Netjes hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef twi het volgende:
Vandaag een wireless controller ontvangen ter compensatie dat het zo lang duurt met de reparatie van m'n X360
Nu dat klereding zelf nog terug
Als je met 2 hotshots in de room zit die op Gotham TV komen, terwijl je zelf niet zo goed bent, krijg je die achievement toch ook? Bij PGR3 heb je trouwens ook een achievement waarbij je bij de finale van een tournament moet zitten ofzo. Ook zo'n achievement die veel te moeilijk is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:34 schreef wc-eend het volgende:
net als pgr3 die achievement dat je op gotham tv moet komen.. die zal ik nooit halen.. dat vind ik wel zonde..
Hoe lang duurt dat al?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:57 schreef twi het volgende:
Vandaag een wireless controller ontvangen ter compensatie dat het zo lang duurt met de reparatie van m'n X360
Nu dat klereding zelf nog terug
15 oktober heb ik gebeld. Tot afgelopen maandag geprobeerd labels te krijgen (tig keer bellen, tig keer via verschillende manieren proberen te krijgen) en sinds dinsdag is 'ie in Duitsland. Kan dus nog wel een tijdje duren...quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat al?
Mij zijn ze al sinds september aan het terugbellen, want ze deden normaal niet aan compensatie
Ah dat is helemaal kutquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:27 schreef twi het volgende:
[..]
15 oktober heb ik gebeld. Tot afgelopen maandag geprobeerd labels te krijgen (tig keer bellen, tig keer via verschillende manieren proberen te krijgen) en sinds dinsdag is 'ie in Duitsland. Kan dus nog wel een tijdje duren...
Ik kijk best veel TV de laatste tijd, maar nog niet 1 keer een GoW reclame gespot. Wordt wel doodgegooid met CoD3 en Pro Evo 6 reclames.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:31 schreef twi het volgende:
En dan word ik nu gepijnigd met Gears of War reclames op TV verdomme
Ach, een controller a 45 euro is best te doen. Kon ook kiezen uit Kameo, PD0 of PGR3quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:27 schreef TwyLight het volgende:
Als die sinds oktober al weg is hadden ze wel wat meer compensatie mogen geven.
Dat is wel erg lang
Zo zie ik het ook, het geeft games, vind ik, meer replay waarde.. maarja sommige achievements..quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ah,.. de oude achievements discussie. Ik zie het anders. Achievements is een manier om meer uit een spel te halen. Het spel toch net iets verder te verkennen en te gamen dan normaal. Althans... zo zie ik het.
Als ik het goed heb, dan had je in duitsland eerst de saturn, toen is de eigenaar door gegaan met mediamarkt in duitsland en toen met mediamarkt in nederland en toen saturn in nederland.. Denk dat de eigenaar wel rijk isquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:04 schreef Klonk het volgende:
ik wil even mijn koopje van de dag melden, ik was bij de Saturn in Duitsland (net zoiets als de Mediamarkt) en daar kosten alle faceplates maar 5 euro 97 per stuk
dus ik heb gelijk een paar meegenomen
Ik hoop dat MS er software matig een ban op kan zettenquote:Op zaterdag 25 november 2006 19:01 schreef devv05 het volgende:
Binnenkort muis en toetsenbord voor Xbox 360
Erg handig voor de PC-gamers onder ons die nog twijfelden over een aanschaf
Omdat je gewoon teveel voordeel hebt in FPS multiplayer games met een toetsenbord-muis combi.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef devv05 het volgende:
Waarom hoop je dat?
Klopt inderdaad. Zou je eigenlijk aparte servers moeten hebben ofzo. Maar of dat realiseerbaar zal zijn...quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:06 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je gewoon teveel voordeel hebt in FPS multiplayer games met een toetsenbord-muis combi.
hoe het precies zit weet ik niet, maar ze Saturn en Mediamarkt zijn inderdaad van dezelfde eigenaar, boeit ook niet, heb nu 3 faceplates voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, dan had je in duitsland eerst de saturn, toen is de eigenaar door gegaan met mediamarkt in duitsland en toen met mediamarkt in nederland en toen saturn in nederland.. Denk dat de eigenaar wel rijk is
Omdat als ik met toetsenbord en muis wil spelen ik mijn 400 euro dan wel in nieuwe PC hardware steek.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:05 schreef devv05 het volgende:
Waarom hoop je dat? Mja het is wel oneerlijk, maar biedt ook weer een voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |