Wat let je?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef Heintje het volgende:
De Op mag wel eens aangevult worden met de afgelopen 11 delen.
Gewoon kappen met de OP en enkel een plaatje en een link naar wiki plaatsen voor alle info. Ik krijg er RSI in mn scrolvinger van.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef Heintje het volgende:
Pas het in de WIki aan zou ik zeggen!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:17 schreef Heintje het volgende:
Gebruik het knopje "End" of "Page down" op je toetsenbordquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon kappen met de OP en enkel een plaatje en een link naar wiki plaatsen voor alle info. Ik krijg er RSI in mn scrolvinger van.
[Xbox 360 #168] Het einde van het wachten is in zichtquote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Heintje het volgende:
De OP is op de Wiki aangepast.
Alleen de delen 168 169 en 170 linken nog naar 163. Ik heb die niet in mijn MyAT staan namelijk. Dus als iemend die ff aanpast of de nummers van die topics doorgeeft....
ik zal jou eens kappenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon kappen met de OP en enkel een plaatje en een link naar wiki plaatsen voor alle info. Ik krijg er RSI in mn scrolvinger van.
Donequote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef Heintje het volgende:
Nou nog iemand die de OP van dit topic update.
Yup, toffe game ga hem zeker halenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Crackdown ziet er echt steeds toffer uit, die nieuwe trailers is echt leuk.
Je hebt genoeg centen voor je xbox?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup, toffe game ga hem zeker halen.
http://www.xboxyde.com/stream_3358_en.html
Hier nog 1.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef masterdave het volgende:
Ik heb een kutdag!
Ik heb hier een paar IMAX 720p WMV-HD filmpjes staan, die zijn ca. 2-2,5GB voor 40minuten. Dus dat komt wel overeen met een anderhalf á 2 uur durende film op 6GB.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
Microsoft bied HD films aan van 6 GB!!! Een normale DVD is 9 gigabyte... Dus de bitrate moet erg omlaag zijn gehaald als je een HD film in 6 GB wil krijgen....
Youtube HD film ftw
Ik heb er geen verstand van maar, zonder menus en extra's en subtitles zou het toch best kunnen?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
Microsoft bied HD films aan van 6 GB!!! Een normale DVD is 9 gigabyte... Dus de bitrate moet erg omlaag zijn gehaald als je een HD film in 6 GB wil krijgen....
Youtube HD film ftw
Dan heb je wel de hoge resolutie.. Maar zeker niet de kwaliteit die je krijgt bij een blue ray of HD DVD.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar, zonder menus en extra's en subtitles zou het toch best kunnen?
Nee okay, maar je betaald er ook minder voor natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 13:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan heb je wel de hoge resolutie.. Maar zeker niet de kwaliteit die je krijgt bij een blue ray of HD DVD.
Dat moet nog blijken. Ik denk niet dat de prijs van een HD DVD in de videotheek zoveel zal schelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee okay, maar je betaald er ook minder voor natuurlijk
series mag je wel houden (of opnieuw downloaden na deleten), films kun je inderdaad alleen maar huren. Videotheken bestaan echter niet voor niks nog steeds, blijkbaar is er dus nog steeds behoefte aanquote:Op donderdag 23 november 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja, je mag ze niet houdenKutservice
Crackdown komt pas in de zomer van 2007 uitquote:Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je hebt genoeg centen voor je xbox?
Ja slimmerikquote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef BMH het volgende:
Youtube HD film ftw
En toch zou dit een reden zijn om eens MS-points aan te schaffenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:51 schreef kepler het volgende:
[..]
series mag je wel houden (of opnieuw downloaden na deleten), films kun je inderdaad alleen maar huren. Videotheken bestaan echter niet voor niks nog steeds, blijkbaar is er dus nog steeds behoefte aan
voorlopig krijgt Nederland toch alleen maar de series die op dit moment in Nederland draaien... Moet je dus moeilijk gaan doen met Amerikaanse accounts enzo. Ik ben benieuwd wat er hier allemaal gaat komenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toch zou dit een reden zijn om eens MS-points aan te schaffen
maar kan je ook in je badjas/boxershort naar de videotheek?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben sneller heen en weer naar de videotheek dan dat ik 6GB download via marketplace.
Just pop your head up...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef masterdave het volgende:
Het is ook gewoon onzin, maar goed, vandaan is alles onzin, want kep gewoon een hoeredag op me werk,thuis en overal, somebody shoot me?
Ik wil ook wel een keer op je schieten Davequote:Op donderdag 23 november 2006 14:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Just pop your head up...
Hahaha, volgens mij begrijp jij het 'universele' aspect van deze AB niet... hij's bruikbaar op Mediacenters (met de MS ir receiver) en op de Xbox360, maar niet voor gewone TV's of andere appratuurquote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
heeft iemand ervaring met de universele afstandsbediening van de 360? Dus niet die kleine, maar de echte
[afbeelding]
Werkt tie gewoon op alle TV's? Maar kan ik hem ook gebruiken voor mn radio?
En is het mogelijk om hem signalen te leren? (zodat ik ook mijn AV-switch kan bedienen)
De marketplace is altijd open en als ik bijv. ziek ben ikan ik niet naar de videotheek.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben sneller heen en weer naar de videotheek dan dat ik 6GB download via marketplace.
Er is wel minder licht bij GoW though.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Voor de mensen die klagen dat GoW flets is...
Maar de film begint toch al als die bijvoorbeeld 10 % binnen heeft de rest haalt die gewoon onder de film binnen. dus je kunt al vrij snel de film kijken lijkt mij.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De marketplace is altijd open en als ik bijv. ziek ben ikan ik niet naar de videotheek.
Dat voorbij gaande aan het feit dat ik gewoon de 480p versie zou downen
Koop een Logitech Harmony 555quote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
heeft iemand ervaring met de universele afstandsbediening van de 360? Dus niet die kleine, maar de echte
[afbeelding]
En is het mogelijk om hem signalen te leren? (zodat ik ook mijn AV-switch kan bedienen)
Geen idee, maar ik zag dat hij bij de mediamarkt zoetermeer (en misschien ookbij andere) 44 euro isquote:Op donderdag 23 november 2006 14:53 schreef Mister_T het volgende:
Hoe is Viva Pinata? Vond er altijd wel leuk uitzien! Mensen die er ervaring mee hebben?
echt waarquote:Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef 1-0-Ed het volgende:
[..]
Hahaha, volgens mij begrijp jij het 'universele' aspect van deze AB niet... hij's bruikbaar op Mediacenters (met de MS ir receiver) en op de Xbox360, maar niet voor gewone TV's of andere appratuur![]()
ik twijfel ook nog om deze te halen..quote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
dus alleen maar de standaard-functies, is in principe wel genoegquote:De afstandsbediening ondersteunt universele tv- en consolefuncties, zoals volumeregeling en -demping en het selecteren van opeenvolgende zenders.
Nah, I'm only happy when it rains...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is wel minder licht bij GoW though.
CliffyB is namelijk geen aanhanger van het blue sky initatief
Blauwe lucht in games
Precies. Bovendien kijk ik zo weinig films dat een pasje voor de videotheek gewoon verspilde moeite is voor mij. En omdat ik al bijna nooit films zie maakt de iets hogere prijs voor mij niet uit. Ik ben dus zeer blij als de service naar Europa komt en zal er dan zeker eens gebruik van maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
De marketplace is altijd open en als ik bijv. ziek ben ikan ik niet naar de videotheek.
Dat voorbij gaande aan het feit dat ik gewoon de 480p versie zou downen
Idd ik zou graag in omgevingen zoals dit vechten/shootenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Er is wel minder licht bij GoW though.
CliffyB is namelijk geen aanhanger van het blue sky initatief
Blauwe lucht in games
Ha..haa.........haaa wheel grappig Iphoquote:Op donderdag 23 november 2006 16:38 schreef Ipho het volgende:
MMaRsu is ook nooit meer op xbox live.
Die tuinen in Kameo waren echt zó mooi though.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, I'm only happy when it rains...
Huh ?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:24 schreef CrazyCavia het volgende:
Zet de valuta eens op euro's.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop een Logitech Harmony 555![]()
is al een tijdje niet meer helaas.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Huh ?
Sinds wanneer hebben ze dat veranderd? Tot nu toe kon ik altijd gewoon in ponden betalen... Vreemd hoor... Maar met de prijzen op euro's is hij wel te bestellen dus, voor ¤37,49.
Hmm, ik dacht dat je al een nieuwe xbox had aangezien je gisteren nog online bent geweestquote:Op donderdag 23 november 2006 16:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ha..haa.........haaa wheel grappig Ipho
quote:MMaRsu NL 3357 Offline
Last seen 11/22/2006
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
Hmm, ik dacht dat je al een nieuwe xbox had aangezien je gisteren nog online bent geweest
[..]
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik MMarsu was zou ik of snel de politie bellen zodat ze hem/haar kunnen tracen, of hier voorlopig niet meer komen
Ja, net nadat ik de reactie had geplaatst was hij weer even online.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren? Hij was vandaag nog online?19 minuten geleden.
Ja? Oh dat zie ik niet als ik met mijn tweede account inlog en mijn andere check.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:07 schreef Wessiej het volgende:
Hij ging net op xbox.nl kijken naar berichten, dan staat er dat die is aangemeld
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:30 schreef Gamedemon het volgende:
WessieJ hoe kom jij al aan rainbow six man
GD,... je gaat me toch niet vertellen dat je dat niet zag toch?quote:
Zo stond het er nietquote:
Gister?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
is al een tijdje niet meer helaas.
Als je in ponden bestelde was je altijd voordeliger uit...
[..]
Hmm, ik dacht dat je al een nieuwe xbox had aangezien je gisteren nog online bent geweest
[..]
eerst verschuil je je achter de bank, daar spring je over heen en sprint met een rotgang naar een kamerplant die recht tegen over de deur van je kamergenoot staan. Hier kom je even tot adem, maar kort daarna sprint je richting de deur en drukt je rug tegen de muur naast de deur.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:05 schreef MMaRsu het volgende:
Hmmz de router staat in de kamer naast me, in de kamer van een ex huisgenoot. Jammergenoeg is die kamer op dit moment op slot.
Hoe kan ik er precies achter komen? Ben niet zo technisch enzo
ow... dan laat maar...quote:Op donderdag 23 november 2006 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
Nee die gast woont hier niet meer, die kamer staat nu leeg
Jij weer wel hequote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
Maak daar maar 31 van, ik heb Vegas nu ook. Maar Gameplay is wel leuk. Klein maar fijn. Wii blijft tof, PS3 valt me enorm tegen.
En in Gears of War-style het gebouw door rennen is hilarisch! Je had die gezichten moeten zien....
lol, met een macadres kan je nog steeds niet, ik wil me geld terug van de inzamelingsactiequote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef MMaRsu het volgende:
Vandaag idd wel om berichten te checken. Maarja zonder mac adress kan de politie helemaal niks tracken dus heb ik er niks aan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb jij al je achievement gehaald om jezelf in het spel te zetten met de camquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:34 schreef =HellFire= het volgende:
Maak daar maar 31 van, ik heb Vegas nu ook.
Die is er niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:37 schreef Hamburcher het volgende:
Die nieuwe Brothers in Arms zou ook op de gameplay zijn, die ga ik wel even checken. Daarna smeer ik hem meteen naar speed and design.
Gameplay 2006 daar staat het vast. Overigens moet iedereen die PS3 maar even bekijken want het stelt écht weinig voor. Zit geen een titel bij die zich kan meten aan de huidige Xbox 360 games (sterker nog, volgens mij waren Kameo, CoD2, PGR3 en Condemned gewoon net zo mooi als wat ik daar heb gezien)quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:17 schreef masterdave het volgende:
Kan je gewoon zondag naar die gameplay gaan, of moet ik kaartjes hebben?en waar is het eigenlijk, want wil die PS3 wel is eventjes zien.
Ik wil eigenlijk wel zondag even gaan, maar weet niet of me vriendin mee wil nog, of misschien iemand hier?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:06 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga wel gwn lkkr rondlopen en doen..
MS zou je idd kunenn helpen, niet dat ze dat gaan doen denk ik.quote:
Mmm, crap. Zijn er verder nog 360 games dan die niet de eerst volgende week al in de winkel liggen?quote:
Ja Mass Effect en Halo 3 zijn speelbaar. Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Mmm, crap. Zijn er verder nog 360 games dan die niet de eerst volgende week al in de winkel liggen?
Mass Effect perhaps?
Die kun je verwachten. Niet meer en niet minder.quote:Nieuwe Xbox 360 games waren dan weer wel massaal aanwezig. Zo zijn games als Lost Planet, Viva Pinata, Dead or Alive: Xtreme Beach Volleyball 2, Eragon, Rainbow Six: Vegas, Bionicle Heroes, Cars, Superman Returns, Phantasy Star Universe, Fuzion Frenzy 2 allemaal gewoon speelbaar. Daarnaast zijn ook vrijwel alle games die de laatste maanden verschenen zijn van de partij, bijvoorbeeld Tony Hawk Project 8, Call of Duty 3, FIFA 07, NHL 07 en noem ze allemaal maar op.
Zijn er ook plekken waar je gewoon lekker kan hangenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja Mass Effect en Halo 3 zijn speelbaar. Wat denk je zelf
[..]
Die kun je verwachten. Niet meer en niet minder.
Ubisoft standquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zijn er ook plekken waar je gewoon lekker kan hangenmet of zonder game..?
Gezien de ontwikkelaar...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:51 schreef devv05 het volgende:
Sierra werkt aan next-gen titel voor Xbox 360 en PS3
Mogelijk gaat het om F.E.A.R. 2... eerst eerste deel nog maar eens spelen dan
Is die optie achievement gebonden?quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heb jij al je achievement gehaald om jezelf in het spel te zetten met de cam![]()
echt waar, WHO GIVES A FUCK?!?!?!quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:34 schreef wc-eend het volgende:
Eerlijk gezegd best wel klote dat die achievement camera gebonden is, ik heb geen camera dus kan ik die achievement niet halen, net als pgr3 die achievement dat je op gotham tv moet komen.. die zal ik nooit halen.. dat vind ik wel zonde..
Ik dus.. ik vind achievements leuk om te behalen maar vind het zonde als dalijk achievements hardware matig gaan worden..quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef masterdave het volgende:
[..]
echt waar, WHO GIVES A FUCK?!?!?!
ga je mond es spoelen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:58 schreef Diablos79 het volgende:
Net de Superman Returns demo gechecked.. Wat een troep.. Zit niet eens de muziek van Superman is.
Even een schopje.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef Egamer het volgende:
Ok, ik heb de kans om één Xbox 360 game te krijgen voor Sinterklaas. Alleen, welke?Gears of War hoop ik te winnen via Fok!games, dus die valt even af. Welke zijn aanraders?
Hmm CoD3 is een zeker goed idee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef linuxje het volgende:
[..]
idd, ik vond hem wel grappig
[..]
CoD 3 ? Viva Piñata?
En jij je ogen als je niet doorhebt dat het bagger isquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Rainbow Six: Vegas?
demo's staan op marketplace, dus je kunt even kijken of je dat leuk vindt
Zet je rose supermanbril eens afquote:
Ach, die achievements klopt toch al niet veel van. Iemand die met 2 spellen de volle 1000 punten zou halen is volgens dat systeem net zo 'goed' als iemand met 20 spellen waar diegene maar 100 punten per spel behaaldquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:39 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik dus.. ik vind achievements leuk om te behalen maar vind het zonde als dalijk achievements hardware matig gaan worden..
Als ik al naar achievements kijk dan is het per game. Ik zie iemand met een gamerscore van 20.000 als iemand met tijd teveel. Dat is natuurlijk relatief, want over een jaar of 2 zit ik daar ook wel aan, uiteraard.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ach, die achievements klopt toch al niet veel van. Iemand die met 2 spellen de volle 1000 punten zou halen is volgens dat systeem net zo 'goed' als iemand met 20 spellen waar diegene maar 100 punten per spel behaald
Achievements zijn dus eigenlijk gewoon een manier om mensen te stimuleren games te kopen en dat met die camera is helemaal belachelijk...Maar toegegeven, af en toe een achivement halen is wel geinig
Ik denk dat je superman-fan moet zijn om het spel enigszins te kunnen waarderen. Ik geef toe dat het niet het beste spel van het jaar is (verre van), maar ik ga me er zeker een hoop uurtjes mee vermakenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:47 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Zet je rose supermanbril eens af
Spel is gewoon slecht, ziet er niet uit en is saai. En heeft verder weinig sfeer van de film. Erg jammer, superman is tof maar dit spel helaas niet![]()
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Ik had het er gisteravond over op xbox live met Retuobak en Roy
Wat zou het tof zijn als ze bij bepaalde games ook je voice chat verneuken als er bijvoorbeeld een flashbang word gegooit met rainbow six, dat je echt je team even niet meer hoort, of vervormt.
Dat zou pas tof zijn! Doen ze een keer wat leuks met de voice chat als ze dat zouden toepassen!
Omdat het effect van een flashbang ook tijdelijk verlies van gehoor is?quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?
Ah,.. de oude achievements discussie. Ik zie het anders. Achievements is een manier om meer uit een spel te halen. Het spel toch net iets verder te verkennen en te gamen dan normaal. Althans... zo zie ik het.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:55 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Achievements zijn dus eigenlijk gewoon een manier om mensen te stimuleren games te kopen en dat met die camera is helemaal belachelijk...Maar toegegeven, af en toe een achivement halen is wel geinig
Zou zeker cool zijnquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Omdat het effect van een flashbang ook tijdelijk verlies van gehoor is?
En het zou tof zijn als je in die periode ook geen voice comm had, dat maakt flashbangs wat effectiever in MP nog.
Hey, dat is tof!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Wat zou het tof zijn als ze bij bepaalde games ook je voice chat verneuken als er bijvoorbeeld een flashbang word gegooit met rainbow six, dat je echt je team even niet meer hoort, of vervormt.
Dat zou pas tof zijn! Doen ze een keer wat leuks met de voice chat als ze dat zouden toepassen!
is dat niet al zo? Of is dat alleen het omgevings-geluid?quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:56 schreef Gamedemon het volgende:
Alleen omgevingsgeluid.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:17 schreef kepler het volgende:
[..]
is dat niet al zo? Of is dat alleen het omgevings-geluid?
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!quote:Op zaterdag 25 november 2006 09:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat heeft een flashbang met de mogelijkheid om fatsoenlijk te praten te maken?
Niet goed genoeg. Je moet op z'n minst een gehoorbeschadiging oplopen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!
Zou pas tof zijn als de comm met je maten ook tijdelijk wegvalt als je die piep hoort
Dat is idd wel een goed ideequote:Op zaterdag 25 november 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Praten kan nog gewoon, maar horen niet!
Zou pas tof zijn als de comm met je maten ook tijdelijk wegvalt als je die piep hoort
Netjes hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef twi het volgende:
Vandaag een wireless controller ontvangen ter compensatie dat het zo lang duurt met de reparatie van m'n X360
Nu dat klereding zelf nog terug
Als je met 2 hotshots in de room zit die op Gotham TV komen, terwijl je zelf niet zo goed bent, krijg je die achievement toch ook? Bij PGR3 heb je trouwens ook een achievement waarbij je bij de finale van een tournament moet zitten ofzo. Ook zo'n achievement die veel te moeilijk is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:34 schreef wc-eend het volgende:
net als pgr3 die achievement dat je op gotham tv moet komen.. die zal ik nooit halen.. dat vind ik wel zonde..
Hoe lang duurt dat al?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef twi het volgende:
Vandaag een wireless controller ontvangen ter compensatie dat het zo lang duurt met de reparatie van m'n X360
Nu dat klereding zelf nog terug
15 oktober heb ik gebeld. Tot afgelopen maandag geprobeerd labels te krijgen (tig keer bellen, tig keer via verschillende manieren proberen te krijgen) en sinds dinsdag is 'ie in Duitsland. Kan dus nog wel een tijdje duren...quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat al?
Mij zijn ze al sinds september aan het terugbellen, want ze deden normaal niet aan compensatie
Ah dat is helemaal kutquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
15 oktober heb ik gebeld. Tot afgelopen maandag geprobeerd labels te krijgen (tig keer bellen, tig keer via verschillende manieren proberen te krijgen) en sinds dinsdag is 'ie in Duitsland. Kan dus nog wel een tijdje duren...
Ik kijk best veel TV de laatste tijd, maar nog niet 1 keer een GoW reclame gespot. Wordt wel doodgegooid met CoD3 en Pro Evo 6 reclames.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:31 schreef twi het volgende:
En dan word ik nu gepijnigd met Gears of War reclames op TV verdomme
Ach, een controller a 45 euro is best te doen. Kon ook kiezen uit Kameo, PD0 of PGR3quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:27 schreef TwyLight het volgende:
Als die sinds oktober al weg is hadden ze wel wat meer compensatie mogen geven.
Dat is wel erg lang
Zo zie ik het ook, het geeft games, vind ik, meer replay waarde.. maarja sommige achievements..quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.. de oude achievements discussie. Ik zie het anders. Achievements is een manier om meer uit een spel te halen. Het spel toch net iets verder te verkennen en te gamen dan normaal. Althans... zo zie ik het.
Als ik het goed heb, dan had je in duitsland eerst de saturn, toen is de eigenaar door gegaan met mediamarkt in duitsland en toen met mediamarkt in nederland en toen saturn in nederland.. Denk dat de eigenaar wel rijk isquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:04 schreef Klonk het volgende:
ik wil even mijn koopje van de dag melden, ik was bij de Saturn in Duitsland (net zoiets als de Mediamarkt) en daar kosten alle faceplates maar 5 euro 97 per stuk
dus ik heb gelijk een paar meegenomen
Ik hoop dat MS er software matig een ban op kan zettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef devv05 het volgende:
Binnenkort muis en toetsenbord voor Xbox 360
Erg handig voor de PC-gamers onder ons die nog twijfelden over een aanschaf
Omdat je gewoon teveel voordeel hebt in FPS multiplayer games met een toetsenbord-muis combi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef devv05 het volgende:
Waarom hoop je dat?
Klopt inderdaad. Zou je eigenlijk aparte servers moeten hebben ofzo. Maar of dat realiseerbaar zal zijn...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je gewoon teveel voordeel hebt in FPS multiplayer games met een toetsenbord-muis combi.
hoe het precies zit weet ik niet, maar ze Saturn en Mediamarkt zijn inderdaad van dezelfde eigenaar, boeit ook niet, heb nu 3 faceplates voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, dan had je in duitsland eerst de saturn, toen is de eigenaar door gegaan met mediamarkt in duitsland en toen met mediamarkt in nederland en toen saturn in nederland.. Denk dat de eigenaar wel rijk is
Omdat als ik met toetsenbord en muis wil spelen ik mijn 400 euro dan wel in nieuwe PC hardware steek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef devv05 het volgende:
Waarom hoop je dat? Mja het is wel oneerlijk, maar biedt ook weer een voordeel.
Dat is wat te radicaal. Denk bij racegames bijvoorbeeld aan stuurwielen etc.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat als ik met toetsenbord en muis wil spelen ik mijn 400 euro dan wel in nieuwe PC hardware steek.
Iedereen moet dezelfde voor en nadelen hebben op xbox live, period
Die komt er geloof ik niet. Spel heeft geen demo nodigquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:31 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom si er nog geen Gears Of War demo te vinden op Marketplace?
Stuurwiel vind ik persoonlijk geen verschil maken tussen winnen en verliezen zoals dat bij tobo/muis combi wel verschil maaktquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wat te radicaal. Denk bij racegames bijvoorbeeld aan stuurwielen etc.
Kun je er pinnen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Wessiej het volgende:
Naar de Gameplay gegaan, niet echt heel boeiend, maar daar lag wel al Rainbow Six te koop!
Maar even meegenomen.
Voor hoeveel knakkers was hij in jouw bezitquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:02 schreef Wessiej het volgende:
Naar de Gameplay gegaan, niet echt heel boeiend, maar daar lag wel al Rainbow Six te koop!
Maar even meegenomen.
60quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:51 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Voor hoeveel knakkers was hij in jouw bezit?
Waarom zouden? USB toetsenborden werken gewoon al. Alleen niet voor gameplay.quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:24 schreef Heintje het volgende:
MS moet gewoon zelf met een uit tobo achtig iets komen. En dat spellen zelf bepalen op ze het onder steunen. En eventueel dat het zelfs op server nivo te bepalen is. En in ranked zowieso niet.
Als ze dat doen dan zullen ze wel een stuk meer RTSen verkopen.
Werkt ook gewoon onder XP?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:46 schreef Ash het volgende:
http://tversity.blogspot.com/
http://forums.tversity.com/viewtopic.php?p=14300#14300
Ik heb hem al getest en het werkt tot nu toe naar behoren, Divx/Xvid streamen zonder Windows Media Connect of een Media Centre PC te hebben.
Ik vind dat met de huidige controller niet goed een RTS te spelen is. Dus daar mogen ze van mij wel iets anders voor ontwerpen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sodeflikker op met je toetsenbord en muis voor de 360. gewoon iedereen een controller, zoals het ontworpen is.
Of je speelt een RTS gewoon op de PC, daar heb je wel een muis, probleem opgelost SLOTJEquote:Op zondag 26 november 2006 00:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind dat met de huidige controller niet goed een RTS te spelen is. Dus daar mogen ze van mij wel iets anders voor ontwerpen.
Iets met een muis lijkt me dan ook niet echt handig maar iets met een trekbal of zo zou best kunnen. En dan nog iets moet wat konppen er op voor shortcuts. Dan kun je ook gewoon goed een RTS met micromanagment spelen op een console.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die komt er geloof ik niet. Spel heeft geen demo nodig
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sodeflikker op met je toetsenbord en muis voor de 360. gewoon iedereen een controller, zoals het ontworpen is.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Helemaal eens met beidenquote:Op zondag 26 november 2006 00:10 schreef Gamedemon het volgende:
Of je speelt een RTS gewoon op de PC, daar heb je wel een muis, probleem opgelost SLOTJE
Yep, daar werk ik ook mee.quote:
Volgens mij is hij wel compleet NL hoor, vergeet niet dat er ook veel kinderen zullen zijn die hem krijgen voor kerst oid. Tenminste, aan dat Interactieve Filmpje van marktplaats te zien dan...quote:Op zondag 26 november 2006 10:39 schreef twi het volgende:
Zal wel gewoon Engels zijn hoor.
Viva Pinata lijkt me trouwens ook geweldig. Zit zelfs te twijfelen tussen die en Rainbow Six, nu Gears of War er toch ligt. Beetje variatie in games kan geen kwaad
Tegenvallen ook.quote:Op zondag 26 november 2006 12:13 schreef twi het volgende:
In trap niet weer in die GRAW hype. Online vond ik 'm vies tegenvallen, offline was het ook mijn ding niet. Nee, dan trap ik liever in de Viva Pinata hype![]()
Zelf hou ik meer van GR dan RBS.quote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef twi het volgende:
Yup, de maps waren veel te groot, de graphics waren kut vergeleken met de SP en de controls waren ook nog eens anders. Missions waren dan nog wel een beetje leuk, maar heb je die eenmaal gehaald dan interesseert het je ook niet echt meer of je levend of dood de eindstreep haalt. Nee, geef mij maar wat meer actie in een shooter. Rainbow Six zal me veel meer aanspreken, maar met Gears of War zie ik die niet zo populair worden online hier op FOK!
Dan ben je wel weer ff klaar.quote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwste aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan er weer tegenaan.
errr, de x360 adverteert met HDTV signaal, en er is gewoon GEEN hdmi kabel verkrijgbaar?quote:Op zondag 26 november 2006 11:43 schreef twi het volgende:
Component kabel die bij een premium zit is ongeveer wel het beste beeld wat je er uit kunt halen. Totdat er HDMI uit komt valt er niet zo veel te verbeteren. Vergeet geen optisch kabeltje te kopen zodat je 'm op je surround set aan kunt sluiten. En natuurlijk een of andere vorm van accupack. Of dat nu een Play & Charge kit is of wat anders met een oplaadbare accu. Play & Charge bevalt uitstekend, gewoon doorspelen met een kabeltje als de accu leeg is.
HDMI is niet vereist voor HD signaal hoorquote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Silentuz het volgende:
[..]
errr, de x360 adverteert met HDTV signaal, en er is gewoon GEEN hdmi kabel verkrijgbaar?
raar, maargoed, gelukkig kan ik gewoon de component plugs in mn tv proppen
heb geen 5.1 set aan mn tv hangen, alleen een 2.1, dus das verder prima.
GoW word ook vrijwel alleen co op gespeeld hier op fok hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 12:17 schreef twi het volgende:
Yup, de maps waren veel te groot, de graphics waren kut vergeleken met de SP en de controls waren ook nog eens anders. Missions waren dan nog wel een beetje leuk, maar heb je die eenmaal gehaald dan interesseert het je ook niet echt meer of je levend of dood de eindstreep haalt. Nee, geef mij maar wat meer actie in een shooter. Rainbow Six zal me veel meer aanspreken, maar met Gears of War zie ik die niet zo populair worden online hier op FOK!
quote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GoW word ook vrijwel alleen co op gespeeld hier op fok hoor.
Zo nu en dan zitten er wat fokkers online in een versus potje, zoals ik, BHM, Kabouter, Goku en paarse_paashaas (ik sla mss iemand over) maar voorderest zie ik niemand versus doen
Compleet seamless TOT iemand uit je game gaat.. Dan stopt het spel namelijk abrupt en kun je weer opnieuw beginnen vanaf de laatste checkpointquote:Op zondag 26 november 2006 13:18 schreef twi het volgende:
Verschil is dat GoW de SP campaign compleet seamless co-op is, als ik me niet vergis. De MP van Ghost Recon is een slap aftreksel van de SP, zowel grafisch als qua gameplay.
True, de co op is fantastisch, maar zover ik het in de reviews lees schijnt het bij RB:Vegas ook op die manier te gaan werken als ik me niet vergisquote:Op zondag 26 november 2006 13:18 schreef twi het volgende:
Verschil is dat GoW de SP campaign compleet seamless co-op is, als ik me niet vergis. De MP van Ghost Recon is een slap aftreksel van de SP, zowel grafisch als qua gameplay.
Ik wel. Kan ik me DVD-speler gewoon aansluiten op de component (nu scart).quote:Op zondag 26 november 2006 12:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
HDMI is niet vereist voor HD signaal hoorMaar hij komt wrs februari ofzo, die HDMI kabel. Al zie ik er de noodzaak niet van in.
Dat is wel idioot slecht danquote:Op zondag 26 november 2006 13:22 schreef BMH het volgende:
Compleet seamless TOT iemand uit je game gaat.. Dan stopt het spel namelijk abrupt en kun je weer opnieuw beginnen vanaf de laatste checkpoint![]()
Componentquote:Op zondag 26 november 2006 12:28 schreef Silentuz het volgende:
[..]
errr, de x360 adverteert met HDTV signaal, en er is gewoon GEEN hdmi kabel verkrijgbaar?
raar, maargoed, gelukkig kan ik gewoon de component plugs in mn tv proppen
heb geen 5.1 set aan mn tv hangen, alleen een 2.1, dus das verder prima.
Checkpoints zijn heel frequent en het is absoluut geen probleemquote:Op zondag 26 november 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is wel idioot slecht danNouja, als de checkpoiints redelijk frequent zijn ook niet zo'n heel groot problem. Wel heel erg slordig.
Heb ik een mooi kastje voor, daardoor kan ik tot 4 component apparaten tegelijk aansluitenquote:Op zondag 26 november 2006 13:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wel. Kan ik me DVD-speler gewoon aansluiten op de component (nu scart).
Neemt niet weg dat het drop-in systeem WEL werkt en het drop-out NIET...quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Checkpoints zijn heel frequent en het is absoluut geen probleem
Tis wel een probleem als je met vreemden speelt.. Die droppen namelijk zonder aankondiging weg. Is me al enkele keren gebeurd.quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Checkpoints zijn heel frequent en het is absoluut geen probleem
Ik gister nog.. en savonds gepokerd in coopquote:Op zondag 26 november 2006 13:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GoW word ook vrijwel alleen co op gespeeld hier op fok hoor.
Zo nu en dan zitten er wat fokkers online in een versus potje, zoals ik, BHM, Kabouter, Goku en paarse_paashaas (ik sla mss iemand over) maar voorderest zie ik niemand versus doen
Hmm wat kost dat?quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik een mooi kastje voor, daardoor kan ik tot 4 component apparaten tegelijk aansluitenWerkt perfect.
Ik heb , heb nu mijn ps2 en 360 via component volgende maand nog een wii , dan wil ik de 2 hdmi aansluitingen op mijn tv tog wel gebruiken , ze zitten er niet voor niks opquote:Op zondag 26 november 2006 12:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
HDMI is niet vereist voor HD signaal hoorMaar hij komt wrs februari ofzo, die HDMI kabel. Al zie ik er de noodzaak niet van in.
Welke en hoeduur ?quote:Op zondag 26 november 2006 14:00 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik een mooi kastje voor, daardoor kan ik tot 4 component apparaten tegelijk aansluitenWerkt perfect.
Zo goed als geen kwaliteitsverlies (ik zie iig met blote oog geen verschil)quote:Op zondag 26 november 2006 14:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hmm wat kost dat?
En is dat zonder kwaliteitsverlies?
Prima ding, heb 'm ook staan.quote:Op zondag 26 november 2006 15:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zo goed als geen kwaliteitsverlies (ik zie iig met blote oog geen verschil)
[afbeelding]
4-voudig component video switch - 39,99 euro
Ben erg tevreden
En het was best nog wel lachen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik gister nog.. en savonds gepokerd in coop
Imo speel je die co op ook niet met vreemden maar alleen met friendsquote:Op zondag 26 november 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis wel een probleem als je met vreemden speelt.. Die droppen namelijk zonder aankondiging weg. Is me al enkele keren gebeurd.
Welke heb je en wat zoek je.quote:Op zondag 26 november 2006 17:58 schreef Ipho het volgende:
Ik heb ernsitg de drang morgen nieuwe 360 game te kopen welke moet het worden? Geen GoW noemen, want die wil ik niet kopen
Dus: Welke zou jij kopen?
CoD3 zat ik zelf al aan te denken. Tiger, ik golf zelf al en daar wilde ik het bij houden, GoW komt er nog wel een keer.quote:Op zondag 26 november 2006 18:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Welke heb je en wat zoek je.
CoD3 is ook een aanrader als je van FPS houd.
Misschien Tiger Woods lekker chillen en een ruime sp.
Komt weinig uit tenzij je van Rainbow Six houd, deze komt 30-11-2006 uit.quote:Op zondag 26 november 2006 18:02 schreef Ipho het volgende:
[..]
CoD3 zat ik zelf al aan te denken. Tiger, ik golf zelf al en daar wilde ik het bij houden, GoW komt er nog wel een keer.
Ik wil een spel waar ik de winter maanden mee door komt, of komt er nog een knaller uit deze kerst?
Dan word het CoD3quote:Op zondag 26 november 2006 18:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Komt weinig uit tenzij je van Rainbow Six houd, deze komt 30-11-2006 uit.
CoD3 SP is alleen wat kort maar complete chaos.
Online is het net Battlefield 1942.
Je kan ook voertuigen gebruiken leuke game zowel SP als MP.
Denk wel dat je je kan vermaken met deze game.
Dat was omdat het split-screen was denk ik. Download de demo's maar op XBLM en je zal zien dat het veeel mooier is. Super vreemd dat ze het zo lieten zien op de gameplay.quote:Op zondag 26 november 2006 19:02 schreef masterdave het volgende:
Rainbow six vond ik grafisch ook tegenvallen eigenlijk.
welquote:Op zondag 26 november 2006 19:54 schreef JoMo0 het volgende:
Je kunt je iMac of EyeTV niet verbinden aan je Xbox .
Als je het wilt proberen via je Mini DVI aansluiting , dit lukt niet . Dit is alleen een uitgang en geen ingang.quote:
wat moet zo'n schermpje nu nog kosten?quote:Op zondag 26 november 2006 12:19 schreef -Dries- het volgende:
Nieuwste aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan er weer tegenaan.
Samsung 32S71quote:Op zondag 26 november 2006 23:39 schreef knater het volgende:
[..]
wat moet zo'n schermpje nu nog kosten?
Is een absoluut bagger scherm trouwens, zodra je er iets anders mee wil gaan doen behalve gamen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:11 schreef knater het volgende:
[..]
zo valt reuze mee zeg, misschien toch eens aanschaffen begin volgend jaar![]()
thanks, weer een model om naar te gaan kijken (32/37inch)quote:
Waarom nou weer snoerloos?quote:Op zondag 26 november 2006 20:49 schreef TwyLight het volgende:
Wel aan de EyeTV
*heb al besteld bij consoleshop.nl
+ de wireless ding van xbox. afzetters, ¤80
Die racer lijkt me nou echt gewoon tof.quote:Op maandag 27 november 2006 00:51 schreef twi het volgende:
Dat wil ik ook graag weten, zit er met smart op te wachten!
omdat ik geen netwerk kabel naar boven heb lopen en ook geen zin heb om die aan te leggenquote:Op maandag 27 november 2006 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom nou weer snoerloos?
En dan effectief maar een kwart van je snelheid/stabiliteit overhouden...quote:Op maandag 27 november 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
omdat ik geen netwerk kabel naar boven heb lopen en ook geen zin heb om die aan te leggen
Nee hoor, de wireless adapter heeft gewoon 802.11g compatibiliteit, net als mijn router waar ik met mijn computer 90% bereik mee heb en de xbox komt naast mijn computer.quote:Op maandag 27 november 2006 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
En dan effectief maar een kwart van je snelheid/stabiliteit overhouden...
quote:Op maandag 27 november 2006 08:33 schreef wc-eend het volgende:
Die wireless controller is echt de prettigste controller die er is!!!!!!!!!!!
MIjn chick speelt er Zuma meequote:
Heb ik ook. Is gewoon normale slijtage denk ik. Ik heb er iig nog geen problemen mee gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 09:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
MIjn chick speelt er Zuma meeda`s funest voor de linker stick
continu rondjes draaien. Komt zelfs van de grijze "slijpsel" af
Ik wel bij de Ps2 controller... heel normaal dat slijpsel.quote:Op maandag 27 november 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, N64 flashbacksKarig dan, heb dat bij Cube of PS2 controllers nog niet gezien hoor.
Je zou mijn PS2 controllers moeten zien....quote:Op maandag 27 november 2006 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, N64 flashbacksKarig dan, heb dat bij Cube of PS2 controllers nog niet gezien hoor.
Damn, als ik het zo zie zou ik um misschien nog eens gaan kopen ook nog, weet iemand wanneer die gepland staat voor release?quote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef devv05 het volgende:
Blue Dragon bijna meest gewilde game in Japan
Is gewoon Metal Gear Solid en Zelda voorbijgestreeft. Zou de game echt een flinke Xbox 360 boost veroorzaken in Japan? Ik kan het me al bijna niet meer voorstellen.
-edit-
En nieuwe beelden van Mass Effect wat wil ik die game graag spelen
Nee precies, het is de die-hard gamer. Daarom staan er zo weinig DS games in die lijst terwijl heel Japan op de DS gametquote:Op maandag 27 november 2006 10:53 schreef Retuobak het volgende:
Als er één lijst niet representatief is voor de gemiddelde Japanse gamer dan is het wel de Famitsu most wanted lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |