hier is die ¤22,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef Retarded het volgende:
doe trouwens toch maar een chrome/zilveren faceplate... past beter bij mn tv, dvd-speler en versterker. Iemand een goedkoop adresje?
Omdat het dan ook niet eens in de schaduw van LIVE kan staan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:41 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb nog nooit iemand gezien of gehoord over playstation online
3 maanden ¤24,-quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel is het nou eigenlijk precies per maand?
4.9991666666666666666666666666667 Euro Dit is ook nog afgerond en uitgaande van 59.99 voor een jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel is het nou eigenlijk precies per maand?
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euroquote:
Nicequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef -Bigore- het volgende:
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euro
38 euro voor een heel jaarquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef -Bigore- het volgende:
[..]
of neem contact op met aquila360, die heeft ze voor 38 euro
Ik heb hem een PM gestuurd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:07 schreef bigore het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/AQuila360
dit is um, ik heb z'n emailadres, als iemand geinteresseerd is moet ie mij maar mailen, stuur ik het door naar hem. Hij heeft er nog een aantal liggen voor 38 euro. Ik heb um zelf ook gebruikt, werkt perfect.
Nou, gestemdquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! Stem ipho please mede xbox 360'erswil niet spammen ofzo hoor. Ijsmeis al op mij gestemd dan?
Maar ik zag laatst viva pinata C.E heeft wel een vet hoesje trouwens! Toch maar eens over wegen te kopen..
Superman ruledquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:39 schreef TwyLight het volgende:
Vind je dat een leuk spel? Superman?
Ik heb de demo gespeeld en een wat reviews gelezen en het is eigenlijk de hele tijd hetzelfde, beetje rondvliegen wat brandjes blussen en een paar vijanden verslaan...
Ik was de demo na 10 minuten al zat
Had je dit niet al vijf keer gepost?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
wil niet spammen ofzo hoor.
Ik heb zelfs nog ff met het account van mijn vriendin op je gestemt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:39 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! Stem ipho please mede xbox 360'erswil niet spammen ofzo hoor. Ijsmeis al op mij gestemd dan?
Maar ik zag laatst viva pinata C.E heeft wel een vet hoesje trouwens! Toch maar eens over wegen te kopen..
Ik ook.... must have voor 2007quote:Op donderdag 7 december 2006 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
Een mod van het Mass Effect forum van ontwikkelaar Bio Ware heeft aangekondigt dat we komende vrijdag vooruit kunnen kijken naar een trailer van Mass Effect. Deze trailer zal zowel vanaf Marketplace als vanaf de Bio Ware site zijn te downloaden.
De trailer wordt aangekondigd als demo trailer, dus de kans is dat we net als een vorige trailer veel krijgen te zien van de gameplay van Mass Effect.
Mass Effect is een sci-fi RPG die komt van de makers van Star Wars: Knights of the Old Republic. De game zal zowel grensverleggende RPG elementen kennen , evenals een uitgebreid actie systeem.
Bron: Gamer.nl
Ben benieuwd naar dit spel kijk ik zo uit![]()
![]()
Heb intussen met hem gesproken en het geld overgemaakt. is wel een aardige kerelquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt mail, en Twilight ook. Succes ermee.
Die cam.. kwalitatief te vergelijken met een webcam van 15 eurie bij de MM toch?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
je kan ook een Vision Camera kopen, voor 90 euro. Zit een jaar live bij, 3 arcade-games, en iets van 400 punten geloof ik. En ook nog eens die camera. Goede deal dus
ik denk maximaal 10 euroquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die cam.. kwalitatief te vergelijken met een webcam van 15 eurie bij de MM toch?
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk maximaal 10 euro
maar nog is het een goede deal, aangezien alleen die camera werkt op de 360
een beetje wel natuurlijk, wat dat betreft goed dat MS moet bijbetalen voor elke verkochte consolequote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ik
Haal een PS3quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja precies.. maar we worden wel genaaid met die dingen vind ik
Vlgs mij komt die Ps3 niet eens op de markt.... en als die komt is die al verouderdquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Haal een PS3
Kun je je eigen headset, je eigen webcam etc. aansluiten
2 arcadegames en 200 puntenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:17 schreef kepler het volgende:
je kan ook een Vision Camera kopen, voor 90 euro. Zit een jaar live bij, 3 arcade-games, en iets van 400 punten geloof ik. En ook nog eens die camera. Goede deal dus
Ooit, eind 2009 ofzo komt ie vast wel naar Europa.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij komt die Ps3 niet eens op de markt.... en als die komt is die al verouderd
blueray word overschat namelijk.
Kun je mij ook nog mailen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:17 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt mail, en Twilight ook. Succes ermee.
Die van mij werkt anders ook op m'n pc hoor... Niet dat ik hem daar aan heb hangen want had al een webcam. Maar het nadeel van de camera is dat er gewoon nog te weiniggames voor zijn of games zijn die er gebruik van maken. Hopelijk gaat dat nog veranderen en anders jammer dan heb hem eigenlijk toch gekocht voor om uno en een jaar live in bezit te krijgen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk maximaal 10 euro
maar nog is het een goede deal, aangezien alleen die camera werkt op de 360
Jij ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb intussen met hem gesproken en het geld overgemaakt. is wel een aardige kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |