quote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ze bedoelen dat je live speelt en dan met een A4tje de helft van je scherm afplakt.
Ja ik heb het niet zo op ruimte spellen.. far and beyond gedoe.. 30000 lichtjaar afreizen om een ras te helpen enzo. Maar misschien is deze wel leuk, ik weet het niet?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:27 schreef masterdave het volgende:
[..]
Zie net dat ie de 21e pas komt, genoeg gehyped![]()
Niemand gaat toch met 2 man op 1 tv een compleet spel uitspelenquote:
Nee, jij speet monopoliquote:Op donderdag 7 december 2006 09:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet zo op ruimte spellen.. far and beyond gedoe.. 30000 lichtjaar afreizen om een ras te helpen enzo. Maar misschien is deze wel leuk, ik weet het niet?
Co-op gijs, geen splitscreenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef Magneet het volgende:
Strol doet dat toch ook met een vriend maar dan cod3. ZO gek is het niet hoor.
Ach, beter dan sommige achievements bij GRAW. Eerste van de wereld zin, zoveel uur online gameplay achter elkaar (8 meen ik?). Een paar leveltes terrorist hunten gaat dan nog wel, volgens mij is het niet de hele SP campagne.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niemand gaat toch met 2 man op 1 tv een compleet spel uitspelen
voor het eerst dat ik diet zie bij een spel, hoop ook voor het laatst
Offline co-op en splitscreen is toch hetzelfde? Kan me wel voorstellen dat je sommige games zo speelt hoor. Halo 1 en 2 zo uitgespeeld met m'n zwager, nu ook weer met Gears of War. Sterker nog, ik ben van plan Gears gedurende de komende weken elk weekend zo een stukje verder te komen. Ben er een beetje klaar mee om elke game die ik heb na een week uit te hebben gespeeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Co-op gijs, geen splitscreen
Veteran Hunterquote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, beter dan sommige achievements bij GRAW. Eerste van de wereld zin, zoveel uur online gameplay achter elkaar (8 meen ik?). Een paar leveltes terrorist hunten gaat dan nog wel, volgens mij is het niet de hele SP campagne.
Waarom niet, ik speel halo2 ook vaak splitscreen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Niemand gaat toch met 2 man op 1 tv een compleet spel uitspelen
voor het eerst dat ik diet zie bij een spel, hoop ook voor het laatst
Wij doen het op de ouderwetse manier. De controler doorgeven als je dood bent.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:38 schreef Magneet het volgende:
Strol doet dat toch ook met een vriend maar dan cod3. ZO gek is het niet hoor.
aha, dacht dat je het echt split screen deedquote:Op donderdag 7 december 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij doen het op de ouderwetse manier. De controler doorgeven als je dood bent.
Ik speel Gears nu ook met een maatje op Insane online coop. Lekker rustig aan, al een week niet gedaan. Tis leuk om het nog achter de hand te hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef twi het volgende:
. Sterker nog, ik ben van plan Gears gedurende de komende weken elk weekend zo een stukje verder te komen. Ben er een beetje klaar mee om elke game die ik heb na een week uit te hebben gespeeld.
ik speel GoW eigenlijk alleen voor de SP of Co-opquote:Op donderdag 7 december 2006 11:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik speel Gears nu ook met een maatje op Insane online coop. Lekker rustig aan, al een week niet gedaan. Tis leuk om het nog achter de hand te hebben
De SP campaign zit er wel in hoor, maar dat bedoelen ze niet, het zijn een stuk of 12 TH mapsquote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, beter dan sommige achievements bij GRAW. Eerste van de wereld zin, zoveel uur online gameplay achter elkaar (8 meen ik?). Een paar leveltes terrorist hunten gaat dan nog wel, volgens mij is het niet de hele SP campagne.
[..]
Ik had m gelinkt via een gamesite, en hun hadden hem hier vandaan: http://www.talismoon.com/cgi-bin/version2/engine.pl?page=homequote:Op donderdag 7 december 2006 13:31 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hey, enige tijd geleden zag ik zo'n tijgerprint pluche faceplate-plaatje voor de xbox. Weet iemand toevallig waar die vandaan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |