me tooquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Kweet het niet hoor
Doe mij maar Forza2 dan![]()
Gaan we dan eindelijk weer eens samen racen Gijs?quote:
Is die al uit dan? ik MOET dat ding hebbenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:02 schreef Wessiej het volgende:
Condemned was zeker de beste launchtitel, kocht hem omdat mijn andere games 1 dag vertraging hadden, en ik moest wel wát spelen hé
Ik ga denk ik die Wireless pc-adapter kopen, al je wireless troep aansluiten op de pc!
Dat lijkt me echt niks aanquote:Op maandag 22 januari 2007 09:11 schreef Wessiej het volgende:
Daar heb ik dus zin in
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vroeg gister aan die gast van zuiderpark of die eraan kan komen, en hij stuurde mij een link terug van dat die het erop heeft gezet, en er staat geen releasedate bij dus dat betekent dat die al uit is.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is die al uit dan? ik MOET dat ding hebben
Ik ben ze nog niet tegengekomen op internet of in de stad, zal vanmiddag nog eens een rondje lopen danquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vroeg gister aan die gast van zuiderpark of die eraan kan komen, en hij stuurde mij een link terug van dat die het erop heeft gezet, en er staat geen releasedate bij dus dat betekent dat die al uit is.
Werken die hier ook gewoon? Neem aan dat het Amerikaanse zijn..quote:
Condemned is geweldigquote:Op zondag 21 januari 2007 19:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ik ook een Xbox, mn Wii is leuk als partyconsole, maar nu ik Zelda uit heb gespeeld zoek ik een nieuwe adventure/rpg.
Oblivion is hem nét niet denk ik, heb geen HDTV dus is hij érg donker. Kameo trekt me ook nog niet echt. Is er al een goede enge shooter (a la RE4, GC) op de 360?
Jammer dat de Wii controller niet werkt op de 360..![]()
Welk spel moet ik nog meer bekijken op GT.com? Alone in de Dark zag er wel aardig uit, maar die is nog niet uit..
ik heb nu het eerste deel op de PS2 geleend van iemandquote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Guitar Hero 2
Mijn eerste 360 titel voor 2007
af en toe nog wel eensquote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef Theamerican het volgende:
toevallig mensen hier die saint row spelen? (online)
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef twi het volgende:
Krijg vandaag of morgen Saints Row binnen, dan zal ik 't vast ook wel eens online gaan spelen.
ehm niet veel heb kleine selectiequote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef bigore het volgende:
[..]
damn girl, hoeveel spellen speel jij wel niet![]()
Hij raakt kwijt met de post, let op !!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef twi het volgende:
Krijg vandaag of morgen Saints Row binnen, dan zal ik 't vast ook wel eens online gaan spelen.
Ben er ook bang voor jaquote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij raakt kwijt met de post, let op !!
crackdownquote:Op maandag 22 januari 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp bitches, morgen de crackdown coop live demo
Ik zal jou es kwijtraken met de post.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij raakt kwijt met de post, let op !!
Daar lijkt mij niet zo veel aan eigenlijk. Ik heb een hele tijd gelden de demo gedownload maar hij kon mij totaal niet bekoren...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft Lost Planet toch maar gekocht net![]()
Hahaquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee mij leek die ook niet super maar heb hem toch maar gehaald en: hij is best leuk.
battlestations midway in tegenstelling (de demo dan)
Die demo ookquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Battlestations midway vond ik echt dikke schijtbagger
Je hebt liever dat alle games er hetzelfde uitzien? Heel inspiratieloos maar wel realistisch.quote:
Ik wacht de reviews af, bij de demo werd je zo in het diepe gegooid zonder een idee wat te doen, als blijkt dat de full version 70%+ krijgt van de bekende review-sites dan ga ik de gok zeker wagen, ik hou wel van dit soort strategische spellen en ik neem aan dat de full version een uitgebreide tutorial zal hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Kremers het volgende:
Tja, het kost nu eenmaal even tijd om het te begrijpen. Snapte er eerst ook geen fluit vanProbleem is dat de meeste mensen het de tijd niet willen geven, en ik mij afvraag wat de verkoopcijfers zullen zijn... Niet al te goed ben ik bang.
Was idd crapquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Battlestations midway vond ik echt dikke schijtbagger
De tutorial kost twee freakin' uur om te voltooienquote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wacht de reviews af, bij de demo werd je zo in het diepe gegooid zonder een idee wat te doen, als blijkt dat de full version 70%+ krijgt van de bekende review-sites dan ga ik de gok zeker wagen, ik hou wel van dit soort strategische spellen en ik neem aan dat de full version een uitgebreide tutorial zal hebben.
Mooi, als ie dan niet met de grond gelijk gemaakt wordt door betrouwbare review-sites dan haal ik 'm zeker.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De tutorial kost twee freakin' uur om te voltooien
Maar, hij is wel superduidelijk
Vind het spel ook best okay so far, al is het wel vrij lastig
Oh ja GTR komt ook nogquote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef kepler het volgende:
leuk overzichtje aankomende 360 games in 2007:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=138929
leuk lijstje
Ja, en ook aanslaan. Ik kan je wel vertellen dat je het niet moet onderschatten. op Easy is het zo makkelijk, maar op Expert is een kunst. Sterker nog, het is in sommige gevallen alleen moelijk met eindeloos veel oefening.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Theamerican het volgende:
dat met die guitar is toch alleen met knoppen indrukken op juiste moment?
ja oke maar lijkt me gewoon saai om alleen die knopjes op tijd in te drukken en je heb het over aanslaan? hoeveel snaren heb je dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, en ook aanslaan. Ik kan je wel vertellen dat je het niet moet onderschatten. op Easy is het zo makkelijk, maar op Expert is een kunst. Sterker nog, het is in sommige gevallen alleen moelijk met eindeloos veel oefening.
http://www.youtube.com/watch?v=8heF6jSBEs4&mode=user&search=
Ga er maar aanstaan, Thunderhorse op Expert. En dat is dit nog niet eens het moeilijkste nummer. Check trouwens de combometer onderin de hoek, deze gast is ziekelijk goed.
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=Ym6sjIzlHTY&mode=related&search=
Het moelijkste nummer, 5 stars haalt die gast. Ik kom nog niet eens voorbij het intro.
dat laatste is echt ziek hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, en ook aanslaan. Ik kan je wel vertellen dat je het niet moet onderschatten. op Easy is het zo makkelijk, maar op Expert is een kunst. Sterker nog, het is in sommige gevallen alleen moelijk met eindeloos veel oefening.
http://www.youtube.com/watch?v=8heF6jSBEs4&mode=user&search=
Ga er maar aanstaan, Thunderhorse op Expert. En dat is dit nog niet eens het moeilijkste nummer. Check trouwens de combometer onderin de hoek, deze gast is ziekelijk goed.
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=Ym6sjIzlHTY&mode=related&search=
Het moelijkste nummer, 5 stars haalt die gast. Ik kom nog niet eens voorbij het intro.
1. Geloof me, een aantal vrienden van me die zelf gitaar spelen waren helemaal idolaat na 1 keer spelen. Het is geen gitaarspelen, het is een ritmespel. Je kan het zo leren maar je moet echt een kei zijn om er goed in te worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja oke maar lijkt me gewoon saai om alleen die knopjes op tijd in te drukken en je heb het over aanslaan? hoeveel snaren heb je dan?
Vernieuwde gameplay snap dat danquote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja oke maar lijkt me gewoon saai om alleen die knopjes op tijd in te drukken en je heb het over aanslaan? hoeveel snaren heb je dan?
nee, het is echt supertofquote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vernieuwde gameplay snap dat dan![]()
Nee, lijkt me net zo leuk als een bezoek naar de IKEA op tweede paasdag... frustrerend.
Ik 25%.... Blijkbaar gebruik ik grof taalgebruik en ben ik overly aggressivequote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook 20% avoided you en bij de details staat niks.
Boeiend.
Hehequote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef Boef het volgende:
Heerlijk, Battlestations: Midway. Kan me eindeloos vermaken met de MP Demo. Sterker nog, het is het eerste spel wat ik online speel, mét headset nog wel.
Gelijk met een duikboot naar de vliegdekschepen toe onzichtbaar en onkwetsbaar. Hopen dat ze een beetje bij elkaar blijven en niet gelijk wegvaren zuidwaarts. Dan zien ze pas dat er wat mis is als ze vier witte streepjes in het water zien die verspreidt over de hele lengte van het schip hun kant op komen. Dan doe je als een speer een 180 graden en spuw je nog ff snel je aft-torpedoes voordat de automatische torpedo ontwijkings maatregelen je doel te veel verkleint. Daarna nog ff nagenieten door met het wrak een stukkie mee te duiken![]()
quote:Special Features
* Record and store any sound you can hear. Different sounds have different properties making them valuable for a wide variety of tasks.
* Fight enemies by using loud and destructive sounds.
* Manipulate and soothe characters by using melodious and seductive sounds.
* Fool enemies by clever usage of the right sounds at the right time.
* Record and replace the sounds of objects in the world to make them behave differently, combine recorded sounds to create new functionality and fuse them into items.
* Can't find the specific sound you need? Create it yourself! Shove a bookcase down some stairs, throw a rock through a window or simply annoy someone enough to make them shout at you and then record the result.
* By merging collected sounds and various ingredients, ideas can be created. Ideas that can be used to inspire and control citizens.
* Cinematic soundtrack integration
Oh, daar heb ik lang geleden iets over gehoord. Je moet herrie maken om vijanden te verslaan of iets dergelijks.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:39 schreef Ron.666 het volgende:
What the fuck is dit voor game:
City of Metronome
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Komt nog heel wat uit.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef kepler het volgende:
leuk lijstje
niet... gewoon doorlopen. Niet naar het grote gebouw aan de overkant, maar iets naar links waar dat hoge ding staat.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:25 schreef TwyLight het volgende:
Hoe versla je aan het begin van level 3 in Lost Planet die grote worm ofzo die uit de grond komt![]()
En hoeveel levels zijn er eigenlijk?
Als de plannen er niet zijn, waarom zou je dan "so far" zeggen.quote:Kojima praises Xbox 360
Metal Gear man wants to work on system
Konami legend Hideo Kojima has stated that he would love to work on the Xbox 360, sparking more speculation that Solid Snake's creator is working on a version of forthcoming PS3 exclusive Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for Microsoft's next-gen system.
"I do have strong interest in creating something for the Xbox 360," Kojima told GamePro.com. "In the US and Europe, it is selling, and I think it will sell a lot this year as well. I'm a fan of Gears of War as well, it's very interesting."
Kojima also said that the PC continues to attract him - "Frankly speaking, I want to create something on the PC. It's a multi-platform [format]. I've been regularly studying work on the PC anyways, and I want to provide something as a worldwide platform because of the consequences with timing on the PlayStation platforms, MGS4 is actually for the PS3 only so far."
That "so far" is likely to keep the rumour mill grinding for many a month to come. We'll keep you updated.
Halo Wars staat er niet bijquote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef kepler het volgende:
leuk lijstje
Alsof MGS4 nog interessant is als ie een jaar later pas uitkomt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:41 schreef Panick het volgende:
Zou Sony dan toch MGS4 als exclusive verliezen?.
[..]
Als de plannen er niet zijn, waarom zou je dan "so far" zeggen..
Zeker wel, want als [PS3 #52] Is het al maart? dat bericht waar is komt de ps3 er bij mij pas in 2009.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Alsof MGS4 nog interessant is als ie een jaar later pas uitkomt.
KUTquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Damn, nog veel spellen die ik wil hebben.
Ik heb trouwens gisteren een HD-tv gekocht. Eindelijk fatsoenlijk beeld
.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Damn, nog veel spellen die ik wil hebben.
Ik heb trouwens gisteren een HD-tv gekocht. Eindelijk fatsoenlijk beeld
.
Speel jij nog steeds op een oude tv dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:23 schreef Bastard het volgende:
Zal ik er morgen dan ook maar 1 ophalen![]()
Welke nummers haal jij op expert?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ah, Guitar Hero II. Kan niet wachten, heb hem ook op de PS2 en kan al een aantal nummers op Expert spelen.
Wil jullie graag uitdagen om eens Hangar 18 te spelen, da's toch wel mijn favoriet in het spel.
Alleen met de 360 versie erbij heb ik wéér zo'n nep plastic gitaartje met rare knopjes in de woonkamer staan...
Ik weet het typenummer niet uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:21 schreef Theamerican het volgende:
[..]
KUTik heb hem nog niet
welke heb je gekocht laat is plaatje zien![]()
Dat weet tie wel, dat heeft tie bij mij gezienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Speel jij nog steeds op een oude tv dan?
Je weet niet wat je mist.
Ach, ik hoor zo nu en dan discussies (lees: gejank om niks) op Live dat ik soms echt zin heb om mijn headset eruit te trekken.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef Kremers het volgende:
Wat lopen er trouwens een stel zielige nerds op live rond zeg
Ik kijk net op mijn gamercard, 75% avoided you?!?! Staat er 66% unsporting behaviour.. Right, die gasten kunnen gewoon niet tegen hun verlies.. Stelletje zielige nerds..
Ik zou niet weten waarom ik die score anders heb, vraag mij dan af wat zij unsporting vinden....
Ik heb hem gisteren bij de mediamarkt gehaald omdat er 19% korting op zat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:41 schreef Theamerican het volgende:
ik ook nog steeds ben aan sparen voor nieuwe maar dan is de vraag welke van de zoveel soorten.
wil zowiezo niet hoger dan de 800 euro
Mn tv is nog geen jaar oudquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Speel jij nog steeds op een oude tv dan?
Je weet niet wat je mist.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren bij de mediamarkt gehaald omdat er 19% korting op zat.
Maar ik ga nooit, maar dan ook echt nooit meer naar de mediamarkt wanneer ze zo'n actie hebben.![]()
![]()
.
laat me raden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik ga nooit, maar dan ook echt nooit meer naar de mediamarkt wanneer ze zo'n actie hebben.![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:45 schreef Theamerican het volgende:
[..]
welke heb je dan genomen?
ik vind die samsung mooi althans lijkt me die heb me tante ook maar die heb geen xbox ofzo alleen tv en dat is al mooi kijken
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet het typenummer niet uit m'n hoofd. Maar het is een Panasonic, 66 cm.
Ik wilde eerst een Philips, maar die had geen VGA-aansluiting. En ik wil toch wel graag mijn laptop ook op de TV aansluiten, dus daarom werd het deze.
quote:
pics ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
OH.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
. Ik heb anderhalf uur moeten wachten eer iemand me kon helpen. En toen waren zo'n beetje alle tv's uitverkocht
![]()
.
Even denken. Ik ging om 18:45. En om 22:30 was ik thuis.
Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mn tv is nog geen jaar oud
82cm breedbeeld.
Mja, ik had éééééén klein vraagje. Namelijk de reactietijd van sommige tv's. Want dat stond er niet bij (quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:50 schreef Smots het volgende:
[..]
OH.
MY.
GOD.
En dan te bedenken dat ik over het kopen van mijn plasma ongeveer 1 minuut heb gedaan.
"Ja, hallo. Ik wil die. Pak maar in, ik neem 'm zelf mee".
Ja, officiele. De 'neppe' waren maar 4 euro goedkoper. Dus dan ga ik liever voor de originelequote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:55 schreef Smots het volgende:
ik hoop toch wel dat je gewoon officiele kabels erbij hebt gekocht he?
(niet die muffe prutkabels van monster)
Ik heb heel lang getwijfeld tussen een 32" en 40" model.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:50 schreef Smots het volgende:
En dan te bedenken dat ik over het kopen van mijn plasma ongeveer 1 minuut heb gedaan.
"Ja, hallo. Ik wil die. Pak maar in, ik neem 'm zelf mee".
En je hebt nuquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang getwijfeld tussen een 32" en 40" model.
Als je met 720 dpi wil spelen wel jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:57 schreef Theamerican het volgende:
jezus dus je koop een dure tv en mensen moeten er nog kabels bijkopen ook? hoeduur zijn die fucking kabels dan
quote:
32" Sony Bravia. De KDL-32V2000quote:
"Ruilen?!"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Maar mn tv is serieus ok.. tuurlijk weet ik wat het hd is.. zelfs mn ouders hebben er vorige week 1 gekocht
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar ik kan me niet herinneren dat ik een zwarte rand eromheen heb/hadquote:
o dat valt mee ik dacht aan 100 euro ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je met 720 dpi wil spelen wel ja. Je kunt hem wel met de gewone kabels spelen, maar dan speel je dus nog niet met HD.
De kabels zijn 30 euro.
Die heb struik ook geloof ik.. ik kreeg een stramme kabouter toen hij HD filmpjes liet zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
32" Sony Bravia. De KDL-32V2000
Erg tevreden over
Daar zag ik gisteren ook een heleboel mensen mee lopenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
32" Sony Bravia. De KDL-32V2000
Erg tevreden over
Bij mij was het echt zo gepiept.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb heel lang getwijfeld tussen een 32" en 40" model.
een Mountainbike kan geen HD-beeld weergeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit ernstig te twijfelen tussen een nieuwe TV of een nieuwe Mountainbike
De standaard kabel is toch de beste op het moment voor een LCD/Plasmaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, en die verrekte kabels van de xbox zijn ook duur.
Daar dacht ik overigens pas aan toen ik naar de auto liep, dus toen moest ik weeeer in de lange shitrij staan bij de kassa.
Nee, je hebt deze nodig: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360componenthdcable/quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De standaard kabel is toch de beste op het moment voor een LCD/Plasma
je weet wel, die bij je 360 meegeleverd word![]()
Component kabel die al bij de premium xbox versie zat is toch goed genoeg?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:55 schreef Smots het volgende:
ik hoop toch wel dat je gewoon officiele kabels erbij hebt gekocht he?
(niet die muffe prutkabels van monster)
Maar met een tv kom ik geen berg opquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:10 schreef Smots het volgende:
[..]
een Mountainbike kan geen HD-beeld weergeven.
Da's dus snel beslist.
Ja, die zit er gewoon standaard bij hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je hebt deze nodig: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360componenthdcable/
Bij een HD-TV dus. Anders heb je nog 'gewoon' beeld.
Wel als je een filmpje aanzet waarbij je een berg op zoeftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:17 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar met een tv kom ik geen berg op![]()
Lastig dus...
die wel ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:16 schreef bigore het volgende:
[..]
Component kabel die al bij de premium xbox versie zat is toch goed genoeg?
Owquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:17 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, die zit er gewoon standaard bij hoor.
Bij de premium iig.
Whehehe, je vriend is dus niet zo rijk als je liet overkomenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow. Ik heb geen premium. Dat zal het zijn.
die heb je wel want je zei keer tegen mij ik heb een headset die geleverd werd bij me xbox die headset zit toch alleen bij premium of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow. Ik heb geen premium. Dat zal het zijn.
Zal ik het uitleggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef bigore het volgende:
[..]
Whehehe, je vriend is dus niet zo rijk als je liet overkomen![]()
Hmm nee, dat was ik niet. Ik heb hem gewoon in de winkel gekochtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:20 schreef Theamerican het volgende:
[..]
die heb je wel want je zei keer tegen mij ik heb een headset die geleverd werd bij me xbox die headset zit toch alleen bij premium of ben ik nou gek![]()
ook goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm nee, dat was ik niet. Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht.
sodeknets, wat een sneuerik.quote:
Beterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:26 schreef Smots het volgende:
Ik heb mijn 360 ook tweedehands in de winkel gekocht trouwens. Een complete premium met alles erbij voor 300 ipv 400. Ding was nog zo goed als nieuw, dus ik was er wel blij mee.
Waarom heb je het niet dan!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:31 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik wil ook xbox live! ( m.a.w. wees blij dat je live hebt)
Die kabel uit die link krijg je standaard bij je 360 bijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, je hebt deze nodig: http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360componenthdcable/
Bij een HD-TV dus. Anders heb je nog 'gewoon' beeld.
Spuit elfquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Die kabel uit die link krijg je standaard bij je 360 bij![]()
tenzij je een core pack hebt
Zal m es een leuke picture sturenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:51 schreef bigore het volgende:
Ik stel voor om Texaz boy helemaal gek te messagen? is niet zo moeilijk via xbox.com, gewoon lekker trieste berichtjes, talk 2 me, wat's ur name en shit
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:51 schreef bigore het volgende:
Ik stel voor om Texaz boy helemaal gek te messagen? is niet zo moeilijk via xbox.com, gewoon lekker trieste berichtjes, talk 2 me, wat's ur name en shit
omdat ik nog steeds niet weet wat een goede manier is om internet erop aan te sluiten, heb al verschillende keren gevraagd wat een goede oplossing zou zijn alleen heeft niemand DE oplossingquote:
Bij de premium wordt idd de componentkabel meegeleverd. Dat is de beste.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:12 schreef -Struikrover- het volgende:
De standaard kabel is toch de beste op het moment voor een LCD/Plasma
je weet wel, die bij je 360 meegeleverd word![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:56 schreef Smots het volgende:
Ik gok zo dat Fliepke de crackdown demo aan het downloaden is....
Wat is precies het probleem danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niet weet wat een goede manier is om internet erop aan te sluiten, heb al verschillende keren gevraagd wat een goede oplossing zou zijn alleen heeft niemand DE oplossingbtje klote dus.
heu?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef NrSiX het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds niet weet wat een goede manier is om internet erop aan te sluiten, heb al verschillende keren gevraagd wat een goede oplossing zou zijn alleen heeft niemand DE oplossingbtje klote dus.
Ja, dezelfde als Struik. Praat TV-tje hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:01 schreef Bastard het volgende:
Die heb struik ook geloof ik.. ik kreeg een stramme kabouter toen hij HD filmpjes liet zien
kan ook met WM11quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar kan ik Windows Media Connect downloaden? Sinds Media Windows Player 11 kan ik de Xbox 360 de pc niet meer bereiken.
de downloadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Van het spel of van de download?
Jawel, maar je moet hem weer toegang geven tot je files via de mediaplayer, ergens bij opties ofzo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar kan ik Windows Media Connect downloaden? Sinds Media Windows Player 11 kan ik de Xbox 360 de pc niet meer bereiken.
Daar heb je zeker Gold voor nodigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:01 schreef Wessiej het volgende:
Crackdown demo is up, en downloading
1,24 gb
yup, voor silver pas volgende weekquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Daar heb je zeker Gold voor nodig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb de download maar snel gestopt
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:20 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb de download maar snel gestopt
[afbeelding]
zeg het eens sukmajkok?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
Slobberdiemossel?
staat hieronderquote:
o god echt?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:59 schreef Smots het volgende:
[..]
heu?
gewoon netwerkkabel in je xbox stoppen; KLAAR
hier ik heb een oplossing voor je:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef NrSiX het volgende:
[..]
o god echt?probleem is dat ik mijn 360+pc boven heb met maar 1 aansluiting van internet die 2 verdiepingen lager wegkomt uit de router, kabel extra naar boven trekken is geen optie, die andere zit ook al door 2 verdiepingen en 3 muren heen, toen ik mijn vader voorstelde er nog maar 1 bij te trekken werd het zachtgezegd afgeraden
![]()
Denk dat ik maar een hub moet kopen en dan een kabel naar mijn pc en naar de 360![]()
ik wou inderdaad zeggen, een hub switch voor een tientje kopen en 't "probleem" is "opgelost"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef NrSiX het volgende:
o god echt?probleem is dat ik mijn 360+pc boven heb met maar 1 aansluiting van internet die 2 verdiepingen lager wegkomt uit de router, kabel extra naar boven trekken is geen optie, die andere zit ook al door 2 verdiepingen en 3 muren heen, toen ik mijn vader voorstelde er nog maar 1 bij te trekken werd het zachtgezegd afgeraden
![]()
Denk dat ik maar een hub moet kopen en dan een kabel naar mijn pc en naar de 360![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Fliepke het volgende:
Okay, knipperende ring of death
crackdown broke my console
kleine guntquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Fliepke het volgende:
nu durf ik niet meerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Fliepke het volgende:
Dammmmmquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:57 schreef Fliepke het volgende:
dat ook, en misschien krijg ik dan een stillerequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:06 schreef twi het volgende:
Och, ik wel hoor. Zodra 'ie klaar is. Doet 'ie het niet meer, pech gehad.
Na the ring of death word ie muisstil idd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
dat ook, en misschien krijg ik dan een stillere
Aboart.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:10 schreef Fliepke het volgende:
Had ik nu maar naar strolie geluisterd
Daarom, ik had een nov-05 X360, kreeg er na reparatie een okt-05 voor terug. Van mij mag 'ie vaak kaduuk zijn, misschien dat er 1 van de keren wel een nieuwe bij zit en dan hou ik diequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Jij durftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:19 schreef Fliepke het volgende:
okay. Hij lijkt het nu opeens weer te doen...
Ik tart het lot door de demo nog eens te starten
heldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:19 schreef Fliepke het volgende:
okay. Hij lijkt het nu opeens weer te doen...
Ik tart het lot door de demo nog eens te starten
mijne doet het ook nog steedsquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:14 schreef 1-0-Ed het volgende:
Jezus! Wat een stervende consoles overal![]()
Ik ben de enige (nog) in mijn omgeving met een 2-dec-05 console die nog niet is overleden... met angst en beven zet ik hem telkens aan...
Mwah je hebt van die teringlijers die het erom doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Ach, ik hoor zo nu en dan discussies (lees: gejank om niks) op Live dat ik soms echt zin heb om mijn headset eruit te trekken.
Van die bipsfonteinen die gaan janken als iemand anders 'hun' down afpakt.
editquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:09 schreef kepler het volgende:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:55 schreef kepler het volgende:
[..]
hier ik heb een oplossing voor je:
netwerkkabel uit de PC, in de Xbox 360
klaar
Langere kabel kopen voor 5 euroquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:40 schreef NrSiX het volgende:
[..]
hahamaar wat te doen als je netwerkkabel ernstig kort is en dus niet bij de 360 in de buurt komt en de kamer niet snel anders in te delen is
![]()
Moet je aan Fliepke vragenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:35 schreef -Dries- het volgende:
En is Crackdown wat?
Issie echt doodquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bitch
Ik heb al gebeld met de helpdesk. Ze komen hem halen
Hij heeft meer last van een vergevorderd stadium van epilepsie. Hij hangt op willekeurige momenten.quote:
ook een optie alleen zit de kabel naar mijn pc door verdiepingen/muren heen (en dat was zonder connector, die is er aan het eind erop gezet). De optie van een switch lijkt me handigerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Langere kabel kopen voor 5 euro
werkt dat een beetje makkelijk? kabels erin en klaar? sorry ben echt een leek op dat gebied.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
ik wou inderdaad zeggen, een hub switch voor een tientje kopen en 't "probleem" is "opgelost"
Tip : ga films kijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef bigore het volgende:
Zoals ik al dacht, crackdown is niks voor deze Graphicshoer
De mijne ook.. na die updatequote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef Bastard het volgende:
Die van mij begint de laatste dagen te hangen... kan ie niet op live.. of gewoon een freese![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef bigore het volgende:
Hier hetzelfde, had ervoor bijna nooit last vanquote:
kom op zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:50 schreef bigore het volgende:
Oh ok.. ja dat kan wel sinds de update ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:24 schreef kepler het volgende:
Beetje springen, dat is nog het leukste eigenlijk
serieus, dat is echt tof gedaan. Daar kan je gewoon een hele game meevullen denk ikquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]![]()
*Gaat straks ook maar eens de demo checken*
Turok ziet er btw goed uit zeg![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
serieus, dat is echt tof gedaan. Daar kan je gewoon een hele game meevullen denk ik
Kep ut zelf nog geeneens gezien, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik graphics superbelangrijk vind, gameplay minstens net zo belangrijk.quote:Eerste indruk van crackdown is lelijke graphics maar verder wel gaaf, vooral het gooien met dingen en lijken rondschoppen
*Vastlegt voor het nageslachtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:28 schreef Bastard het volgende:
Weerrrr een shooter...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef bigore het volgende:
Damn, wist niet dat mijn opmerking zoveel stof zou doen opwaaien, ik ging alleen maar even uit van de opmerking van ach:
[..]
Kep ut zelf nog geeneens gezien, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik graphics superbelangrijk vind, gameplay minstens net zo belangrijk.
Goede Gameplay+crap graphics = NOT
Goede Graphics+crap gameplay = NOT
Goede Graphics+Goede gameplay = OH, Yeah...
Accepteer je dit niet, steek het dan maar lekker in je reet
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef bigore het volgende:
Damn, wist niet dat mijn opmerking zoveel stof zou doen opwaaien, ik ging alleen maar even uit van de opmerking van ach:
[..]
Kep ut zelf nog geeneens gezien, maar ik weet gewoon van mezelf dat ik graphics superbelangrijk vind, gameplay minstens net zo belangrijk.
Hoe? Moet ik het eerst uitprinten of zo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef bigore het volgende:
[..]
''Welkom graphicshoer, Jump In!''quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:35 schreef bigore het volgende:
[..]
Kan je dat eens voordoen ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef bigore het volgende:
Jankerd, oeh ik kraak jullie spelletje afHejje gezien hoe die kerel beweegt in crackdown, kerel moonwalkt gewoon over het hele veld heen.
Nee, ik vind je gewoon een apart mannetjequote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef bigore het volgende:
Jankerd, oeh ik kraak jullie spelletje afHejje gezien hoe die kerel beweegt in crackdown, kerel moonwalkt gewoon over het hele veld heen.
Jij staat bij mij sowieso al te boek als een zeikwijf, dus ja...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik vind je gewoon een apart mannetje
Zolang je er maar geen foto's van maakt vind ik het bestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe? Moet ik het eerst uitprinten of zo.
je moet ook niet lopen, je moet springen!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:47 schreef bigore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |