dat het irritant is maar al mijn post nog eens door lezen is ook niet echt een optie. eker in dit topic moet je toch vaak snel posten voordat hij alweer vol is....
Krijg de tering en sterf lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef bigore het volgende:
vind het wel erg dat jullie de stoephoeren vergeten, en natuurlijk al jullie moeders
Ach ja, ik zou Crackdown sowieso niet kopen. B:M wil ik wel hebben, en heb geen geld voor 2 gamesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind hem wel erg vet moet ik zeggen maar Battle Stations midway kwam echt als een verrassing en die vind ik zeker zo leuk.
volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Ipho het volgende:
Wtf wanneer kan ik als silver member Crackdown downloaden dan
http://www.majornelson.com/archive/2007/01/23/demo-crackdown.aspxquote:This content will be available to Silver members in one week.
tvpquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je geen silver nemen
gold members krijgen tenminste waar voor hun geld
![]()
![]()
Zet dan wel die gfx oogkleppen af!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:42 schreef bigore het volgende:
[..]
Straks ok? eerst even crackdown proberen![]()
het ziet er anders prima uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zet dan wel die gfx oogkleppen af!
Sukkeldiegeenverzekeringheeftendananderenlaatbetalenvooreennieuwexboxhoerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
kuthoer kremers
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Sukkeldiegeenverzekeringheeftendananderenlaatbetalenvooreennieuwexboxhoer
Ik heb ook een turok op de Xbox uit gespeeld, gaaf spel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou volgens mij al in 2001 op de xbox komen ook
Ik heb die gespeeld, en vond de xbox versie ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Niemand heeft zo te zien Turok 2:Seeds of Evil gespeeld op de N64, die was zó gaafBy far de beste deel uit de serie
De delen die hierna verschenen waren prut, maar dankzij de next gen versie is er weer hoop. Unreal Engine 3.0 FTW!
![]()
N64 versie was way better, op gamerankings scoort dit deel ook nog eens het beste.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb die gespeeld, en vond de xbox versie ook wel vermakelijk.
Cerebral Core..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Niemand heeft zo te zien Turok 2:Seeds of Evil gespeeld op de N64, die was zó gaafBy far de beste deel uit de serie
De delen die hierna verschenen waren prut, maar dankzij de next gen versie is er weer hoop. Unreal Engine 3.0 FTW!
![]()
Ja hij was ook zeker beter, maar vermakelijk is wat anders he.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
N64 versie was way better, op gamerankings scoort dit deel ook nog eens het beste.
Bedankt, ben er echt trots opquote:
Iphoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ipho was je GT dan
quote:GRAW 2 demo inbound...
23 Jan 2007 11:23am
Warfighters, Advance!
Expect to sling on your goggles, reload your firearms and refresh your cross-com skills in an all new GRAW 2 demo - due to land on Xbox Live by this months end... if sources close to the production of the title are to be believed.
And whilst there is no confirmation on a drop date at this stage, the onset of the full release will no doubt have Ubisoft rushing to evac their new Warfighter into battle soon, giving fans of the franchise a teaser taste prior to any purchase.
Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2 builds off of the events in the first game and places gamers in control of the U.S. military’s elite fighting unit, the Ghosts. In the year 2014, the rising conflict between Mexican loyalists and insurgent rebel forces has thrown Mexico into full-scale civil war. Under the command of Captain Scott Mitchell, the Ghosts are called upon to face an imminent threat to the United States. The fate of two countries now lies in the hands of the Ghosts as they fend off an attack on U.S. soil. Equipped with the most cutting-edge weaponry and technology, the Ghosts must battle on both sides of the border to neutralize the escalating rebel threat.
Expect the first demo to be single player, as advertised on Ubisoft's own homepage, with a possible multiplayer effort to follows in its Bafta award winning predecessors boot-prints somewhere along the line.
Are you set to enter Mexico City once more? Permission to speak freely is granted in the comments box below soldier!
Bigore heeft de leiding per direct overgenomenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jeuzus, nu alweer een nieuw topic? is de gijsjes-reeks in ONZ opgeheven ofzo?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
En de Gijsjes zijn hier niet eens zo gek veel aan het postenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Demo is vetquote:
Ja, idd, ik zit ook op WORMS te wachtenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Retarded het volgende:
Vond Crackdown opzich wel aardig, maar wanneer komt WORMS
Hebben...quote:
Heb hem op de pc gespeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb ook een turok op de Xbox uit gespeeld, gaaf spel.![]()
Als deze er is is hetquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Succes.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:08 schreef Panick het volgende:
[..]
Ook dyslecten kunnen op F7 drukken.
Door deze zin kan ik dit afleiden dat je:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef bigore het volgende:
vind het wel erg dat jullie de stoephoeren vergeten, en natuurlijk al jullie moeders
Terechtquote:
Dat zeiden ze bij graw 1 ook, de demo kwam een maand NA de releasequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OXM.co.uk
Ik hoop dat dit waar is, een demo van GRAW 2 gaat twee maanden voor de release er zeker inEven kijken of het spel wat vernieuwingen weet te brengen ten opzichte van deel 1
Voor een uurtje ja, tot je erachter komt dat je het gelul en de samenwerking met anderen mist.quote:
Mensen hebben meer respect voor een lvl 70 dan iemand met 20.000 punten hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 02:38 schreef Heintje het volgende:
En ik ben nog steeds blij dat WoW er nooit ingekomen is.
Anders had ik nou echt geen 20.000+ punten.
Ik doe het zelfde als jij, plus dat ik hem regelmatig vervoer naar vrienden. Ik heb een launch xbox360 en er nog nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:15 schreef Noax het volgende:
Halen jullie je stekker ook uit het stopcontact nadat jullie gegamed hebben of laten jullie deze erin zitten? (dus dat het lampje van de adapter blijft branden)
Ik heb er een beveiligde stekkerdoos er tussen zitten en zet mijn Xbox360 dus volledig uit met die beveiligde stekkerdoos.
Ik vraag me eigenlijk af of het kwaad kan om de stroom er altijd vanaf te halen...
ik niet... lvl70 staat in mijn woordenboek omschreven als kansloosquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mensen hebben meer respect voor een lvl 70 dan iemand met 20.000 punten hoor
Pardon, wtf is het gijsjes topic?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bigore heeft de leiding per direct overgenomen
Hier blijkt wel weer dat je mensenkennis op een laag pitje staatquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef bigore het volgende:
Door deze zin kan ik dit afleiden dat je:Een jas met bontkraag hebt Als je ruzie hebt je heel hard schreeuwt dat je een gevaarlijke broer hebt, en dat je die NU belt 13 jaar oud bent Veel met brugklassers rondhangt Wholla ik zweer het jou!1!?! ik weet waar jou huis woont! schreeuwt als je geslacht wordt live
[..]
*zucht*quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Hier blijkt wel weer dat je mensenkennis op een laag pitje staat, ik zal je zeggen wat ik ben, ik ben eikel, een lul, een klootzak en er zijn een hoop mensen die een kenkerhekel aan me hebben, maar de mensen die me kennen weten dat ik nogal "vreemd" ben, en frankly, i don't give a shit wat andere denken.
Of dat nou een goed iets is weet ik nog niet, maar ach, voel me ook nog steeds een klein kutkind somsquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
*zucht*
Je doet me aan mezelf denken in mijn jonge jaren
Ik vind Dave gaafquote:Op woensdag 24 januari 2007 08:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Hier blijkt wel weer dat je mensenkennis op een laag pitje staat, ik zal je zeggen wat ik ben, ik ben eikel, een lul, een klootzak en er zijn een hoop mensen die een kenkerhekel aan me hebben, maar de mensen die me kennen weten dat ik nogal "vreemd" ben, en frankly, i don't give a shit wat andere denken.
...........i'm speechless, je bent zo lief voor me, ik wou dat ik wat terug kon doen, je bent alles voor me niels, je bent me schatje,me liefje, me schatteboutje, dus buk maar lul, neem ik je snoeihard anaal met me 6 negervrienden.quote:
Lumines upgrades.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:33 schreef Dylanesque het volgende:
Ik wil Worms. Even tussendoor. Iemand enig idee of die vandaag komt? Of welke andere Arcadegame er dan vandaag gepland is?
Doe jij dat ook bij haar?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:18 schreef bigore het volgende:
[..]
...........i'm speechless, je bent zo lief voor me, ik wou dat ik wat terug kon doen, je bent alles voor me niels, je bent me schatje,me liefje, me schatteboutje, dus buk maar lul, neem ik je snoeihard anaal met me 6 negervrienden.
Zo nu en dan, niet zovaak als we normaal neuken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Doe jij dat ook bij haar?
[afbeelding]
Waar ben je op uit?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:03 schreef bigore het volgende:
[..]
Zo nu en dan, niet zovaak als we normaal neuken.
Ps. en natuurlijk zonder die 6 negers![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar ben je op uit?
Dat we je stoer gaan vinden omdat je poep op je stok hebt of wat?
Je hebt nogal moeite als er over sex gesproken wordt of nie, elke keer(en ja, ik lul er ook veel teveel over) als het erover gaat, dan hejje weer wat te zaniken. Te lang nie geneukt of zo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar ben je op uit?
Dat we je stoer gaan vinden omdat je poep op je stok hebt of wat?
Had je nou die LG scherm? Is ie nu donker of nie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ga hem morgen wel downen, als ik mijn kamer voor de 4e keer verbouwd heb en de nieuwe TV ga inwijden
1 keer een opmerking over sex prima maar je post niet anders.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:43 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt nogal moeite als er over sex gesproken wordt of nie, elke keer(en ja, ik lul er ook veel teveel over) als het erover gaat, dan hejje weer wat te zaniken. Te lang nie geneukt of zo?
Dude, morgen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Had je nou die LG scherm? Is ie nu donker of nie?
100 punten per pack, netjesquote:Name: VS CPU Pack - LUMINES™ LIVE!
Price: 100 Points
NOT Available in: Japan
Dash Details: Promotional price: for a limited time only! Here's your chance to rage against the machine with 9 new opponents! Challenge the CPU and show that box who's boss with the VS CPU Pack for LUMINES LIVE! With each stage, you get some stylin'-themed skin and character designs. And if you can walk your talk, a special bonus skin awaits you at the very end of the challenge! VS CPU Pack requires the LUMINES™ LIVE! Standard Edition for play. Pack available for 100 MS Points (Regular Price: 300 MS Points) for a limited time only, starting January 24, 2007- February 21, 2007.
Name: Puzzle/Mission Pack - LUMINES™ LIVE!
Price: 100 Points
Dash Details: Promotional price: for a limited time only! LUMINES™ LIVE! is not just about dropping blocks. In Puzzle mode, you have to use just the right blocks to create a certain shape. In the brand new Mission mode, you'll have to clear all blocks in a tightly limited number of moves. With 90 additional puzzles to solve 40 new missions to clear, you won't want to miss this Pack! LUMINES™ LIVE! Standard Edition must be downloaded in order to play Puzzle/Mission Pack. Pack available for 100 MS Points (Regular Price: 300 MS Points) for a limited time only, starting January 24, 2007- February 21, 2007.
Name: Heavenly Star Skin - LUMINES™ LIVE!
Price: Free until Feburary 21, 2007 for Xbox Live Gold Members
Dash Details: Promotional price: for a limited time only! Performed by a new group called Genki Rockets and produced by Q Entertainment's own Tetsuya Mizuguchi, the song's catchy and uplifting tune combined with equally striking video is sure to have gamers playing their way through the falling blocks. This special skin is available for Gold members, for a limited time only. LUMINES™ LIVE! Standard Edition must be downloaded in order to play "Heavenly Star." Limited Time Offer: Launching on January 24, 2007 and will be FREE to Gold members only until Feb 21, 2007. (Regular Price: 150 MS Points)
Laten we wel even eerlijk zijn, dit keer werd het er ook wel een beetje naartoe gebracht, ik gaf wel een aanzet, maar leek me toch wel vrij duidelijk dat het een geintje was dat ik aquila360 snoeihard anaal wil nemen met 6 negersquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
1 keer een opmerking over sex prima maar je post niet anders.
En of ik lang niet geneukt dat zijn mijn zaken, daar praat ik niet over hier
Altijd maar Pro Evo wordt ook saai, Table Tennis is een goeie tweede, het blijft leuk imo, vooral als je tegen iemand speelt die het ook een beetje kan, lange rallies zorgen vaak voor veel geschreeuwquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:19 schreef Dylanesque het volgende:
als er vrienden op bezoek zijn spelen we t alleen als we ons écht doodvervelen, en dat gebeurt niet vaak (zeker niet met pro evo in huis)
Ik kijk dan wel welke er goedkoper is in de winkel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef Bastard het volgende:
Ik vind Table Tennis inderdaad ook heel erg vermakelijk.. het ziet er goed uit en als je het een beetje kan krijg je echt leuke en spannende wedstrijden
Er staan er een paar in het ruiltopicquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kijk dan wel welke er goedkoper is in de winkel.
Table Tennis soieso. Die kwam al voor 3 tientjes nieuw op de markt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kijk dan wel welke er goedkoper is in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nml. nog lang niet alle ‘stadions’ en ben ook niet van plan singleplayer te gaan spelen om ze te unlocken.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nml. nog lang niet alle ‘stadions’ en ben ook niet van plan singleplayer te gaan spelen om ze te unlocken.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar Bastard, weet jij waar je die code in moet voeren in Table Tennis ?Geen idee dan.. gamefaqs weet het ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nml. nog lang niet alle ‘stadions’ en ben ook niet van plan singleplayer te gaan spelen om ze te unlocken.
(Ik heb ze wel allemaal gewoon unlocked)The truth was in here.
Bij gamefaqs staat wel waar je het moet doen, maar dat werkt niet :/quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee dan.. gamefaqs weet het ook niet?
(Ik heb ze wel allemaal gewoon unlocked)
dit wist je al? :quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij gamefaqs staat wel waar je het moet doen, maar dat werkt niet :/
(na het laden van je gekozen stadion zou je m in moeten voeren, maar niets, nada, noppes.)
voor de rest (heb ff meegezocht) kom ik ook niet verder dan je al aangaf.quote:Use these codes at your own risk, however! The moment you use any cheats, you can't get any achievements for Table Tennis from that point forward under that gamer profile.
quote:All the codes are entered after you load the map and before you press the button to accept the match. The Up/Down/Left/Right directions are entered on the D-pad. RT and LT mean Right and Left Trigger respectively, and RB and LB refer to the Right and Left Bumper buttons on the top of the controller.
Ik heb ook mijn twijfels over de co-op ja. Voor gewoon wat te ouwehoeren is het wel super maar om echt het hele spel door telopen in co-op lijkt me niets.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:33 schreef Heintje het volgende:
Gisteren een potje crackdown co-op gespeeld maar dat werkt niet super goed. iig lang niet zo goed als GoW. Misschien dat het later in het spel wel werkt als je sterkere vijanden krijgt en minder upgrades hebt.
Maar nou was het: Ik ga die gast afmaken.
Ok dan kom ik er aan.
Laat maar ik heb hem al dood.
Yep, achievements interesseren me helemaal niets, dus dat vind ik niet erg, speel het toch alleen nog maar in multiplayer ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dit wist je al? :
[..]
voor de rest (heb ff meegezocht) kom ik ook niet verder dan je al aangaf.
[..]
Weet zeker dat ik die code goed ingevoerd heb ja, ik kies een exhibition match, kies een speler + tegenstander, dan een stadion, wacht tot die geladen is en je in ‘t pre-match info scherm komt en daar voer ik m in, maar hoevaak ik t ook doe, er gebeurt niets.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef NrSiX het volgende:
Op ign staat dezelfde code.. je weet zeker dat je niets door de war haalt met bv de left-trigger of het moment waarop je de codes invoert?
Ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
Is er iemand hier die Crackdown niet gaat kopen maar wel die Betakey van Halo 3 wil?
Ik weet het, maar ik wou nu spelen en heb dus oblivion gehaaldquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Er staan er een paar in het ruiltopic
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 9
Maar je hebt de Crackdown disc nodigquote:
Weet ik daarom zoek ik iemand die alleen die code wil voor een klein bedrag en dat diegene het spel koopt en dan de dag er na het spel naar mij opstuurtquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je hebt de Crackdown disc nodig
Zou het verder niet wetensorry , overal op internet staat dezelfde informatie eroverquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik die code goed ingevoerd heb ja, ik kies een exhibition match, kies een speler + tegenstander, dan een stadion, wacht tot die geladen is en je in ‘t pre-match info scherm komt en daar voer ik m in, maar hoevaak ik t ook doe, er gebeurt niets.
iig bedankt voor het mee zoekenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zou het verder niet wetensorry , overal op internet staat dezelfde informatie erover
de disc is de keyquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet ik daarom zoek ik iemand die alleen die code wil voor een klein bedrag en dat diegene het spel koopt en dan de dag er na het spel naar mij opstuurtDan heeft diegene de betakey en ik het spel?
Of moet je altijd die crackdown disc er in hebben?
ik koop gewoon Halo 3quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je koopt de key voor een klein bedrag van hem, en houdt de disc![]()
Dat heb ik ook.. vandaag nog een interview gelezen dat ze nu de maps klaar hebben, dat je in principe kan spelen van begin tot einde maar dat ze gaan testen, moeilijkheidsgraad, bugs etc. Plus dat ze de omgevingen gaan inkleuren, hoge detail levels geven enzo..quote:
Anders ga je ze halen met je luie aars hoofd ook!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
wanneer kom je spellen brengen ? Moet van ellende gewoon Heavy Weapon gaan downen
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
wanneer kom je spellen brengen ? Moet van ellende gewoon Heavy Weapon gaan downen
Je moet eerst ontsnappen, later kan je inderdaad naar steden e.d.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:09 schreef Leonos het volgende:
Ik ben nu in een kelder met een zombie in oblivion
Is het een horror spel ofzo?
Ik dacht leuk in mooie steden lopen enzo
Goezo, april forza2, juni Dirt!quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef kepler het volgende:
voor Bastard:
Racen met Colin McRae vanaf juni
en anderen ook natuurlijk
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:56 schreef Ipho het volgende:
Waar is dat Xbox Live Vision Gold Pakket het goedkoopste. (Camera, 1 Jaar gold, Uno etc. Dus)
![]()
Wanneer ik m'n 360 een keer weer besluit mee te nemen naar m'n kamerquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:00 schreef twi het volgende:
Wanneer kom jij nou es een keertje meegamen met GoW?
Waar staat die dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wanneer ik m'n 360 een keer weer besluit mee te nemen naar m'n kamer
Oh ja daar, bij die steen en dat hek.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:58 schreef Leonos het volgende:
Ey, ik zit met oblivion vast achter een steen en een hek, kan echt niet loskomen
Is er een manier om hier uit tekomen?
Wat is het dan, dat steen?quote:
Daarom moet je ook meerdere savegames gebruikenquote:Maakt niet uit, ik zit gewoon vast en het is echt onmogelijk om eruit te komen, enige optie is overnieuw beginnen? Want daar heb ik niet zoveel zin in.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat is het dan, dat steen?
[..]
Daarom moet je ook meerdere savegames gebruikenMaar je zit stuck ofzo, een bug? Laat eens zien waar (foto/screenshot)
Zei ik toch!quote:
FEAR leuke game, maar voor mij geen 60 euro waard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zei ik toch!
Veel mensen zeiken over het save-systeem en de opbouw van het spel, maar ik vind het briljant! Je moet echt omschakelen. Dead Rising is een spel dat je niet speelt om het uit te spelen, maar echt puur voor de gameplay.
F.E.A.R. is trouwens echt briljant. Lang geleden dat ik echt onder de indruk was van de A.I. van vijanden. Elk vuurgevecht is een uitdaging! Plus dat het spel nog doodeng is ook.
Mooie gametijden weer.
Geruild tegen Call of Poepie 3quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:52 schreef gijsje79 het volgende:
FEAR leuke game, maar voor mij geen 60 euro waard.
Heb zelf de pc versie gespeeld.
Sorryquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef twi het volgende:
Je lijkt m'n fuckin' kat wel, Leonos. Zich in zo klein en onbereikbaar mogelijke gaatjes proberen te wurmen, en als ze er eenmaal is begint ze te mauwen als de pest dat ze er niet meer uit kan ;')
ik heb je altijd geloofdquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zei ik toch!
Veel mensen zeiken over het save-systeem en de opbouw van het spel, maar ik vind het briljant! Je moet echt omschakelen. Dead Rising is een spel dat je niet speelt om het uit te spelen, maar echt puur voor de gameplay.
je geeft ook snel opquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:22 schreef Leonos het volgende:
Morgen ga ik oblivion ruilen, hou er niet van om vast te zitten
Zal een dure hobby zijn, dan moet 'ie het station uitlopen om een nieuw huis te kopenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:25 schreef kepler het volgende:
[..]
je geeft ook snel op
hoe moet dat wel niet gaan als je een keer met de trein probeert te reizen
De gameplay die saai en repetitief is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zei ik toch!
voorlopig kan ik me er nog uren mee vermakenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
De gameplay die saai en repetitief is?
De game verveelde mij na een uur of 2 alquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
voorlopig kan ik me er nog uren mee vermaken
Ik heb het spel ook uren gespeeld! Echt tof spel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef kepler het volgende:
[..]
voorlopig kan ik me er nog uren mee vermaken
Kloptquote:
Tis wel leuk om alle eindes te zien btwquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Kloptheb hem ook net binnen.
Had ik hem verdomme uit gespeeld, was ik 1 ding op het eind vergeten en had daardoor ending C inplaats van ending A
Nu moet ik overnieuw beginnen want ik wil ending A
Kan iemand ff in spoiler zetten hoe de A ending is, want weet eigenlijk geeneens zeker of ik die nou gehaald heb of niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis wel leuk om alle eindes te zien btw
quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:32 schreef bigore het volgende:
[..]
Kan iemand ff in spoiler zetten hoe de A ending is, want weet eigenlijk geeneens zeker of ik die nou gehaald heb of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scheren is voor schapen!
ik zou meteen helemaal gek wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Trouwens, ik gisteren mijn kamer helemaal verbouwen en daarna dus m'n tv weer aan de xbox aangesloten.
Rood licht. Dus ik weer aan en uit en aan en uit en aan en uit, maar nog steeds knipperend rood licht.
Ik dacht echt even dat ie dood was. Maar gelukkig hielp 'm van de stroom afhalen wel.
Nouja, er zit garantie opquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ik zou meteen helemaal gek worden
Idem hiero.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising... Ik heb het een paar keer geprobeerd leuk te vinden, maar het lukt me gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |