quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:03 schreef koen_pijl het volgende:Hallo iedereen,
Ik heb al een tijdje een xbox 360 op het oog. Zit heel erg te twijfelen. Heb namelijk ook een gewone xbox waar natuurlijk nog zat games op te vinden zijn. Maar nu heb ik van mijn bijbaantje een 13de maand gehad die groter was dan ik verwachtte en waar ik precies een xbox 360 van kan halen. MMaarn u vroeg ik me af of ik niet beter kan wachten. Ik hoorde laatst namelijk dat het heel waarschijnlijk is dat er een prijsverlaging aankomt. Is dit zo, en zo ja hoe veel vershcil zou dit zijn? Of kan ik beter een tijd wachten zodat er ook een betere versie is uitgebracht, ik bedoel dus dat hij is geupgrade?
Als ik hem nu zou gaan kopen waar hebben ze dan het beste pakket? Ik heb op internet gezocht maar bv mediamarkt heeft alleen hun folder op internet.
PS: ik wil trouwens een xbox 360 met hard schijf, natuurlijk :p
Ik heb je net al een uitgebreid antwoord gegeven mafkees
![]()
quote:
Prijsverlaging zou ik niet op wachten, kan nog wel een aantal maandjes duren en het zal misschien 50-100 euro zijn. Dan komt de Premium op 300-350 euro, maar met een beetje goed zoeken is de Premium nu ook al voor 350 euro verkrijgbaar bij plaatselijke aanbiedingen. Bij de Media Markt moet je echt langsgaan want de prijzen verschillen per filiaal en maken ze niet per telefoon bekend. In de buurt van rotterdam en zoetermeer schijnt ie het goedkoopst te zijn. Als je bij de grens woont is een dagje Duitsland ook de moeite waard.
Als je Saints Row, PES6 of Gears of War toch al van plan was te kopen kun je het beste voor een bundel gaan, scheelt je een paar tientjes.
En over een "upgrade" is niks concreets bekend. Daar zou ik al helemaal niet op wachten.