Zien die explosies er ook als next gen uit, ben wel benieuwd namelijk.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:00 schreef bigore het volgende:
Ik zal straks wel mijn uiteindelijke oordeel geven, explosies zien er wel cool uit volgens mij.
je moet ook niet lopen, je moet springen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef bigore het volgende:
Jankerd, oeh ik kraak jullie spelletje afHejje gezien hoe die kerel beweegt in crackdown, kerel moonwalkt gewoon over het hele veld heen.
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zien die explosies er ook als next gen uit, ben wel benieuwd namelijk.....
... en een mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...
achquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:02 schreef bigore het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn eerlijkheid wordt hier sowieso nie echt gewaardeerd. Ben en blijf nou eenmaal een graphicshoer...
de echte hoerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Graphicshoeren, achievementshoeren. Wat voor een hoeren hebben we nog meer?
soundhookers ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Geen idee, het coversystem misschien ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:05 schreef bigore het volgende:
Waarom denken jullie dat ik zo van Gears of Whores hou
Nee, je moet er >in< springen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:06 schreef -Struikrover- het volgende:
* -Struikrover- springt op en neer *
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezochtquote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezocht
Vechten is sowieso niet mijn stijl, dus dan had ie zich flink kunnen uitlevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tis dat tie nu een kleine heeft en soft is geworden. Een jaar geleden had tie je voor deze opmerking opgezocht
Wat is dit voor spel, ziet der fokking goed uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NO!!!!! Breng deze game naar de 360!!!![]()
Ik ben wat rustiger geworden inderdaadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat verassendquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:12 schreef bigore het volgende:
[..]
Wat is dit voor spel, ziet der fokking goed uit![]()
Daar vind ik dan weer niks op tegen, vooral als je een kleine heb, papa's die vechten of stoer doen is nogal NOT-done zeg maar...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben wat rustiger geworden inderdaad
PC titel, thank you!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verassend![]()
Nee maar de titel luidt Enemy Territory: Quake Wars![]()
*Hele diepe zucht*quote:Blue Dragon eyes US summer release, UK much later
Online retailer tips the 360 RPG for a June 5 release in the US
6 CommentsUS online retailer Gamestop has listed Mystwalker's Blue Dragon RPG for a June 5 release in the US. Unfortunately that means we might not see it until the end of the year.
Microsoft has yet to give us any official release date for the popular Japanese 360 role-playing game over here but the game went down a storm in Japan and we'd expect a similar debut over here.
If Gamestop's suggestion that Blue Dragon will land in the US on June 5 turns out to be true then UK and Europe wouldn't see it until the end of the year at the earliest, given that all the text would have to be translated in several different languages.
And we know how long that can take... Final Fantasy III STILL isn't out over here yet on DS.
Jah.. altijd. weet je toch..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
Wat is er mis met de engelse tekst?
Moeten wij weer eens wachten op de duitsers en fransen?
We zijn inderdaad afhankelijk van de fransen en duitsers ja, those bastardsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:24 schreef Heintje het volgende:
Wat is er mis met de engelse tekst?
Moeten wij weer eens wachten op de duitsers en fransen?
Gelukkig is de PS3 regiovrij en kan ik straks FF XIII tegelijk met de Amerikanen spelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef wc-eend het volgende:
Als het dezelfde snelheid heeft als de FF serie pas maart 2008 ofzo
Me lob joe long taim.quote:
Die was pas geleden bevestigd voor de X360 als ik mij niet vergis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat verassend![]()
Nee maar de titel luidt Enemy Territory: Quake Wars![]()
Do i hear Bigore 2 ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef ach het volgende:
Na een uur+ crackdown gespeeld te hebben vind ik het nog steeds niet mooi![]()
Hier was het in ieder geval nog een gerucht: \"Enemy Territory: Quake Wars komt naar Xbox 360\"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Die was pas geleden bevestigd voor de X360 als ik mij niet vergis.
Of was dat slechts een gerucht?
Nope, op dit moment only PCquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:41 schreef Panick het volgende:
[..]
Die was pas geleden bevestigd voor de X360 als ik mij niet vergis.
Of was dat slechts een gerucht?
Help mij is jong...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
LOL @ de mensen die crackdown lelijk vinden.
Hebben jullie al op een hoog gebouw gestaan en de draw distance gekeken?
-vlekkeloze framerate
-veel npc's en auto's op straat zonder slowdown
-lekker levelen, net met wessiej 4 sterren in agility echt supervet ik kon overal komen op elk gebouw !
Mja ik vind het een topgame, snap niet dat mensen DIT echt lelijk kunnen vinden of een kutgame maargoed
Hmmm dit klinkt dan wel weer goed, ik ga vanmiddag zeker even sjekken, ik ga ff me Wief tuus ff bellen dat ze um vast mot downloaden, anders krieg ze kleppen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
-vlekkeloze framerate
-lekker levelen, net met wessiej 4 sterren in agility echt supervet ik kon overal komen op elk gebouw !
Mja ik vind het een topgame, snap niet dat mensen DIT echt lelijk kunnen vinden of een kutgame maargoed
Klinkt goed, maar hoe lang blijft het jumpen en klimmen leuk? Ik heb de demo gespeeld op de Gameplay 2006 en vond het erg leuk hoor, maar kan me niet voorstellen dat ik daar maanden zoet mee ben.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
Crackdown is onverwachts vet zeg! Had er niks van verwacht, maar ga 'm nu zeker halen. Grafisch erg goed, framerate top, drawdistance ook, lekkere actie, veel vrijheid en gewoon heleboel fun! Dat wordt mn eerste aankoop van 2007
Joh, het begin is er, nog maar 19.800 tot de 20K.quote:
Mag ik je in je hol nemen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Over hoeren gesproken, ik heb gisteren de psygologische grens van 20.000 punten gepasseert.
Wie wil me aanraken?
Teringquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Over hoeren gesproken, ik heb gisteren de psygologische grens van 20.000 punten gepasseert.
Wie wil me aanraken?
Ik!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:22 schreef Heintje het volgende:
Wie wil me aanraken?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Maar ehm. Even serieus. Je hebt overduidelijk zeeën van tijd.. Agreed? Agreed!
Zou je niet eens een klein beetje van je gametijd steken in bijlessen Nederlands.
Echt NoFI hoor. Nou zijn d/t fouten niet echt een ramp, maar als je dingen als psygologische gaat schrijven, moet je je imo toch afvragen of je je prioriteiten niet elders liggen
Succes.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Zou je niet eens een klein beetje van je gametijd steken in bijlessen Nederlands.
Echt NoFI hoor. Nou zijn d/t fouten niet echt een ramp, maar als je dingen als psygologische gaat schrijven, moet je je imo toch afvragen of je prioriteiten niet elders liggen
Succes.
de dis van de week tegen de man met dyslectie (zo schrijf je dat toch?)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Echt NoFI hoor. Nou zijn d/t fouten niet echt een ramp, maar als je dingen als psygologische gaat schrijven, moet je je imo toch afvragen of je prioriteiten niet elders liggen
Succes.
Vanavond weer héquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:01 schreef MMaRsu het volgende:
-vlekkeloze framerate
Wahaha, zojuist precies hetzelfde proberen te doen - maar ze zat bij schoonmoederquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:20 schreef bigore het volgende:
[..]
Hmmm dit klinkt dan wel weer goed, ik ga vanmiddag zeker even sjekken, ik ga ff me Wief tuus ff bellen dat ze um vast mot downloaden, anders krieg ze kleppen.
Je moet die groene orbs verzamelen na een tijdje ga je level upquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Help mij is jong...
Ik kan helemaal niet hoog springen na twee uur rondgelopen te hebben...
Ook dyslecten kunnen op F7 drukken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:45 schreef quantas het volgende:
[..]
de dis van de week tegen de man met dyslectie (zo schrijf je dat toch?)
gewoon 1 geheel topic gemist :|
je 360 aanzetten en zelf kijken is teveel moeitequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:14 schreef SinjiOnO het volgende:
Kun je crackdown ook gewoon met silver downloaden?
Hehe, als ie een d of een t een keer juist gebruikt hoef het ik niet eens met m'n eigen ogen te zien om daar van op de hoogte te geraken. Dan staat het de volgende dag wel in de krant.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:36 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik!
Succes.
Hoe snel kun je van mening veranderenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
Crackdown is onverwachts vet zeg! Had er niks van verwacht, maar ga 'm nu zeker halen. Grafisch erg goed, framerate top, drawdistance ook, lekkere actie, veel vrijheid en gewoon heleboel fun! Dat wordt mn eerste aankoop van 2007
Even een overzichtje:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
Teamkillhoerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:23 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Even een overzichtje:
- Graphicshoeren
- Achievementshoeren
- Cyberhoeren
- Gears of Whores
- Soundhookers
- Danshoeren
- Japansletten
- HD-kutjes
Meer? En doe er maar een tvp bij...
Heel snel blijkbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe snel kun je van mening veranderen![]()
Zal eerst nog even de stad in en daarna ff de demo gaan checken
Hmm probeer gewoon wat gebouwen op te springenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Leonos het volgende:
Ja, maar ik zie maar 1 groene orb aan het begin
kom ff coop dan, of iemand anders
Base rapers.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:34 schreef Bastard het volgende:
Spawncamphoeren!
Bij mij ging die ook retesloom die d/l, ga straks wel verder ermee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:08 schreef Heintje het volgende:
Die demo downloaden gaat echt tering langzaam. Maar ik moest toch nog wat voor school doen. En nou nog maar eerst ff eten, hopelijk heb ik hem daarna binnen.
Ik weet dat ik niet goed ben in nederlands schrijven / typen. Vandaar ook die ene regel in mijn sig. Ik snap dat het irritant is maar al mijn post nog eens door lezen is ook niet echt een optie. eker in dit topic moet je toch vaak snel posten voordat hij alweer vol is....
Krijg de tering en sterf lekkerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef bigore het volgende:
vind het wel erg dat jullie de stoephoeren vergeten, en natuurlijk al jullie moeders
Ach ja, ik zou Crackdown sowieso niet kopen. B:M wil ik wel hebben, en heb geen geld voor 2 gamesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind hem wel erg vet moet ik zeggen maar Battle Stations midway kwam echt als een verrassing en die vind ik zeker zo leuk.
volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Ipho het volgende:
Wtf wanneer kan ik als silver member Crackdown downloaden dan
http://www.majornelson.com/archive/2007/01/23/demo-crackdown.aspxquote:This content will be available to Silver members in one week.
tvpquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je geen silver nemen
gold members krijgen tenminste waar voor hun geld
![]()
![]()
Zet dan wel die gfx oogkleppen af!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:42 schreef bigore het volgende:
[..]
Straks ok? eerst even crackdown proberen![]()
het ziet er anders prima uitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zet dan wel die gfx oogkleppen af!
Sukkeldiegeenverzekeringheeftendananderenlaatbetalenvooreennieuwexboxhoerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef MMaRsu het volgende:
kuthoer kremers
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Sukkeldiegeenverzekeringheeftendananderenlaatbetalenvooreennieuwexboxhoer
Ik heb ook een turok op de Xbox uit gespeeld, gaaf spel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou volgens mij al in 2001 op de xbox komen ook
Ik heb die gespeeld, en vond de xbox versie ook wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Niemand heeft zo te zien Turok 2:Seeds of Evil gespeeld op de N64, die was zó gaafBy far de beste deel uit de serie
De delen die hierna verschenen waren prut, maar dankzij de next gen versie is er weer hoop. Unreal Engine 3.0 FTW!
![]()
N64 versie was way better, op gamerankings scoort dit deel ook nog eens het beste.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb die gespeeld, en vond de xbox versie ook wel vermakelijk.
Cerebral Core..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Niemand heeft zo te zien Turok 2:Seeds of Evil gespeeld op de N64, die was zó gaafBy far de beste deel uit de serie
De delen die hierna verschenen waren prut, maar dankzij de next gen versie is er weer hoop. Unreal Engine 3.0 FTW!
![]()
Ja hij was ook zeker beter, maar vermakelijk is wat anders he.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
N64 versie was way better, op gamerankings scoort dit deel ook nog eens het beste.
Bedankt, ben er echt trots opquote:
Iphoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ipho was je GT dan
quote:GRAW 2 demo inbound...
23 Jan 2007 11:23am
Warfighters, Advance!
Expect to sling on your goggles, reload your firearms and refresh your cross-com skills in an all new GRAW 2 demo - due to land on Xbox Live by this months end... if sources close to the production of the title are to be believed.
And whilst there is no confirmation on a drop date at this stage, the onset of the full release will no doubt have Ubisoft rushing to evac their new Warfighter into battle soon, giving fans of the franchise a teaser taste prior to any purchase.
Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter 2 builds off of the events in the first game and places gamers in control of the U.S. military’s elite fighting unit, the Ghosts. In the year 2014, the rising conflict between Mexican loyalists and insurgent rebel forces has thrown Mexico into full-scale civil war. Under the command of Captain Scott Mitchell, the Ghosts are called upon to face an imminent threat to the United States. The fate of two countries now lies in the hands of the Ghosts as they fend off an attack on U.S. soil. Equipped with the most cutting-edge weaponry and technology, the Ghosts must battle on both sides of the border to neutralize the escalating rebel threat.
Expect the first demo to be single player, as advertised on Ubisoft's own homepage, with a possible multiplayer effort to follows in its Bafta award winning predecessors boot-prints somewhere along the line.
Are you set to enter Mexico City once more? Permission to speak freely is granted in the comments box below soldier!
Bigore heeft de leiding per direct overgenomenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jeuzus, nu alweer een nieuw topic? is de gijsjes-reeks in ONZ opgeheven ofzo?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
En de Gijsjes zijn hier niet eens zo gek veel aan het postenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Demo is vetquote:
Ja, idd, ik zit ook op WORMS te wachtenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:01 schreef Retarded het volgende:
Vond Crackdown opzich wel aardig, maar wanneer komt WORMS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |