Het schijnt wel goed te werken hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef gijsje79 het volgende:
Beelden van C&C 3
Ziet er allemaal wel goed uit, maar voor een console.
Denk dat je deze games beter op de pc kan spelen.
Red Alert was trouwens briljant.
Ik heb nog een code voor een maand goldquote:Op donderdag 7 december 2006 16:36 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand een 2 dagen live code voor mijme live is net verlopen namelijk
Nee is het wat dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het schijnt wel goed te werken hoor
Heb je die demo van battlefield middleearth niet geprobeerd?
Ik denk gelijk of nauwelijks verschil. Duurt sowieso wel even voordat de PS3 de graphics van GoW evenaart en ze zijn er nog steeds niet over uit welke console nou krachtiger is. Het verschil zal in ieder geval minimaal zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef renz0r het volgende:
Wanneer de ps3 en de xbox360 hun beste graphics uitpoepen is dan de ps3 een tikkeltje beter of gelijk waardig?
Wat denken jullie?
De game heeft slechts één save en saven doe je in de toiletten of op de bank waar je als eerste meteen komt. Als je hier opslaat kun je vanaf dit punt weer verder, echt heb ik ook weleens gehad dat ik de game opsloeg, toen de verkeerde keuze aan klikte (is al wat langer geleden, dus vraag me niet meer precies van hoe of wat) en ik opnieuw kon beginnen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ehm, ik heb sinds gister Dead rising (geniaal maar tegelijkertijd ook ontzettend frustrerend spel) maar hoe de neuk sla ik een spel op zodat ik de volgende keer weer midden in (bijv. 2e dag) verder kan spelen? want als ik gewoon opsla, en dan stop, moet ik overnieuw beginnen, met alleen een hoger level. Maar gisteravond liep m'n 360 vast, en nu start ik 'm opnieuw op en ineens is er wel een savegame midden in dag 2?
Nou, geen reden meer dus voor mij om dat spel te halenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
lame. aan het eind van saints row gaat die dood
Ik wist 't al, maar je bent wel een idioot dat je dit zo postquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
hoeveel wil je ervoor hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb nog een code voor een maand gold
er is wel een manier om 2 saves te hebben , namelijk door middel van een truukje met een memorycard. save je spel op je memorycard en haal deze eruit, je krijgt dan een melding dat je hem er weer in moet doen, maar plug dan voor de gein een controller erin en haal deze dan ook weer weg. weg medlingenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
De game heeft slechts één save en saven doe je in de toiletten of op de bank waar je als eerste meteen komt. Als je hier opslaat kun je vanaf dit punt weer verder, echt heb ik ook weleens gehad dat ik de game opsloeg, toen de verkeerde keuze aan klikte (is al wat langer geleden, dus vraag me niet meer precies van hoe of wat) en ik opnieuw kon beginnen.
Je geeft zelf al het antwoord..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:57 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom komen er zoveel toffe spellen uit in 1 periode.
quote:Kerst
Whehe, fucking retardquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
lame. aan het eind van saints row gaat die dood
Mag ik je voeten kussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |