me tooquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef Bastard het volgende:
Kweet het niet hoor
Doe mij maar Forza2 dan![]()
Gaan we dan eindelijk weer eens samen racen Gijs?quote:
Is die al uit dan? ik MOET dat ding hebbenquote:Op maandag 22 januari 2007 09:02 schreef Wessiej het volgende:
Condemned was zeker de beste launchtitel, kocht hem omdat mijn andere games 1 dag vertraging hadden, en ik moest wel wát spelen hé
Ik ga denk ik die Wireless pc-adapter kopen, al je wireless troep aansluiten op de pc!
Dat lijkt me echt niks aanquote:Op maandag 22 januari 2007 09:11 schreef Wessiej het volgende:
Daar heb ik dus zin in
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vroeg gister aan die gast van zuiderpark of die eraan kan komen, en hij stuurde mij een link terug van dat die het erop heeft gezet, en er staat geen releasedate bij dus dat betekent dat die al uit is.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is die al uit dan? ik MOET dat ding hebben
Ik ben ze nog niet tegengekomen op internet of in de stad, zal vanmiddag nog eens een rondje lopen danquote:Op maandag 22 januari 2007 10:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vroeg gister aan die gast van zuiderpark of die eraan kan komen, en hij stuurde mij een link terug van dat die het erop heeft gezet, en er staat geen releasedate bij dus dat betekent dat die al uit is.
Werken die hier ook gewoon? Neem aan dat het Amerikaanse zijn..quote:
Condemned is geweldigquote:Op zondag 21 januari 2007 19:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil ik ook een Xbox, mn Wii is leuk als partyconsole, maar nu ik Zelda uit heb gespeeld zoek ik een nieuwe adventure/rpg.
Oblivion is hem nét niet denk ik, heb geen HDTV dus is hij érg donker. Kameo trekt me ook nog niet echt. Is er al een goede enge shooter (a la RE4, GC) op de 360?
Jammer dat de Wii controller niet werkt op de 360..![]()
Welk spel moet ik nog meer bekijken op GT.com? Alone in de Dark zag er wel aardig uit, maar die is nog niet uit..
ik heb nu het eerste deel op de PS2 geleend van iemandquote:Op maandag 22 januari 2007 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
Guitar Hero 2
Mijn eerste 360 titel voor 2007
af en toe nog wel eensquote:Op maandag 22 januari 2007 11:05 schreef Theamerican het volgende:
toevallig mensen hier die saint row spelen? (online)
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef twi het volgende:
Krijg vandaag of morgen Saints Row binnen, dan zal ik 't vast ook wel eens online gaan spelen.
ehm niet veel heb kleine selectiequote:Op maandag 22 januari 2007 12:10 schreef bigore het volgende:
[..]
damn girl, hoeveel spellen speel jij wel niet![]()
Hij raakt kwijt met de post, let op !!quote:Op maandag 22 januari 2007 12:04 schreef twi het volgende:
Krijg vandaag of morgen Saints Row binnen, dan zal ik 't vast ook wel eens online gaan spelen.
Ben er ook bang voor jaquote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij raakt kwijt met de post, let op !!
crackdownquote:Op maandag 22 januari 2007 13:34 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp bitches, morgen de crackdown coop live demo
Ik zal jou es kwijtraken met de post.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:42 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij raakt kwijt met de post, let op !!
Daar lijkt mij niet zo veel aan eigenlijk. Ik heb een hele tijd gelden de demo gedownload maar hij kon mij totaal niet bekoren...quote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft Lost Planet toch maar gekocht net![]()
Hahaquote:Op maandag 22 januari 2007 14:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee mij leek die ook niet super maar heb hem toch maar gehaald en: hij is best leuk.
battlestations midway in tegenstelling (de demo dan)
Die demo ookquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Battlestations midway vond ik echt dikke schijtbagger
Je hebt liever dat alle games er hetzelfde uitzien? Heel inspiratieloos maar wel realistisch.quote:
Ik wacht de reviews af, bij de demo werd je zo in het diepe gegooid zonder een idee wat te doen, als blijkt dat de full version 70%+ krijgt van de bekende review-sites dan ga ik de gok zeker wagen, ik hou wel van dit soort strategische spellen en ik neem aan dat de full version een uitgebreide tutorial zal hebben.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef Kremers het volgende:
Tja, het kost nu eenmaal even tijd om het te begrijpen. Snapte er eerst ook geen fluit vanProbleem is dat de meeste mensen het de tijd niet willen geven, en ik mij afvraag wat de verkoopcijfers zullen zijn... Niet al te goed ben ik bang.
Was idd crapquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef MMaRsu het volgende:
Battlestations midway vond ik echt dikke schijtbagger
De tutorial kost twee freakin' uur om te voltooienquote:Op maandag 22 januari 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wacht de reviews af, bij de demo werd je zo in het diepe gegooid zonder een idee wat te doen, als blijkt dat de full version 70%+ krijgt van de bekende review-sites dan ga ik de gok zeker wagen, ik hou wel van dit soort strategische spellen en ik neem aan dat de full version een uitgebreide tutorial zal hebben.
Mooi, als ie dan niet met de grond gelijk gemaakt wordt door betrouwbare review-sites dan haal ik 'm zeker.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De tutorial kost twee freakin' uur om te voltooien
Maar, hij is wel superduidelijk
Vind het spel ook best okay so far, al is het wel vrij lastig
Oh ja GTR komt ook nogquote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef kepler het volgende:
leuk overzichtje aankomende 360 games in 2007:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=138929
leuk lijstje
Ja, en ook aanslaan. Ik kan je wel vertellen dat je het niet moet onderschatten. op Easy is het zo makkelijk, maar op Expert is een kunst. Sterker nog, het is in sommige gevallen alleen moelijk met eindeloos veel oefening.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef Theamerican het volgende:
dat met die guitar is toch alleen met knoppen indrukken op juiste moment?
ja oke maar lijkt me gewoon saai om alleen die knopjes op tijd in te drukken en je heb het over aanslaan? hoeveel snaren heb je dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, en ook aanslaan. Ik kan je wel vertellen dat je het niet moet onderschatten. op Easy is het zo makkelijk, maar op Expert is een kunst. Sterker nog, het is in sommige gevallen alleen moelijk met eindeloos veel oefening.
http://www.youtube.com/watch?v=8heF6jSBEs4&mode=user&search=
Ga er maar aanstaan, Thunderhorse op Expert. En dat is dit nog niet eens het moeilijkste nummer. Check trouwens de combometer onderin de hoek, deze gast is ziekelijk goed.
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=Ym6sjIzlHTY&mode=related&search=
Het moelijkste nummer, 5 stars haalt die gast. Ik kom nog niet eens voorbij het intro.
dat laatste is echt ziek hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 16:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, en ook aanslaan. Ik kan je wel vertellen dat je het niet moet onderschatten. op Easy is het zo makkelijk, maar op Expert is een kunst. Sterker nog, het is in sommige gevallen alleen moelijk met eindeloos veel oefening.
http://www.youtube.com/watch?v=8heF6jSBEs4&mode=user&search=
Ga er maar aanstaan, Thunderhorse op Expert. En dat is dit nog niet eens het moeilijkste nummer. Check trouwens de combometer onderin de hoek, deze gast is ziekelijk goed.
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=Ym6sjIzlHTY&mode=related&search=
Het moelijkste nummer, 5 stars haalt die gast. Ik kom nog niet eens voorbij het intro.
1. Geloof me, een aantal vrienden van me die zelf gitaar spelen waren helemaal idolaat na 1 keer spelen. Het is geen gitaarspelen, het is een ritmespel. Je kan het zo leren maar je moet echt een kei zijn om er goed in te worden.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja oke maar lijkt me gewoon saai om alleen die knopjes op tijd in te drukken en je heb het over aanslaan? hoeveel snaren heb je dan?
Vernieuwde gameplay snap dat danquote:Op maandag 22 januari 2007 16:48 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ja oke maar lijkt me gewoon saai om alleen die knopjes op tijd in te drukken en je heb het over aanslaan? hoeveel snaren heb je dan?
nee, het is echt supertofquote:Op maandag 22 januari 2007 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vernieuwde gameplay snap dat dan![]()
Nee, lijkt me net zo leuk als een bezoek naar de IKEA op tweede paasdag... frustrerend.
Ik 25%.... Blijkbaar gebruik ik grof taalgebruik en ben ik overly aggressivequote:Op maandag 22 januari 2007 16:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook 20% avoided you en bij de details staat niks.
Boeiend.
Hehequote:Op maandag 22 januari 2007 17:07 schreef Boef het volgende:
Heerlijk, Battlestations: Midway. Kan me eindeloos vermaken met de MP Demo. Sterker nog, het is het eerste spel wat ik online speel, mét headset nog wel.
Gelijk met een duikboot naar de vliegdekschepen toe onzichtbaar en onkwetsbaar. Hopen dat ze een beetje bij elkaar blijven en niet gelijk wegvaren zuidwaarts. Dan zien ze pas dat er wat mis is als ze vier witte streepjes in het water zien die verspreidt over de hele lengte van het schip hun kant op komen. Dan doe je als een speer een 180 graden en spuw je nog ff snel je aft-torpedoes voordat de automatische torpedo ontwijkings maatregelen je doel te veel verkleint. Daarna nog ff nagenieten door met het wrak een stukkie mee te duiken![]()
quote:Special Features
* Record and store any sound you can hear. Different sounds have different properties making them valuable for a wide variety of tasks.
* Fight enemies by using loud and destructive sounds.
* Manipulate and soothe characters by using melodious and seductive sounds.
* Fool enemies by clever usage of the right sounds at the right time.
* Record and replace the sounds of objects in the world to make them behave differently, combine recorded sounds to create new functionality and fuse them into items.
* Can't find the specific sound you need? Create it yourself! Shove a bookcase down some stairs, throw a rock through a window or simply annoy someone enough to make them shout at you and then record the result.
* By merging collected sounds and various ingredients, ideas can be created. Ideas that can be used to inspire and control citizens.
* Cinematic soundtrack integration
Oh, daar heb ik lang geleden iets over gehoord. Je moet herrie maken om vijanden te verslaan of iets dergelijks.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:39 schreef Ron.666 het volgende:
What the fuck is dit voor game:
City of Metronome
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Komt nog heel wat uit.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:21 schreef kepler het volgende:
leuk overzichtje aankomende 360 games in 2007:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=138929
leuk lijstje
niet... gewoon doorlopen. Niet naar het grote gebouw aan de overkant, maar iets naar links waar dat hoge ding staat.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:25 schreef TwyLight het volgende:
Hoe versla je aan het begin van level 3 in Lost Planet die grote worm ofzo die uit de grond komt![]()
En hoeveel levels zijn er eigenlijk?
Als de plannen er niet zijn, waarom zou je dan "so far" zeggen.quote:Kojima praises Xbox 360
Metal Gear man wants to work on system
Konami legend Hideo Kojima has stated that he would love to work on the Xbox 360, sparking more speculation that Solid Snake's creator is working on a version of forthcoming PS3 exclusive Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for Microsoft's next-gen system.
"I do have strong interest in creating something for the Xbox 360," Kojima told GamePro.com. "In the US and Europe, it is selling, and I think it will sell a lot this year as well. I'm a fan of Gears of War as well, it's very interesting."
Kojima also said that the PC continues to attract him - "Frankly speaking, I want to create something on the PC. It's a multi-platform [format]. I've been regularly studying work on the PC anyways, and I want to provide something as a worldwide platform because of the consequences with timing on the PlayStation platforms, MGS4 is actually for the PS3 only so far."
That "so far" is likely to keep the rumour mill grinding for many a month to come. We'll keep you updated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |