hier is die ¤22,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef Retarded het volgende:
doe trouwens toch maar een chrome/zilveren faceplate... past beter bij mn tv, dvd-speler en versterker. Iemand een goedkoop adresje?
Omdat het dan ook niet eens in de schaduw van LIVE kan staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord over playstation online
3 maanden ¤24,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel is het nou eigenlijk precies per maand?
4.9991666666666666666666666666667 Euro Dit is ook nog afgerond en uitgaande van 59.99 voor een jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel is het nou eigenlijk precies per maand?
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euroquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef -Bigore- het volgende:
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euro
38 euro voor een heel jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef -Bigore- het volgende:
[..]
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euro
Ik heb hem een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef bigore het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/AQuila360
dit is um, ik heb z'n emailadres, als iemand geinteresseerd is moet ie mij maar mailen, stuur ik het door naar hem. Hij heeft er nog een aantal liggen voor 38 euro. Ik heb um zelf ook gebruikt, werkt perfect.
Nou, gestemdquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! Stem ipho please mede xbox 360'erswil niet spammen ofzo hoor. Ijsmeis al op mij gestemd dan?
Maar ik zag laatst viva pinata C.E heeft wel een vet hoesje trouwens! Toch maar eens over wegen te kopen..
Superman ruledquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef TwyLight het volgende:
Vind je dat een leuk spel? Superman?
Ik heb de demo gespeeld en een wat reviews gelezen en het is eigenlijk de hele tijd hetzelfde, beetje rondvliegen wat brandjes blussen en een paar vijanden verslaan...
Ik was de demo na 10 minuten al zat
Had je dit niet al vijf keer gepost?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
wil niet spammen ofzo hoor.
Ik heb zelfs nog ff met het account van mijn vriendin op je gestemt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! Stem ipho please mede xbox 360'erswil niet spammen ofzo hoor. Ijsmeis al op mij gestemd dan?
Maar ik zag laatst viva pinata C.E heeft wel een vet hoesje trouwens! Toch maar eens over wegen te kopen..
Ik ook.... must have voor 2007quote:Op donderdag 7 december 2006 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Een mod van het Mass Effect forum van ontwikkelaar Bio Ware heeft aangekondigt dat we komende vrijdag vooruit kunnen kijken naar een trailer van Mass Effect. Deze trailer zal zowel vanaf Marketplace als vanaf de Bio Ware site zijn te downloaden.
De trailer wordt aangekondigd als demo trailer, dus de kans is dat we net als een vorige trailer veel krijgen te zien van de gameplay van Mass Effect.
Mass Effect is een sci-fi RPG die komt van de makers van Star Wars: Knights of the Old Republic. De game zal zowel grensverleggende RPG elementen kennen , evenals een uitgebreid actie systeem.
Bron: Gamer.nl
Ben benieuwd naar dit spel kijk ik zo uit![]()
![]()
Heb intussen met hem gesproken en het geld overgemaakt. is wel een aardige kerelquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt mail, en Twilight ook. Succes ermee.
Die cam.. kwalitatief te vergelijken met een webcam van 15 eurie bij de MM toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
je kan ook een Vision Camera kopen, voor 90 euro. Zit een jaar live bij, 3 arcade-games, en iets van 400 punten geloof ik. En ook nog eens die camera. Goede deal dus
ik denk maximaal 10 euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die cam.. kwalitatief te vergelijken met een webcam van 15 eurie bij de MM toch?
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk maximaal 10 euro
maar nog is het een goede deal, aangezien alleen die camera werkt op de 360
een beetje wel natuurlijk, wat dat betreft goed dat MS moet bijbetalen voor elke verkochte consolequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ik
Haal een PS3quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ik
Vlgs mij komt die Ps3 niet eens op de markt.... en als die komt is die al verouderdquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Haal een PS3
Kun je je eigen headset, je eigen webcam etc. aansluiten
2 arcadegames en 200 puntenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
je kan ook een Vision Camera kopen, voor 90 euro. Zit een jaar live bij, 3 arcade-games, en iets van 400 punten geloof ik. En ook nog eens die camera. Goede deal dus
Ooit, eind 2009 ofzo komt ie vast wel naar Europa.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij komt die Ps3 niet eens op de markt.... en als die komt is die al verouderd
blueray word overschat namelijk.
Kun je mij ook nog mailen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt mail, en Twilight ook. Succes ermee.
Die van mij werkt anders ook op m'n pc hoor... Niet dat ik hem daar aan heb hangen want had al een webcam. Maar het nadeel van de camera is dat er gewoon nog te weiniggames voor zijn of games zijn die er gebruik van maken. Hopelijk gaat dat nog veranderen en anders jammer dan heb hem eigenlijk toch gekocht voor om uno en een jaar live in bezit te krijgen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk maximaal 10 euro
maar nog is het een goede deal, aangezien alleen die camera werkt op de 360
Jij ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb intussen met hem gesproken en het geld overgemaakt. is wel een aardige kerel
US time, dan hebben we nog een aantal uren dat het 8 december isquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik kan die trailer van Mass Effect niet vindenHad me er zo op verheugd
![]()
Klikquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik kan die trailer van Mass Effect niet vindenHad me er zo op verheugd
![]()
Dat is Lost Planetquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is Lost Planet
Ik ben ook erg benieuwd naar de Mass Effect trailer maar zal vast vandaag nog wel komen. Het is pas net middag in Amerika.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een Trailer
Zin in dit spel.
............................................................... OH MY GOD...................................................................................................quote:
Ohhhhjaquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:39 schreef gijsje79 het volgende:
GRAW 2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een Trailer
Zin in dit spel.
Heb je gemaild!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef Ipho het volgende:
AQuila360
Kun je even contact met me op nemen des noods via msn?
Dat onderbreken van die in-game cutscenequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je gemaild!
Mass Effect werkelijk schitterend wordt die gameStaat bij mij veruit op de 1e plaats van games die ik wil spelen!!
Echt debiel, zo vetquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
............................................................... OH MY GOD...................................................................................................
Ziek![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ik zou kiezen voor de 360, met een goede line-up aan games.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef renz0r het volgende:
Men o men, de kriebels van twijvels,. de 360 of ps3...Zoveel punten die tegen elkaar opboxen
Beste graphics, beste games, BR of niet... owowow
Xbox heeft zich bewezen. heeft leuke games, xboxlive werkt goed, 399 euro
Maar ps3, zal die veel beter egraphics hebben. BR discs, maar is weer teringduur, online is nog onbekend
Horror
Geloof mij, als die PS3 uitkomt, dan zijn er al spellen uitgekomen op die Xbox360 waar de PS3 van kan dromen. Maar goed, PS3 heeft gewoon z'n eigen exclusives wat gewoon veel kopers trekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:46 schreef renz0r het volgende:
Men o men, de kriebels van twijvels,. de 360 of ps3...Zoveel punten die tegen elkaar opboxen
Beste graphics, beste games, BR of niet... owowow
Xbox heeft zich bewezen. heeft leuke games, xboxlive werkt goed, 399 euro
Maar ps3, zal die veel beter egraphics hebben. BR discs, maar is weer teringduur, online is nog onbekend
Horror
Koop nu een 360, tegen de tijd dat de ps3 echt mooie graphics kan spugen dan kan de 360 ook of dan heb je genoeg geld voor een ps3 gespaard en tot die tijd heb je kunnen genieten van de 360...quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Weet je hoe ik ben, ik kijk niet eens meer naar de gameplay. Dat is al iets wat bij zoveel games goed is.
Ik ben dan meer een Graphicshoer. Nu is een pixel meer of minder niet een doorslag, maar wanneer een console duidelijk mooiere graphics uitpoept ben ik daar al aan verkocht...
Nu ben ik benieuwd of de ps3 nou echt veel mooier is, een pixeltje mooier of gelijk...
wat veel ontwikkelaars zeggen is dat ze qua kracht zo goed als gelijk zijn, en dat over een paar jaar de PS3 iets mooiere beelden zal kunnen laten zien. Maar dat verschil schijnt minder te zijn dan de Xbox tegenover de PS2 nuquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:51 schreef renz0r het volgende:
Weet je hoe ik ben, ik kijk niet eens meer naar de gameplay. Dat is al iets wat bij zoveel games goed is.
Ik ben dan meer een Graphicshoer. Nu is een pixel meer of minder niet een doorslag, maar wanneer een console duidelijk mooiere graphics uitpoept ben ik daar al aan verkocht...
Nu ben ik benieuwd of de ps3 nou echt veel mooier is, een pixeltje mooier of gelijk...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:49 schreef bigore het volgende:
[..]
Geloof mij, als die PS3 uitkomt, dan zijn er al spellen uitgekomen op die Xbox360 waar de PS3 van kan dromen. Maar goed, PS3 heeft gewoon z'n eigen exclusives wat gewoon veel kopers trekt.
Games make the console.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:02 schreef Heintje het volgende:
Welke reden je ook hebt om voor een console te kiezen. Graphics gaan niet het verschil maken. Daarbij worden de graphics bij allebij tegen gehouden door je TV. (Tenzij je een TV hebt die nou nog bestempeld wordt als het nieuwste van het nieuwste. En als je zo'n TV hebt maakt het geld niet uit)
nou technisch gezien zijn MotorStorm en Heavenly Sword dat ook niet, met een half jaar vertraging (van de lente naar de winter) en ook nog eens een half jaar na launch uitkomenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mass Effect zal ergens in het eerste kwartaal verschijnen en dan komen games als Motorstorm en Heavenly Sword uit. Dit zijn echter eerste generatie games en Mass Effect is dat niet, oftewel appels met ....?
Maar goed vette game, Mass Effect![]()
En daar sluit ik me bij aan.quote:
Appels met peren vergelijken? Dat werd over de Xbox vs. PS2 toch ook nooit gezegd door de Xbox fanboys? Nee, inderdaad niet, want de launchgames van de Xbox zagen er al beter uit dan wat de PS2 tegenwoordig gemiddeld uitpoept.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mass Effect zal ergens in het eerste kwartaal verschijnen en dan komen games als Motorstorm en Heavenly Sword uit. Dit zijn echter eerste generatie games en Mass Effect is dat niet, oftewel appels met ....?
Mass effect vergelijken met Motorstorm en Heavenly sword? Beetje rare vergelijking, maar goed. GoW is grafisch beter nog als welk spel op de PS3 wat aangekondigd staat of uit is. Motorstorm lijkt me persoonlijk niet zo boeiend, aangezien elk plaatje wat ik gezien heb gewoon zand,zand en nog eens zand is. Heavenly sword vind ik al helemaal niks, grafisch en de game zelf vond ik totaal niet spectaculair, deed me beetje aan N3 denken, en das een baggerspel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je een knappe vriendin ?quote:
Heb jij hem gespeeld dan? nee.quote:
Het is een Bioware game. Sommige mensen trekken het tactische element, de scope en de RPG stijl niet van hun games. Zelf zweer ik erbij. Het lijkt wel een volwassen KOTORquote:Op zaterdag 9 december 2006 09:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb jij hem gespeeld dan? nee.
dat hij zegt dat het hem niet leuk lijkt is precies hetzelfde als mensen die zeggen dat het ze wel leuk lijkt.
niet alle Space games zijn een Star Wars game natuurlijk. Ik ben juist blij dat er geen Star Wars stijl isquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:03 schreef twi het volgende:
Ik mis juist die Star Wars stijl. Een Star Wars game zonder Star Wars
ow zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:16 schreef twi het volgende:
Misschien zei ik 't verkeerd, maar ik vind het qua stijl en setting gewoon heel erg veel weg hebben van KotOR. Dat is net zoiets als Splinter Cell zonder Sam Fisher, Halo zonder de Master Chief. Er mist iets, waardoor ik er voorlopig geen echte eigen identiteit in zie.
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat iemand net zo goed kan zeggen dat het hem niet leuk lijkt dan dat mensen zeggen dat het ze wel leuk lijkt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is een Bioware game. Sommige mensen trekken het tactische element, de scope en de RPG stijl niet van hun games. Zelf zweer ik erbij. Het lijkt wel een volwassen KOTOR![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |