Alleen wel de gordijnen dicht houden voordat de buurt denkt dat je een debiel bent geworden.quote:
zal donker worden dan bij al die Nintendo-fansquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen wel de gordijnen dicht houden voordat de buurt denkt dat je een debiel bent geworden.
Of wacht...
Wat bedoel je daarmee? Zo'n spel dat je om de beurt speelt en waar je dus maanden over kunt doen? Of met vrienden thuis het spel spelen? In het laatste geval gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ouderwetse variant, al is het alleen maar omdat ik dan huisjes kan figuren kan bouwen met de houten straten als ik niet aan de beurt ben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Catan met bekenden kan best leuk zijn... Hoop ook dat je hem offline kunt spelen en dan het spel ook op kunt slaan, zodat het gewoon bordgame wordt zonder het gezeik dat zetten vals zijn etc...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ghost Recon Advanced Warfighter hype: ik ben erin getrapt
Gears of War hype: ik ben erin getrapt
Rainbow Six Vegas hype: ik ben erin getraptnog niet gespeeld
Wireless Headset hype: ik ben erin getraptmoet ik nog ontvangen
Viva Pinata hype: ik ben nog een zwevende kiezerdenk toch nog maar niet
Catan hype: no way
Is dat incl. of excl. verzendkosten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Stem op mij ik geef koekjes!
Incl. Als je vandaag nog stemt!quote:
Sorry....we hebben al genoeg koekjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
ik mag geen koekjes aannemen van vreemde mensenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Sure, maar als je krap behuisd bent, of gewoon vaak dronken vrienden hebt, dan vind ik dit een aardige oplossing... Ik heb geen tafel vrij in mijn huis iig...quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Zo'n spel dat je om de beurt speelt en waar je dus maanden over kunt doen? Of met vrienden thuis het spel spelen? In het laatste geval gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de ouderwetse variant, al is het alleen maar omdat ik dan huisjes kan figuren kan bouwen met de houten straten als ik niet aan de beurt ben.
Offline spelers zijn (of kunnen) wel een stuk sneller, dus dat scheelt ook al heel wat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Catan met bekenden kan best leuk zijn... Hoop ook dat je hem offline kunt spelen en dan het spel ook op kunt slaan, zodat het gewoon bordgame wordt zonder het gezeik dat zetten vals zijn etc...
Blauw is toch Line-In? Dan moet je daar dat grone stekkertje in doen, en dan in Volume Control (rechtsonder, luidsprekericoontje) zorgen dat de Line-In volledig open staat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef sakeh het volgende:
Zit met een probleempje;
Heb de 360 op mijn tft aangesloten, maar hier zitten geen boxen in..
Nu heb ik die 3,5 MM plug in mijn pc gestoken, maar nu krijg ik HEEL zacht geluid...
Is hier iets aan te doen, ik ben een onboard ac 97 (crap, ik weet het) geluidskaart, met daarop een logitech 5,1 setje *niet optisch*.. Heb alleen achter nog een blauwe en roze (mic) poort vrij en voor 1 voor mijn koptelefoon (hier zit de 360 dus nu in)..
Iemand een oplossing![]()
hehe, wat domquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef twi het volgende:
[..]
Blauw is toch Line-In? Dan moet je daar dat grone stekkertje in doen, en dan in Volume Control (rechtsonder, luidsprekericoontje) zorgen dat de Line-In volledig open staat.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus jij koopt ook geen merkkleding?
Wat hij zegt, ik ga geen kleding kopen dat verkapte reclame borden zijn, ook daar kots ik opquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
In ieder geval niet de kledingstukken waarop met koeieletters de naam van het merk opstaat.
Ik heb net op je gestemdquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Ipho het volgende:
Heerlijk apparaat. Onmisbaar voor de Live gamer zeg ik jequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef mini-lellan het volgende:
Review draadloze headset
Beetje duur.![]()
Neequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef samjustme het volgende:
Zijn er nog emulators voor XBOX360?
Lijkt me wel gaaf ouwe games te spelen
Heb um nog niet open gemaakt, maar hij ziet er mooi uit inderdaad. Jammer dat m'n Xbox eigenlijk niet echt in het zicht staat waar ik game. Hang 'm wel aan de muur danquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
Faceplate binnen!Grappig is ook dat er een kaartje bij zit waardoor je ook een thema gratis voor je Xbox Kunt downloaden
[afbeelding]
In de doos zit een kaartje voor de downloadquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef twi het volgende:
[..]
Heb um nog niet open gemaakt, maar hij ziet er mooi uit inderdaad. Jammer dat m'n Xbox eigenlijk niet echt in het zicht staat waar ik game. Hang 'm wel aan de muur dan
Cool waar heb je die gekocht en wat kost ie? Ik zou opzich wel eens een andere faceplate willen en deze is wel erg mooi.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
Faceplate binnen!Grappig is ook dat er een kaartje bij zit waardoor je ook een thema gratis voor je Xbox Kunt downloaden
[afbeelding]
15 eurie bij de mediamarktquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Cool waar heb je die gekocht en wat kost ie? Ik zou opzich wel eens een andere faceplate willen en deze is wel erg mooi.
Ik wil m omdat ik dan goedkoop kan bellenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijk apparaat. Onmisbaar voor de Live gamer zeg ik je
Ik zag hetquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leuk ding zo'n 360..... vooral als je vriendin dan langskomt en vervolgens al 1,5 uur zit te UNO'en.....
update... 2,5 uur.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Leuk ding zo'n 360..... vooral als je vriendin dan langskomt en vervolgens al 1,5 uur zit te UNO'en.....
Volgens mij heeft hij 'm ook gewonnen bij 360only.nl. Ik heb 'm er ook op gezet en hij is erg fraai. Jammer dat de bijgeleverde theme weinig voorstelt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Cool waar heb je die gekocht en wat kost ie? Ik zou opzich wel eens een andere faceplate willen en deze is wel erg mooi.
Grappig, nu krijg je taferelen die je meestal eerder andersom verwacht...quote:
SkUlL SpLiTtEr WiL jIj MeT mIj DoUcHuUun? QuDoWzZZ PlZzZ!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, nu krijg je taferelen die je meestal eerder andersom verwacht...
Uitkleden voor dr neus, langzaam weg lopen richting douche, veel geluid maken hoe lekker het wel niet is onder het warme water, na 20 minuten terugkomen, lichtelijk verbaasd, handoek omgeslagen, langs de bank lopen, rug naar dr toedraaien en handoek laten vallen, subtiel weglopen...
Schat, als je ZO tegen me begint te praten begin ik een telefoonboek op te rollen...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
SkUlL SpLiTtEr WiL jIj MeT mIj DoUcHuUun? QuDoWzZZ PlZzZ!
Mooie schoenen!quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schat, als je ZO tegen me begint te praten begin ik een telefoonboek op te rollen...
Leer eerst maar eens begrijpend lezenquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens begrijpend lezen
Mjah, mute bobkiss and a moo-mooquote:
*FAPFAPFAP*quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
[afbeelding]
Is het wat.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:27 schreef Wessiej het volgende:
Roboblitz is online.
Doom3 engine was het toch?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:32 schreef Wessiej het volgende:
Mijn xbox begon raar te doen, geluid kwam opeens in jaren 80 bliepjes, toen maar uitgezet.
Zag er wel mooi uit, ongeveer een xbox 1 game.
quote:
Waarvandaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef Ipho het volgende:
Halo
[afbeelding]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is dat deze theme? Want die vind ik toch wel erg vetquote:Op woensdag 6 december 2006 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij 'm ook gewonnen bij 360only.nl. Ik heb 'm er ook op gezet en hij is erg fraai. Jammer dat de bijgeleverde theme weinig voorstelt.
http://www.tothegame.com is de bestequote:Op woensdag 6 december 2006 10:39 schreef Gajes het volgende:
waar kan je ook alweer die site met releases vinden?
Geen zin om te zoeken!
Ik weet niet of die te koop is in de winkel?quote:
Mediamarkt heeft ze, ik heb ze al zien liggen in de winkel samen met Viva Piñata faceplatesquote:Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik weet niet of die te koop is in de winkel?
Nee, het zegt me helemaal niks en heb er mij er niet in verdiept. Iedereen die m heeft vind m super.. maar voor mij is iets een superspel als het snel is, bloed heeft, kogels of banden, luidruchtig en ... niet op de laatste plaats een MP.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Jheronimus het volgende:
Anyone hooked on Viva Pinata momenteel? Ik wel!
Het is een mooie faceplate, alleen het is zooooo lelijk op een witte xboxquote:Op woensdag 6 december 2006 11:52 schreef Heintje het volgende:
Als het goed is krijg ik binnenkort een GoW faceplate, lijkt me ook wel gaaf.
Heb gister mn exemplaar binnengekregen en mn vriendin is er meteen aan begonnen. Ziet er erg leuk, vrolijk en mooi uit. Kan me best voorstellen dat het erg leuk en verslavend isquote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Jheronimus het volgende:
Anyone hooked on Viva Pinata momenteel? Ik wel!
Hij zou voor 2007 komen, maar ik betwijfel of ze dat nog gaan redden..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:24 schreef -Struikrover- het volgende:
Wanneer komt Catan nu dan?
Gelukkig heb ik mijn xbox zo opgesteld dat ik eigenlijk alleen maar de voorkant zie. En met wat moeite zie ik de zijkanten die grijs zijn. (ik heb hem in de liggende positie.)quote:Op woensdag 6 december 2006 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is een mooie faceplate, alleen het is zooooo lelijk op een witte xbox
Kan die 360 zijn lucht wel kwijt dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn xbox zo opgesteld dat ik eigenlijk alleen maar de voorkant zie. En met wat moeite zie ik de zijkanten die grijs zijn. (ik heb hem in de liggende positie.)
Dus voor mij is dat geen probleem.
Bel ze ff.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kots trouwens op de checkpoint verdeling van rainbow six, soms krijg je ze heel snel achter elkaar, en soms moet je door 2 hele zware gebieden heen vechten voor je weer een checkpoint hebt..
Op normal is dit mischien geen probleem maar ik speel het op realistic en erger me er kapot aan
Wat is daar nou realistic aan? Denk je dat die gasten in het echt ook van checkpoint naar checkpoint rennen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:49 schreef Gamedemon het volgende:
Ik kots trouwens op de checkpoint verdeling van rainbow six, soms krijg je ze heel snel achter elkaar, en soms moet je door 2 hele zware gebieden heen vechten voor je weer een checkpoint hebt..
Op normal is dit mischien geen probleem maar ik speel het op realistic en erger me er kapot aan
op realistic zou eigenlijk de DVD moeten ontploffen als je dood gaatquote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is daar nou realistic aan? Denk je dat die gasten in het echt ook van checkpoint naar checkpoint rennen?
Dat zal ik ook even meenemen in mijn telefoongesprek danquote:Op woensdag 6 december 2006 14:05 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is daar nou realistic aan? Denk je dat die gasten in het echt ook van checkpoint naar checkpoint rennen?
Hmm, die wil ik ook hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij zou voor 2007 komen, maar ik betwijfel of ze dat nog gaan redden..
Whehehequote:Op woensdag 6 december 2006 14:55 schreef twi het volgende:
Kunnen we al die kleine kinderen niet eens een keer massaal ontvoeren trouwens, als kinderloze Live-gamers? Papa's die om half elf (of half twaalf) al stoppen met gamenOf die, die uberhaupt geen Rainbow Six kopen. Waar blijf je, B.?
Ja? Mij lijkt het ruk.. ik hou ook niet van het bordspel.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef Magneet het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Catan wordt hoor. Ik speel het al regelmatig online maar met de cam enzo moet het wel lachen zijn denk ik.
Soms wel, soms niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:43 schreef twi het volgende:
Ik snap gewoon het hele principe niet van Catan op een console. Het leuke aan een bordspel is toch dat het een bordspel is, of ligt het aan mij?
You my friend...have no idea...quote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef twi het volgende:
Ik meen het niet echt hoor! Games in het algemeen en Rainbow Six Vegas in het bijzonder zetten niet aan tot kidnapping, geweld, schelden (nouja, dat dan weer wel) en andere psychopatische dingen.
op alles jah, behalve de opladerquote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef renz0r het volgende:
Vraagjes
De kabel in het premiumpakket is voor HD tv, die hebben we beneden, maar op mn kamer heb ik gewoon een normale breedbeeld. Deze HDDkabel kan daar dan gewoon in via de scart he?
Zit er een controller oplader in premiumpakker?
Om online te kunnen heb je toch niet perse een CC te hebben? Je kan toch 'beltegoed' kopen, waarmee je dan voor een x aantal maanden gewoon onbeperkt online kan met alle functies? Zo ja hoe werkt dat?
Dit is dan dan ook voor Marketplace, als ik dingen wil kopen kan je toch ook via een 'beltegoed' kaart punten kopen bij Dixons bijvoorbeeld waarmee ik online kan kopen. Hoe gaat dit in zn werk?
Misschien n00bvragen, maar ik moet dit gewoon zeker weten, bedankt
Die zit er ook bij.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef renz0r het volgende:
Oke thnxs.
En een internetkabel? Of die zelf kopen. Wat voor kabel moet ik dan kopen?
Nee, alles wijst opzichzelf.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:20 schreef renz0r het volgende:
Jup las het, scheelt ook weer
Als je dan die kabel in je modem stop en je zet je xbox aan, dan maakt die automatisch verbinding?
Nog bijzondere handelingen daarna doen?
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Oja, Gears of War Limited Edition te koop, heb er toch 2, stuur maar een pm als iemand het wilt.
Heb ik neuq secks in me inbox?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef Wessiej het volgende:
Kut pm service, Ipho stuur mij een pm, nou heb ik opeens alle PM's van Ipho in mijn inbox staan, zie al zijn persoonlijke dingen *fap fap fap fap*
Best wel gay eigelijk
Wel lijp ja met welke dingen ik er in heb staan.quote:
Betaald.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:51 schreef renz0r het volgende:
Die mini games zoals bejeweld enzo. gratis of betaald (punten) downloaden?
monopoly op de oude xbox was anders super.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
Monopoly op de computer![]()
.
quote:Op donderdag 7 december 2006 07:46 schreef nexhil het volgende:
[..]
En verder heb je na afloop geen zooi die je hoeft op te ruimen en stukje die je kunt kwijtraken.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, het zegt me helemaal niks en heb er mij er niet in verdiept. Iedereen die m heeft vind m super.. maar voor mij is iets een superspel als het snel is, bloed heeft, kogels of banden, luidruchtig en ... niet op de laatste plaats een MP.
Nee niet catan, maar relaxed een potje Monopolie is wel lachen natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2006 08:45 schreef twi het volgende:
Wel Catan, geen Rainbow Six. Waar gaat het heen met deze wereld, je wordt toch geen softie B?Het begon zo goed dit topic
[..]
Hype me eensquote:Op donderdag 7 december 2006 09:24 schreef masterdave het volgende:
Catan, carcasonne flikker op met die baggerzooi, das toch geen consolestuff man. Misschien dat ik Star Trek ga kopen, die komt morgen toch!?
Nee ze bedoelen dat je live speelt en dan met een A4tje de helft van je scherm afplakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat bedoelen ze hier precies mee?
Complete all maps of splitscreen Terrorist Hunt on Normal difficulty
met 2 man op een xbox360splitscreen ?
Zie net dat ie de 21e pas komt, genoeg gehypedquote:
staat er toch : splitscreenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat bedoelen ze hier precies mee?
Complete all maps of splitscreen Terrorist Hunt on Normal difficulty
met 2 man op een xbox360splitscreen ?
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen dat je live speelt en dan met een A4tje de helft van je scherm afplakt.
Ja ik heb het niet zo op ruimte spellen.. far and beyond gedoe.. 30000 lichtjaar afreizen om een ras te helpen enzo. Maar misschien is deze wel leuk, ik weet het niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
[..]
Zie net dat ie de 21e pas komt, genoeg gehyped![]()
Niemand gaat toch met 2 man op 1 tv een compleet spel uitspelenquote:
Nee, jij speet monopoliquote:Op donderdag 7 december 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op ruimte spellen.. far and beyond gedoe.. 30000 lichtjaar afreizen om een ras te helpen enzo. Maar misschien is deze wel leuk, ik weet het niet?
Co-op gijs, geen splitscreenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef Magneet het volgende:
Strol doet dat toch ook met een vriend maar dan cod3. ZO gek is het niet hoor.
Ach, beter dan sommige achievements bij GRAW. Eerste van de wereld zin, zoveel uur online gameplay achter elkaar (8 meen ik?). Een paar leveltes terrorist hunten gaat dan nog wel, volgens mij is het niet de hele SP campagne.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niemand gaat toch met 2 man op 1 tv een compleet spel uitspelen
voor het eerst dat ik diet zie bij een spel, hoop ook voor het laatst
Offline co-op en splitscreen is toch hetzelfde? Kan me wel voorstellen dat je sommige games zo speelt hoor. Halo 1 en 2 zo uitgespeeld met m'n zwager, nu ook weer met Gears of War. Sterker nog, ik ben van plan Gears gedurende de komende weken elk weekend zo een stukje verder te komen. Ben er een beetje klaar mee om elke game die ik heb na een week uit te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Co-op gijs, geen splitscreen
Veteran Hunterquote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, beter dan sommige achievements bij GRAW. Eerste van de wereld zin, zoveel uur online gameplay achter elkaar (8 meen ik?). Een paar leveltes terrorist hunten gaat dan nog wel, volgens mij is het niet de hele SP campagne.
Waarom niet, ik speel halo2 ook vaak splitscreen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niemand gaat toch met 2 man op 1 tv een compleet spel uitspelen
voor het eerst dat ik diet zie bij een spel, hoop ook voor het laatst
Wij doen het op de ouderwetse manier. De controler doorgeven als je dood bent.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef Magneet het volgende:
Strol doet dat toch ook met een vriend maar dan cod3. ZO gek is het niet hoor.
aha, dacht dat je het echt split screen deedquote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij doen het op de ouderwetse manier. De controler doorgeven als je dood bent.
Ik speel Gears nu ook met een maatje op Insane online coop. Lekker rustig aan, al een week niet gedaan. Tis leuk om het nog achter de hand te hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef twi het volgende:
. Sterker nog, ik ben van plan Gears gedurende de komende weken elk weekend zo een stukje verder te komen. Ben er een beetje klaar mee om elke game die ik heb na een week uit te hebben gespeeld.
ik speel GoW eigenlijk alleen voor de SP of Co-opquote:Op donderdag 7 december 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik speel Gears nu ook met een maatje op Insane online coop. Lekker rustig aan, al een week niet gedaan. Tis leuk om het nog achter de hand te hebben
De SP campaign zit er wel in hoor, maar dat bedoelen ze niet, het zijn een stuk of 12 TH mapsquote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, beter dan sommige achievements bij GRAW. Eerste van de wereld zin, zoveel uur online gameplay achter elkaar (8 meen ik?). Een paar leveltes terrorist hunten gaat dan nog wel, volgens mij is het niet de hele SP campagne.
[..]
Ik had m gelinkt via een gamesite, en hun hadden hem hier vandaan: http://www.talismoon.com/cgi-bin/version2/engine.pl?page=homequote:Op donderdag 7 december 2006 13:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hey, enige tijd geleden zag ik zo'n tijgerprint pluche faceplate-plaatje voor de xbox. Weet iemand toevallig waar die vandaan komt?
Het schijnt wel goed te werken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef gijsje79 het volgende:
Beelden van C&C 3
Ziet er allemaal wel goed uit, maar voor een console.
Denk dat je deze games beter op de pc kan spelen.
Red Alert was trouwens briljant.
Ik heb nog een code voor een maand goldquote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand een 2 dagen live code voor mijme live is net verlopen namelijk
Nee is het wat dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt wel goed te werken hoor
Heb je die demo van battlefield middleearth niet geprobeerd?
Ik denk gelijk of nauwelijks verschil. Duurt sowieso wel even voordat de PS3 de graphics van GoW evenaart en ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou krachtiger is. Het verschil zal in ieder geval minimaal zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef renz0r het volgende:
Wanneer de ps3 en de xbox360 hun beste graphics uitpoepen is dan de ps3 een tikkeltje beter of gelijk waardig?
Wat denken jullie?
De game heeft slechts één save en saven doe je in de toiletten of op de bank waar je als eerste meteen komt. Als je hier opslaat kun je vanaf dit punt weer verder, echt heb ik ook weleens gehad dat ik de game opsloeg, toen de verkeerde keuze aan klikte (is al wat langer geleden, dus vraag me niet meer precies van hoe of wat) en ik opnieuw kon beginnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ehm, ik heb sinds gister Dead rising (geniaal maar tegelijkertijd ook ontzettend frustrerend spel) maar hoe de neuk sla ik een spel op zodat ik de volgende keer weer midden in (bijv. 2e dag) verder kan spelen? want als ik gewoon opsla, en dan stop, moet ik overnieuw beginnen, met alleen een hoger level. Maar gisteravond liep m'n 360 vast, en nu start ik 'm opnieuw op en ineens is er wel een savegame midden in dag 2?
Nou, geen reden meer dus voor mij om dat spel te halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
lame. aan het eind van saints row gaat die dood
Ik wist 't al, maar je bent wel een idioot dat je dit zo postquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
hoeveel wil je ervoor hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb nog een code voor een maand gold
er is wel een manier om 2 saves te hebben , namelijk door middel van een truukje met een memorycard. save je spel op je memorycard en haal deze eruit, je krijgt dan een melding dat je hem er weer in moet doen, maar plug dan voor de gein een controller erin en haal deze dan ook weer weg. weg medlingenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
De game heeft slechts één save en saven doe je in de toiletten of op de bank waar je als eerste meteen komt. Als je hier opslaat kun je vanaf dit punt weer verder, echt heb ik ook weleens gehad dat ik de game opsloeg, toen de verkeerde keuze aan klikte (is al wat langer geleden, dus vraag me niet meer precies van hoe of wat) en ik opnieuw kon beginnen.
Je geeft zelf al het antwoord..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom komen er zoveel toffe spellen uit in 1 periode.
quote:Kerst
Whehe, fucking retardquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
lame. aan het eind van saints row gaat die dood
Mag ik je voeten kussen?quote:
hier is die ¤22,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef Retarded het volgende:
doe trouwens toch maar een chrome/zilveren faceplate... past beter bij mn tv, dvd-speler en versterker. Iemand een goedkoop adresje?
Omdat het dan ook niet eens in de schaduw van LIVE kan staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord over playstation online
3 maanden ¤24,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel is het nou eigenlijk precies per maand?
4.9991666666666666666666666666667 Euro Dit is ook nog afgerond en uitgaande van 59.99 voor een jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel is het nou eigenlijk precies per maand?
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euroquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef -Bigore- het volgende:
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euro
38 euro voor een heel jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef -Bigore- het volgende:
[..]
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euro
Ik heb hem een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef bigore het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/AQuila360
dit is um, ik heb z'n emailadres, als iemand geinteresseerd is moet ie mij maar mailen, stuur ik het door naar hem. Hij heeft er nog een aantal liggen voor 38 euro. Ik heb um zelf ook gebruikt, werkt perfect.
Nou, gestemdquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! Stem ipho please mede xbox 360'erswil niet spammen ofzo hoor. Ijsmeis al op mij gestemd dan?
Maar ik zag laatst viva pinata C.E heeft wel een vet hoesje trouwens! Toch maar eens over wegen te kopen..
Superman ruledquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef TwyLight het volgende:
Vind je dat een leuk spel? Superman?
Ik heb de demo gespeeld en een wat reviews gelezen en het is eigenlijk de hele tijd hetzelfde, beetje rondvliegen wat brandjes blussen en een paar vijanden verslaan...
Ik was de demo na 10 minuten al zat
Had je dit niet al vijf keer gepost?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
wil niet spammen ofzo hoor.
Ik heb zelfs nog ff met het account van mijn vriendin op je gestemt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! Stem ipho please mede xbox 360'erswil niet spammen ofzo hoor. Ijsmeis al op mij gestemd dan?
Maar ik zag laatst viva pinata C.E heeft wel een vet hoesje trouwens! Toch maar eens over wegen te kopen..
Ik ook.... must have voor 2007quote:Op donderdag 7 december 2006 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Een mod van het Mass Effect forum van ontwikkelaar Bio Ware heeft aangekondigt dat we komende vrijdag vooruit kunnen kijken naar een trailer van Mass Effect. Deze trailer zal zowel vanaf Marketplace als vanaf de Bio Ware site zijn te downloaden.
De trailer wordt aangekondigd als demo trailer, dus de kans is dat we net als een vorige trailer veel krijgen te zien van de gameplay van Mass Effect.
Mass Effect is een sci-fi RPG die komt van de makers van Star Wars: Knights of the Old Republic. De game zal zowel grensverleggende RPG elementen kennen , evenals een uitgebreid actie systeem.
Bron: Gamer.nl
Ben benieuwd naar dit spel kijk ik zo uit![]()
![]()
Heb intussen met hem gesproken en het geld overgemaakt. is wel een aardige kerelquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt mail, en Twilight ook. Succes ermee.
Die cam.. kwalitatief te vergelijken met een webcam van 15 eurie bij de MM toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
je kan ook een Vision Camera kopen, voor 90 euro. Zit een jaar live bij, 3 arcade-games, en iets van 400 punten geloof ik. En ook nog eens die camera. Goede deal dus
ik denk maximaal 10 euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die cam.. kwalitatief te vergelijken met een webcam van 15 eurie bij de MM toch?
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk maximaal 10 euro
maar nog is het een goede deal, aangezien alleen die camera werkt op de 360
een beetje wel natuurlijk, wat dat betreft goed dat MS moet bijbetalen voor elke verkochte consolequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ik
Haal een PS3quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ik
Vlgs mij komt die Ps3 niet eens op de markt.... en als die komt is die al verouderdquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Haal een PS3
Kun je je eigen headset, je eigen webcam etc. aansluiten
2 arcadegames en 200 puntenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
je kan ook een Vision Camera kopen, voor 90 euro. Zit een jaar live bij, 3 arcade-games, en iets van 400 punten geloof ik. En ook nog eens die camera. Goede deal dus
Ooit, eind 2009 ofzo komt ie vast wel naar Europa.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij komt die Ps3 niet eens op de markt.... en als die komt is die al verouderd
blueray word overschat namelijk.
Kun je mij ook nog mailen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt mail, en Twilight ook. Succes ermee.
Die van mij werkt anders ook op m'n pc hoor... Niet dat ik hem daar aan heb hangen want had al een webcam. Maar het nadeel van de camera is dat er gewoon nog te weiniggames voor zijn of games zijn die er gebruik van maken. Hopelijk gaat dat nog veranderen en anders jammer dan heb hem eigenlijk toch gekocht voor om uno en een jaar live in bezit te krijgen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk maximaal 10 euro
maar nog is het een goede deal, aangezien alleen die camera werkt op de 360
Jij ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb intussen met hem gesproken en het geld overgemaakt. is wel een aardige kerel
US time, dan hebben we nog een aantal uren dat het 8 december isquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik kan die trailer van Mass Effect niet vindenHad me er zo op verheugd
![]()
Klikquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik kan die trailer van Mass Effect niet vindenHad me er zo op verheugd
![]()
Dat is Lost Planetquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is Lost Planet
Ik ben ook erg benieuwd naar de Mass Effect trailer maar zal vast vandaag nog wel komen. Het is pas net middag in Amerika.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een Trailer
Zin in dit spel.
............................................................... OH MY GOD...................................................................................................quote:
Ohhhhjaquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een Trailer
Zin in dit spel.
Heb je gemaild!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Ipho het volgende:
AQuila360
Kun je even contact met me op nemen des noods via msn?
Dat onderbreken van die in-game cutscenequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je gemaild!
Mass Effect werkelijk schitterend wordt die gameStaat bij mij veruit op de 1e plaats van games die ik wil spelen!!
Echt debiel, zo vetquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
............................................................... OH MY GOD...................................................................................................
Ziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik zou kiezen voor de 360, met een goede line-up aan games.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef renz0r het volgende:
Men o men, de kriebels van twijvels,. de 360 of ps3...Zoveel punten die tegen elkaar opboxen
Beste graphics, beste games, BR of niet... owowow
Xbox heeft zich bewezen. heeft leuke games, xboxlive werkt goed, 399 euro
Maar ps3, zal die veel beter egraphics hebben. BR discs, maar is weer teringduur, online is nog onbekend
Horror
Geloof mij, als die PS3 uitkomt, dan zijn er al spellen uitgekomen op die Xbox360 waar de PS3 van kan dromen. Maar goed, PS3 heeft gewoon z'n eigen exclusives wat gewoon veel kopers trekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef renz0r het volgende:
Men o men, de kriebels van twijvels,. de 360 of ps3...Zoveel punten die tegen elkaar opboxen
Beste graphics, beste games, BR of niet... owowow
Xbox heeft zich bewezen. heeft leuke games, xboxlive werkt goed, 399 euro
Maar ps3, zal die veel beter egraphics hebben. BR discs, maar is weer teringduur, online is nog onbekend
Horror
Koop nu een 360, tegen de tijd dat de ps3 echt mooie graphics kan spugen dan kan de 360 ook of dan heb je genoeg geld voor een ps3 gespaard en tot die tijd heb je kunnen genieten van de 360...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Weet je hoe ik ben, ik kijk niet eens meer naar de gameplay. Dat is al iets wat bij zoveel games goed is.
Ik ben dan meer een Graphicshoer. Nu is een pixel meer of minder niet een doorslag, maar wanneer een console duidelijk mooiere graphics uitpoept ben ik daar al aan verkocht...
Nu ben ik benieuwd of de ps3 nou echt veel mooier is, een pixeltje mooier of gelijk...
wat veel ontwikkelaars zeggen is dat ze qua kracht zo goed als gelijk zijn, en dat over een paar jaar de PS3 iets mooiere beelden zal kunnen laten zien. Maar dat verschil schijnt minder te zijn dan de Xbox tegenover de PS2 nuquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Weet je hoe ik ben, ik kijk niet eens meer naar de gameplay. Dat is al iets wat bij zoveel games goed is.
Ik ben dan meer een Graphicshoer. Nu is een pixel meer of minder niet een doorslag, maar wanneer een console duidelijk mooiere graphics uitpoept ben ik daar al aan verkocht...
Nu ben ik benieuwd of de ps3 nou echt veel mooier is, een pixeltje mooier of gelijk...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Geloof mij, als die PS3 uitkomt, dan zijn er al spellen uitgekomen op die Xbox360 waar de PS3 van kan dromen. Maar goed, PS3 heeft gewoon z'n eigen exclusives wat gewoon veel kopers trekt.
Games make the console.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:02 schreef Heintje het volgende:
Welke reden je ook hebt om voor een console te kiezen. Graphics gaan niet het verschil maken. Daarbij worden de graphics bij allebij tegen gehouden door je TV. (Tenzij je een TV hebt die nou nog bestempeld wordt als het nieuwste van het nieuwste. En als je zo'n TV hebt maakt het geld niet uit)
nou technisch gezien zijn MotorStorm en Heavenly Sword dat ook niet, met een half jaar vertraging (van de lente naar de winter) en ook nog eens een half jaar na launch uitkomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mass Effect zal ergens in het eerste kwartaal verschijnen en dan komen games als Motorstorm en Heavenly Sword uit. Dit zijn echter eerste generatie games en Mass Effect is dat niet, oftewel appels met ....?
Maar goed vette game, Mass Effect![]()
En daar sluit ik me bij aan.quote:
Appels met peren vergelijken? Dat werd over de Xbox vs. PS2 toch ook nooit gezegd door de Xbox fanboys? Nee, inderdaad niet, want de launchgames van de Xbox zagen er al beter uit dan wat de PS2 tegenwoordig gemiddeld uitpoept.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mass Effect zal ergens in het eerste kwartaal verschijnen en dan komen games als Motorstorm en Heavenly Sword uit. Dit zijn echter eerste generatie games en Mass Effect is dat niet, oftewel appels met ....?
Mass effect vergelijken met Motorstorm en Heavenly sword? Beetje rare vergelijking, maar goed. GoW is grafisch beter nog als welk spel op de PS3 wat aangekondigd staat of uit is. Motorstorm lijkt me persoonlijk niet zo boeiend, aangezien elk plaatje wat ik gezien heb gewoon zand,zand en nog eens zand is. Heavenly sword vind ik al helemaal niks, grafisch en de game zelf vond ik totaal niet spectaculair, deed me beetje aan N3 denken, en das een baggerspel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je een knappe vriendin ?quote:
Heb jij hem gespeeld dan? nee.quote:
Het is een Bioware game. Sommige mensen trekken het tactische element, de scope en de RPG stijl niet van hun games. Zelf zweer ik erbij. Het lijkt wel een volwassen KOTORquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb jij hem gespeeld dan? nee.
dat hij zegt dat het hem niet leuk lijkt is precies hetzelfde als mensen die zeggen dat het ze wel leuk lijkt.
niet alle Space games zijn een Star Wars game natuurlijk. Ik ben juist blij dat er geen Star Wars stijl isquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:03 schreef twi het volgende:
Ik mis juist die Star Wars stijl. Een Star Wars game zonder Star Wars
ow zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:16 schreef twi het volgende:
Misschien zei ik 't verkeerd, maar ik vind het qua stijl en setting gewoon heel erg veel weg hebben van KotOR. Dat is net zoiets als Splinter Cell zonder Sam Fisher, Halo zonder de Master Chief. Er mist iets, waardoor ik er voorlopig geen echte eigen identiteit in zie.
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat iemand net zo goed kan zeggen dat het hem niet leuk lijkt dan dat mensen zeggen dat het ze wel leuk lijkt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een Bioware game. Sommige mensen trekken het tactische element, de scope en de RPG stijl niet van hun games. Zelf zweer ik erbij. Het lijkt wel een volwassen KOTOR![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |